Dark Messiah: The Temple of the Spider (13)
Aktualizacja:
Wchodzę w wyrwę i pod razu się kryję w cieniu. Ork! Kolejny żołnierz, który solidnie wykonuje swoja pracę. Pytanie brzmi - czy jest sam? Nie wiem, pora na rozpoznanie bojem. Zakładam pułapki, strzał w pacjenta i do wyrwy. Wybuchy pułapek świadczą, że ofiara w nie weszła i już po niej. Z wnętrza zbieram fanty i literaturę, po czym dzięki rzutce Rope Bow wchodzę na piętro. Standartowo. Opuszczam pomieszczenia przeciwległymi drzwiami wychodząc na kamienny taras. Znienacka zostaję zaatakowany przez trzech Orków. Po ciężkiej walce, w której pokonuję napastników konieczne jest użycie mikstur leczących. Drewnianą kładka podchodzę do widocznego naprzeciwko domku i klapa! Drzwi zabarykadowane. Muszę poszukać innego przejścia. Wracam na kamienny taras i skalna półką po prawej stronę idę w górę, aby po chwili znaleźć się przed wejściem do pieczary! Smrodek jakby mocno znajomy, niedawno byłem w podobnej okolicy. Wejście w głąb pieczary, używam Dark Vision i widzę kokony z ciałami. Pająki! Jadowite pająki. A czego mogłem się spodziewać? Mc Donalda?! Szybko zastawiam pułapki i to był ostatni moment, aby uratować skórę. To, czego nie załatwiły Fire Trap realizują Flame Arrow. Po chwili korytarz jest wolny od pająków, a ja docieram do wyjścia z pieczary. Po drodze zbieram trofea w postaci pojedynczych egzemplarzy Mana Potion, Health Potion i Antidote. Jestem na dachu domku, poniżej widzę ten, do którego dostępu bronią zabarykadowane drzwi. Przez otwór w dachu melduję się w środku. Do uszu moich dociera nieprzyjemny dźwięk łamiącego się drewna. Schodzę na sam dół, a trzask drewna staje się coraz głośniejszy. W podłodze pojawia się potężna Strzelina. O w mordeczkę! Ta chałupka się rozpada i to ze mną w środku. Rozglądam się wokół i widzę przedmioty jakże cenne do zabrania. Tylko jak to zrobić. Odblokowuję drzwi. Bardzo powoli z wnętrza chatki wynoszę wszystkie niepotrzebne rzeczy, w tym beczki, aby ulżyć ciężaru rozpadającej się konstrukcji. Zrobione. Powoli, bardzo powoli poruszając się pod ścianami zbieram kolejno Plate Armor (Zbroja płytowa), podwójną porcję Mana Potion, jeden egzemplarz Health Potion i Scroll of lightning bolt(Zwój Wiązki Błyskawic). Na bezdechu opuszczam mało gościnne progi i oglądam się za siebie. Popękane ściany domku mówią same za siebie. Jeszcze chwila w środku i potrzebne byłyby skrzydła, aby przetrwać.
![]() Całkiem milutko i trochę cennych przedmiotów.
| ![]() Kolejny pierścień! Jeszcze kilka i będę wyglądał, jak lider "Ich Troje".
|
![]() Liną do góry i hop przez okno!
| ![]() Atak znienacka się nie powiódł, mimo, że Orków było dwóch.
|
![]() Drzwi są zablokowane, jak głosi komunikat. Szukamy innego przejścia.
| ![]() Szukajcie, z znajdziecie! - Powiada stara maksyma. Wydeptana ścieżka brzegiem zbocza, nie jest może najbezpieczniejsza, ale jest.
|
![]() Znowu pieczara! Ciekawe, dokąd teraz poprowadzi?
| ![]() Ten widok widziałem już wcześniej. Wniosek jest jeden w pobliżu są jadowite pająki i muszę wzmóc czujność.
|
![]() No i jest i to w towarzystwie. Ogniowe czary załatwiają sprawę definitywnie.
| ![]() Z pieczary na daszek tego domku, a potem do środka. Zalecam wielką rozwagę, gdyż jak widać chałupka nie jest w najlepszym stanie technicznym.
|
Wchodzę do domku, odblokowuję przeciwległe drzwi. Zbieram w środku przedmioty, które mogą okazać mi się przydatne. Dzięki rzutce Rope Bow dostaję się na stryszek, gdzie zabijam pająka. Nic ciekawego, więc wracam z powrotem na parter. Po lewej stronie widzę wejście w głąb skały korytarzem. Solidne framugi pomalowane są w kolorowe wzory. Krótka walka z Orkiem i jestem w umocnionym skalnymi kamieniami korytarzu. Podążam nim i dochodzę do pomieszczenia z wielkimi kołami zębami. Maszynownia windy. Jest dobrze. Dźwignią w ścianie uruchamiam ją i powracam w korytarz. Z daleka widzę czerwony blask ognia. Idę w tym kierunku i po chwili jestem w ... kuźni. Pora na kolejne prace ręczne. Pamiętam pierwszą lekcję, wobec czego szybko wykuwam Long Sword (Długi Miecz) o podwyższonym w stosunku do poprzedniego wyrobu modyfikatorze zniszczeń. Niestety, nie zadowala mnie specjalnie jego jakość, wobec czego pozostawiam go w kuźni i ruszam z powrotem do klatki windy. Pora wjechać na szczyt. Nikogo już po drodze nie spotkałem. Wsiadam do windy i po długiej jeździe wreszcie docieram do celu. Opuszczam klatkę windy i znowu jestem w pomieszczeniach Świątyni. Idę kolejnymi korytarzami i w końcu staję u kresu mojej drogi.
![]() Otwieram zablokowane drzwi, które widziałem z zewnątrz.
| ![]() Dokładny przegląd zawartości domku. Parę rzeczy na pewno się przyda!
|
![]() Niemożliwe! Nawet o futrynki się postarali!
| ![]() Wygląda na to, że personel wyszedł na zakupy do pobliskiego hipermarketu!
|
![]() Maszynownia windy. Doszedłem! Teraz tylko włączyć windę i droga wolna!
| ![]() Co to za czeluść piekielna? Kuźnia!
|
![]() Czas na egzamin nr 2 z metalurgii i hutnictwa! Efekt: Long Sword z modyfikatorem +4. Warto było się pouczyć!
| ![]() Wysiadam z windy i maszeruję dalej. Powinienem być już niedaleko celu.
|
![]() Ciągle w górę, a potem wprawo w szpalerze posągów.
| ![]() Ostatni etap?!
|
0
- Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
- Dark Messiah: Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
- Dark Messiah: Rozdział 5
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (1)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (2)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (3)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (4)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (5)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (6)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (7)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (8)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (9)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (10)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (11)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (12)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (13)
- Dark Messiah: The Temple of the Spider (14)
- Dark Messiah: Rozdział 5
- Dark Messiah: Dark Messiah of Might and Magic - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany421460 Junior
Mam pytanie odnośnie "https://www.gry-online.pl/poradniki/dark-messiah-of-might-and-magic/&PART=440&PAGE=1" ponieważ nie wiem do jakiej ja mam wejść windy... jeżeli ktoś wie (a musi jeżeli to przeszedł) to proszę o odpowiedź tu na forum bądź na mojego e-maila - jak komu lepiej.
Z góry dzięki.
darek79r19 Pretorianin
Jak dla mnie to opis przejścia gry, a nie poradnik. Raczej przewodnik. W poradniku były by opisane bronie, magia, autor napisał by, co lepiej rozwijać itd itp. Troche za ubogo jak na poradnik.
Cainoor Legend
Świetna gra, fajny poradnik. Ze dwa razy naprawdę mi się przydał. Autor śmiesznie opisał niektóre momenty i brawa mu się należą za włożoną prace. Właśnie zakończyłem Messiah'a. Szkoda, że taki krótki.
Pozdrawiam :)
zanonimizowany56091 Generał
Czy jest możliwość zaaktualizowanie poradnika ??. Chodzi mi o napisanie wszyskich możliwych zakończeń i opisanie wszyskich ukrytych miejsc.Bo 3 raz przechodze inna postacia: wojownik mag teraz zabojcą i chciałem się upewnic czy wszyskie sekrety odkryłem.Please !!!
mktiger Chorąży
no coz wlasnie jestem w trakcie eksploracji podziemi z pajakami i stwierdzilem ze autor poradnika nie odwiedzil kilku lokacji bo nie widze wzmianki o sekretnym miejscu ktore znalazlem w jednym z tuneli
berkut47 Chorąży
Poradnik został zaaktualizowany o wszystkie zakończenia. Może jednakże zdarzyć się, że nie wszystkie "secret area" zostały w nim uwidocznione. Wiadomo, rzeczą ludzką jest nie dojrzeć wszystkiego. W posłowiu Autor zasygnalizował taką możliwość i jest takie postępowanie ok., tym bardziej, że dotyczy jednostkowych przypadków.
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Pominięty secret - rozdział I po prawej stronie od bramy do posiadłości Menelaga jest drabinka. Wspinamy się nią na dachy, przechodzimy po desce na gzyms i przez otwarte okno wskakujemy na poddasze. Ciężko przeoczyc. shame on you ;)
zanonimizowany795948 Junior
Ok rozdział 2 - tym razem 2 secrety zmissowane. Kiepski ten poradnik.
1 - ciekawe, że autora nie zastanawiało po co ghoul wbiegł po ścianie? Miedzy innymi po to, żeby gracz się tam pofatygował i zlootował skrzynie. Przejście jest w korytarzyku na prawo od drabinki prowadzącej na wieże maga.
2 - Będąc na poddaszu posiadłości ( wejście po linie na deski podtrzymujące strop ) wystarczy skoczyc w lewo na połozone piętro niżej regały, a tam stół z masą sprzętu. Regały odsuwają się po uprzednim uruchomieniu lewarka.
PS - masakra w holu też nie była zbytnio sensowna, skoro można było przeciąc line i potańczyc dookoła huśtającego się, gigantycznego żyrandola, dzięki któremu nie musimy nawet dobywac broni, bo guardsi 'sami' się załatwią.
zanonimizowany869242 Junior
Napisałem petycję w sprawie aktualizacji do gry Dark Messiah Multiplayer. Od ostatniego update'u minęło
sporo czasu i dużo jest do zrobienia. Wasz podpis pod petycją byłby bezcenny. Zajmie wam to
maksymalnie minutę, ale dzięki temu zwiększycie szanse na to, żeby developer rozważył naszą
propozycję. Postarajmy się wspólnie o to, by w końcu zaaktualizowali tą grę. Podpisywać się możecie do
końca marca, także liczę na was! :)
http://www.gopetition.com/petitions/about-dark-messiah-update.html
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















