Company of Heroes 2: Kompania Zmechanizowana

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kompania Zmechanizowana

Wyrzutnia rakietowa BM-13 Katiusza (360zl, 85p, 9lp) - Kompania Zmechanizowana | Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Wyrzutnia rakietowa BM-13 Katiusza (360zl, 85p, 9lp)

Artyleria dalekiego zasięgu. Niestety ma słabą celność i jest bardzo wrażliwa na ostrzał nieprzyjaciela. Jej jedyną bronią jest wystrzał rakiet, który ma długi cooldown. Przydatna tylko przy próbie przebicia się przez bardzo mocno ufortyfikowane pozycje.

Zdolności:

- Ogień zaporowy ze 132mm wyrzutni rakietowej. Dość przydatne przeciwko piechocie. Największy minusem jest cooldown, który trwa 75 sekund. W praktyce jednak wystrzelanie wszystkich 16 rakiet trwa jakieś piętnaście sekund, więc de facto można strzelać co minutę.

- Skoncentrowany ogień zaporowy (wymaga weterana). Ostrzał jest o ok. 50% dokładniejszy.

Działo pancerne SU-76M (160zl, 55p, 4lp) - Kompania Zmechanizowana | Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Działo pancerne SU-76M (160zl, 55p, 4lp)

Broń przeciwczołgowa, niemal bezużyteczna pod wszystkimi innymi aspektami. Lekkie opancerzenie sprawia, ze jest wrażliwa nawet w starciu z piechotą. Trzymaj poza zasięgiem czołgów wroga. Z piechotą walcz tylko dysponując ogniem zaporowym.

Zdolności:

- Ogień zaporowy z artylerii lekkiej. Główna broń SU jest bardzo słaba przeciw piechocie. Ta zdolność nadrabia ten fakt siejąc w niej zamęt i zniszczenie. Niestety ma aż minutowy cooldown, choć z drugiej strony jest darmowa.

- Tropienie(20a). Na 20 sekund zwiększa znacząco zasięg działa wykrywając jednocześnie wszystkie jednostki piechoty wroga.

Średni niszczyciel czołgów SU-85 (320zl, 115p, 8lp) - Kompania Zmechanizowana | Związek Radziecki - Jednostki - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Średni niszczyciel czołgów SU-85 (320zl, 115p, 8lp)

Ciężki i powolny. Ma jednak bardzo duży zasięg i celność. W razie potrzeby utrzyma się również po wpadnięciu w pułapkę tanków wroga, dzięki twardemu pancerzowi i wysokiej wytrzymałości, do czasu przyjścia posiłków. Nie mniej jest wrażliwy na bardziej mobilną broń przeciwczołgową i na piechotę.

- Wytężony wzrok. Zmniejsza pole widzenia z boku, zwiększając je drastycznie na wprost. Sumuje się z tropieniem dając razem naprawdę ogromny zasięg.

- Tropienie(20a). Na 20 sekund zwiększa znacząco zasięg działa wykrywając jednocześnie wszystkie jednostki piechoty wroga.

Company of Heroes 2

25 czerwca 2013

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2022-06-25
14:30

Lysy_0202 Junior

Misja 08 - Polowanie na Tygrysy
łatwiej jest biegać po wiosce i zgarnąć ptrsy (rusznice ppanc) i okrążyć tygrysa (nie dawajcie nikogo przed czołg bo mg go szybko posieka) i pomimo małego dmg szybko czołg padnie i się wycofa bo dosyć szybko te rusznice go zbiją

Komentarz: Lysy_0202
2017-02-19
05:59

yadin Legend

yadin

W "Sniper Elite IV" jest wielu żołnierzy z Batallion Jäger. To fikcyjna jednostka wojskowa, ale pewnie studio Rebellion zapożyczyło to z tej gry.

Komentarz: yadin
2013-10-09
00:27

xao Pretorianin

xao

Mam duza prosbe o pomoc: rozwijam sobie biuletyny zwiazane z ciezkimi czolgami i mam do rozwalenia tygrysem 9 sztuk is-2 i 1 sztuke t-34/85 tylko sek w tym ze w ogole nigdzie nie moge juz ich znalezc do zniszczenia na mapach z SI. Komputer ciagle produkuje te swoje nieszczesne SU-76M, SU-85 czy T-34/76.
Gdzie moge w calym CoH2 znalezc IS-2 i T-34/85 na mapie by zaatakowac je Tigerem?

Komentarz: xao
2013-10-03
10:56

zanonimizowany814802 Legionista

Te poradniki są tak pisane jakby autorzy ich nie wiedzieli o istnieniu czegoś takiego jak surowce ;)
3 pantery to ponad 300 zasobów paliwa ;)

Komentarz: zanonimizowany814802
2013-10-02
20:52

zanonimizowany946570 Junior

Uważam, że pisanie takich poradników to strata czasu, tym bardziej jeżeli się posiada zbyt małą wiedzę na temat tej gry. Ja bym nie polecał miotaczy ognia z half-truck'iem (tzw.klaun carów), bo trzeba mieć dobre zarządzanie jednostakami, każdy ogarnięty gracz przy nieumiejętnym sterowaniu tej jednostki zniszczy go bez żadnego problemu za pomocą fausta, a podstawową zasadą jest nie tracenie jednostek. Nowi gracze powinni sobie poszukać tematycznego forum do tej gry(Exitii), poczytać posty z tej strony, jeżeli chcą dobrze grać.
Ps. Co do podsumowania poradnika w Late Game, Pantery są zbyt drogie, aby ich było sporo(chyba, że według autora to 2-3), natomiast jeżeli tak jest, to zapewne jesteśmy zepchnięci do bazy i jedyne co możemy zrobić to napisać kulturalnie GG i wyjść z gry.
Pozdrawiam.

Komentarz: zanonimizowany946570
2013-10-02
20:10

zanonimizowany946570 Junior

Chcecie się nauczyć grać w CoH'a, to zapraszam :
[link]

Komentarz: zanonimizowany946570
2013-07-18
14:09

Pietrek88 Legionista

Witam. Czy mógłby mi ktos napisac dobra taktyke, w miare szczegolowa do gry niemcami i ruskimi w multi 3 na 3 lub 4 na 4? Kupilem ten poradnik, ale jakis cienki, a strasznie slabo gram :P [email protected] z góry dzieki

Komentarz: Pietrek88
2013-07-18
10:26

MarKre Junior

@Soplic: armata kaliber 88mm typu FLAK stosowana przez niemców bez jakichkolwiek problemów przebije pancerz T34 (76, jak i 85), działa te miały bardzo dużą siłę rażenia i dlatego stanowiły nie lada postrach.
@Szkan - tak samo Stug jak SU-85 są to samobieżne działa szturmowe, a nie niszczyciele ( ogólnie Stug-i posiadały armaty o zbyt małym kalibrze by mogły być niszczycielami).

Komentarz: MarKre
2013-07-06
14:26

zanonimizowany930281 Junior

niepodoba mi sie dwójka

Komentarz: zanonimizowany930281
2013-07-03
10:46

Orlando Legend

Jest więcej niszczycieli z obracaną wieżą jednak tylko amerykanie takie posiadali.

Nie tylko. Przykladowo:
http://en.wikipedia.org/wiki/FV_4101_Charioteer
http://www.military-today.com/artillery/centauro_b1.htm

Komentarz: Orlando
2013-07-03
09:55

sechu2 Pretorianin

#Asmodeusz Jest więcej niszczycieli z obracaną wieżą jednak tylko amerykanie takie posiadali. Także biorąc pod uwagę wszystkie niszczyciele czołgów. To tych z obracaną wieżą było może około 5% wszystkich niszczycieli. Zatem to co tutaj wypisują brzmi bardzo słabo mimo wszystko.

Komentarz: sechu2
2013-07-03
07:49

zanonimizowany489780 Generał

W sumie jak tak czytam sobie niektóre opisy misji, to powiem tak na przykładzie Lublina, wszelkie kombinowanie daje ułudę stosowania jakiejś taktyki, też tak się bawiłem. Snajperzy, moździerze, miny itd. itp. a tak naprawdę wystarczy 4 T34/85 i naprzód marsz, czy to ciasne uliczki, czy otwarte tereny idziesz i miażdżysz. I ani piechota, ani Elefant, miny, ostrzał rakietowy, a także 88tka, nie stanowią problemu. Trochę to psuje wrażenie, nikt nie zmusza do walcowania wroga, ale trochę to nie w porządku;)

Komentarz: zanonimizowany489780
2013-07-02
17:32

Szkan Junior

@sechu2 To jest kwestia semantyki. Czołg to po prostu uogólnienie dla wszystkich metalowych puszek na gąsienicach z dużym działem stosowane przez ogól społeczności :) Sam poradnik nie ma być przecież źródłem wiedzy o historii pojazdów wojskowych i ich podziałach, a w prosty i przejrzysty sposób informować graczy o plusach i minusach poszczególnych jednostek z gry. A te są z kolei dokładnie takie, jak w opisie. Stug jest dobry przeciw lekko opancerzonym pojazdom (z ciężkimi już sobie nie radzi), ale jego fatalna mobilność sprawia, że bardzo łatwo go oflankować i zneutralizować… Nawet rosyjski scout car może bezproblemowo robić sobie wokół niego kółka, a ten nie będzie w stanie w żaden sposób mu odpowiedzieć. Inna sprawa, że sama gra nazywa Stuga działem pancernym, a nie niszczycielem (niszczycielem jest nazwany np. Su-85 ;)
Tak czy inaczej dzięki za zainteresowanie i interesujący post, pozdrawiam : )

Komentarz: Szkan
2013-07-02
14:03

Orlando Legend

Niszczyciel czolgow nie ma obracanej wiezy.

M18 Hellcat sie klania - niszczyciel czolgow z obracana wieza
http://en.wikipedia.org/wiki/M18_Hellcat

Inne tez sie zapewnie znajda jakby odpowiednio poszukac.

EDIT:
w druga strone to tez dziala - sa czolgi nie posiadajace wiezy (np. Strv 103)

Komentarz: Orlando
2016-11-17
21:53

sieniX Centurion

sieniX

Wiem że minęły 3 lata ale muszę napisać. Obrotowa wieża nie jest wyznacznikiem czołgu (pierwsze czołgi wtedy by nimi nie były) to czy coś jest czołgiem definiuje to do jakich zadań został zaprojektowany.

Komentarz: sieniX
2013-07-02
13:57

sechu2 Pretorianin

2

Panowie piszac te poradniki powinnismy wiedziec o czyms takim ze istnieje niszczyciel czolgow i czolg. Niszczyciel czolgow nie ma obracanej wiezy. Natomiast w waszym poradniku cytuje pojawia sie nastepujace zdanie.

"Tani i dość wartościowy czołg. Dobrze sprawdzi się do kontrowania lekko i średnio opancerzonych oddziałów wroga. Z powodu słabej penetracji pocisków będzie miał jednak problemy ze zniszczeniem ciężej opancerzonych tanków. Niestety nie może kręcić lufą, więc bardzo traci na mobilności i łatwo go oflankować"

To jest wartosciowy niszczyciel czolgow i zapewniam, ze nadaje sie on doskonale do zwalczania opancerzonych pojazdow przede wszystkim. Nie posiada obracanej wiezy jako ze jest niszcycielem czolgow a nie czolgiem.

Pozdrawiam.

Komentarz: sechu2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl