Taktyka koordynacji pojazdów dla gwardii | Związek Radziecki - Dowódcy
Aktualizacja:
Dowódcy działają podobnie na zasadzie doktryn znanych z pierwszej części. Główna różnica polega na tym, że zestaw umiejętności jest stały i przypisany do poszczególnych generałów, w odróżnieniu do wybierania poszczególnych zdolności, jak to miało miejsce w CoH 1.
Walcząc zdobywa się Punkty Dowodzenia. Po zdobyciu pierwszego można wybrać jednego z trzech dostępnych dowódców i doktrynę z nim związaną. Na początku gry obie armie mają dostęp do trzech generałów. Zdobywając wyższe poziomy doświadczenia można odblokować dwóch kolejnych. Wybór generała powinien odpowiadać twojemu stylowi gry.
Taktyka koordynacji pojazdów dla gwardii

Idealna dla zapalonych czołgistów. Ulepsza, i tak świetnego już T-34, daje możliwość naprawy i solidnego kopa do obrażeń.
1 Punkt Dowodzenia - Strzelcy Gwardii.
Zastępują Batalion Karny. Elitarna piechota, doskonała w walce na bliski kontakt. Wyposażeni w broń przeciwpancerną. Idealni do niszczenia lekko opancerzonych pojazdów, ale z boku lub z tyłu będą stanowić też zagrożenie nawet dla ciężkich czołgów. Dodatkowo mogą zostać ulepszeni w karabiny maszynowe jeszcze bardziej zwiększając możliwości bojowe wobec piechoty wroga.
1PD - Obsługa 120mm moździerza wz. 38
Zastąpi standardowy moździerz 82mm. Oferuje większy zasięg i lepsze obrażenia.
3PD - Oznaczenie pojazdu
Pozwala oznaczyć wybraną jednostkę wroga na 60 sekund. Wszystkie pobliskie oddziały otworzą w nią ogień i będą zadawać większe obrażenia niż normalnie. Przydatne zwłaszcza do szybkiego zdejmowania broni przeciwpancernej.
4PD - Szkolenie załogi z naprawy pojazdów
Wszystkie załogi pojazdów zyskują możliwość naprawy, gdy nie są w walce, w zamian za odrobinę amunicji. Każdy pojazd należy naprawiać osobno, co stanowi różnice w porównaniu do pierwszej części, gdzie naprawy były masowe. Ponadto czołgi w czasie napraw nie mogą korzystać z działa, więc upewnij się, że są bezpieczne.
4PD - Czołg średni T34/85
Ulepszona wersja T34/76. Różnica polega tylko na większych obrażeniach, czołg nie zyskuje na wytrzymałości.
0
- Company of Heroes 2 - poradnik do gry
- Company of Heroes 2 - poradnik do gry
- Związek Radziecki - Dowódcy
- Taktyka koordynacji pojazdów dla gwardii | Związek Radziecki - Dowódcy
- Taktyka wojsk połączonych dla gwardii | Związek Radziecki - Dowódcy
- Taktyka strzelców na linii frontu | Związek Radziecki - Dowódcy
- Taktyka pancernej armii uderzeniowej | Związek Radziecki - Dowódcy
- Taktyka destrukcyjna strzelców NKWD | Związek Radziecki - Dowódcy
- Związek Radziecki - Dowódcy
- Company of Heroes 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany23874 Legend
Jest więcej niszczycieli z obracaną wieżą jednak tylko amerykanie takie posiadali.
Nie tylko. Przykladowo:
http://en.wikipedia.org/wiki/FV_4101_Charioteer
http://www.military-today.com/artillery/centauro_b1.htm
zanonimizowany930281 Junior
niepodoba mi sie dwójka
MarKre Junior
@Soplic: armata kaliber 88mm typu FLAK stosowana przez niemców bez jakichkolwiek problemów przebije pancerz T34 (76, jak i 85), działa te miały bardzo dużą siłę rażenia i dlatego stanowiły nie lada postrach.
@Szkan - tak samo Stug jak SU-85 są to samobieżne działa szturmowe, a nie niszczyciele ( ogólnie Stug-i posiadały armaty o zbyt małym kalibrze by mogły być niszczycielami).
Pietrek88 Legionista
Witam. Czy mógłby mi ktos napisac dobra taktyke, w miare szczegolowa do gry niemcami i ruskimi w multi 3 na 3 lub 4 na 4? Kupilem ten poradnik, ale jakis cienki, a strasznie slabo gram :P [email protected] z góry dzieki
zanonimizowany946570 Junior
Chcecie się nauczyć grać w CoH'a, to zapraszam :
[link]
zanonimizowany946570 Junior
Uważam, że pisanie takich poradników to strata czasu, tym bardziej jeżeli się posiada zbyt małą wiedzę na temat tej gry. Ja bym nie polecał miotaczy ognia z half-truck'iem (tzw.klaun carów), bo trzeba mieć dobre zarządzanie jednostakami, każdy ogarnięty gracz przy nieumiejętnym sterowaniu tej jednostki zniszczy go bez żadnego problemu za pomocą fausta, a podstawową zasadą jest nie tracenie jednostek. Nowi gracze powinni sobie poszukać tematycznego forum do tej gry(Exitii), poczytać posty z tej strony, jeżeli chcą dobrze grać.
Ps. Co do podsumowania poradnika w Late Game, Pantery są zbyt drogie, aby ich było sporo(chyba, że według autora to 2-3), natomiast jeżeli tak jest, to zapewne jesteśmy zepchnięci do bazy i jedyne co możemy zrobić to napisać kulturalnie GG i wyjść z gry.
Pozdrawiam.
zanonimizowany814802 Legionista
Te poradniki są tak pisane jakby autorzy ich nie wiedzieli o istnieniu czegoś takiego jak surowce ;)
3 pantery to ponad 300 zasobów paliwa ;)
xao Pretorianin
Mam duza prosbe o pomoc: rozwijam sobie biuletyny zwiazane z ciezkimi czolgami i mam do rozwalenia tygrysem 9 sztuk is-2 i 1 sztuke t-34/85 tylko sek w tym ze w ogole nigdzie nie moge juz ich znalezc do zniszczenia na mapach z SI. Komputer ciagle produkuje te swoje nieszczesne SU-76M, SU-85 czy T-34/76.
Gdzie moge w calym CoH2 znalezc IS-2 i T-34/85 na mapie by zaatakowac je Tigerem?
yadin Legend
W "Sniper Elite IV" jest wielu żołnierzy z Batallion Jäger. To fikcyjna jednostka wojskowa, ale pewnie studio Rebellion zapożyczyło to z tej gry.
Lysy_0202 Junior
Misja 08 - Polowanie na Tygrysy
łatwiej jest biegać po wiosce i zgarnąć ptrsy (rusznice ppanc) i okrążyć tygrysa (nie dawajcie nikogo przed czołg bo mg go szybko posieka) i pomimo małego dmg szybko czołg padnie i się wycofa bo dosyć szybko te rusznice go zbiją
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
