Dowództwo Batalionu Pancernego | Związek Radziecki - Jednostki
Aktualizacja:
Dowództwo Batalionu Pancernego

Transporter Półgąsienicowy M5(120ZL, 30P, 3LP)
Może przewozić dwie drużyny piechoty, które będą prowadzić ostrzał z tyłu. Dodatkowo pozwala na uzupełnienie składu pobliskich jednostek, tak jakby były koło bazy. Typowa jednostka wsparcia. Może zostać ulepszony o zestaw przeciwlotniczy za 90 Amunicji, by zyskać dobry karabin dalekiego zasięgu na piechotę i nieopancerzone pojazdy. Jednak po ulepszeniu nie może przewozić oddziałów.
Zdolności:
- Nadbieg (wymaga weterana). Przez 25 sekund pojazd porusza się szybciej i ciężej w niego trafić.

Czołg lekki T-70 (160ZL, 55P, 3LP)
Bardzo przydatny czołg. Sprawdzi się przyzwoicie przeciwko piechocie oraz wygra prawie każdy pojedynek z innym lekkim pojazdem. Jako jedyny dysponuje autonaprawą niezwiązaną z doktryną. Niestety, jego walory nikną, gdy tylko przeciwnik wytoczy na pole bitwy działa przeciwpancerne.
Zdolności:
- Naprawy (60A). Przez 15 sekund czołg będzie naprawiany
- Tryb rozpoznania. Zwiększa się pole widzenia kosztem wyłączenia głównego działa. Przydatne dla rozpoznania dla swoich dalekozasięgowych jednostek, jak snajperów czy moździerzy.
- Tryb bezpieczny. Czołg może przejmować punkty terytorialne, ale nie jest w stanie walczyć.

Czołg średni T-34/76 (240ZL, 95P, 7LP)
Świetny czołg. Mały, zwinny i relatywnie tani. Sprawdzi się prawie w każdych warunkach. "Na solo" jest w stanie toczyć wyrównane walki nawet z ciężkimi czołgami Hitlerowców. Wystrzegać się powinien jedynie Panter.
Zdolności:
- Taranowanie. T-34, jako jedyny tank w grze, dysponuje tą umiejętnością. Czołg rozpędza się i wpada w pojazd wroga niszcząc go i pozostawiając bezbronnym, dopóki nie zostanie naprawiony. Co prawda to samo czeka atakujące T-34, ale jest dysponujesz przewagą liczebną w czołgach i/lub jesteś pewny, że wygrasz starcie piechoty, wówczas jest to wyjątkowo przydatna umiejętność.
- Tryb bezpieczny. Czołg może przejmować punkty terytorialne, ale nie jest w stanie walczyć.
0
- Company of Heroes 2 - poradnik do gry
- Company of Heroes 2 - poradnik do gry
- Związek Radziecki - Jednostki
- Sztab polowy pułku w Company of Heroes 2 | Związek Radziecki - Jednostki
- Dowództwo Karabinów Wsparcia | Związek Radziecki - Jednostki
- Kompania Broni Wsparcia | Związek Radziecki - Jednostki
- Dowództwo Batalionu Pancernego | Związek Radziecki - Jednostki
- Kompania Zmechanizowana | Związek Radziecki - Jednostki
- Związek Radziecki - Jednostki
- Company of Heroes 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany23874 Legend
Jest więcej niszczycieli z obracaną wieżą jednak tylko amerykanie takie posiadali.
Nie tylko. Przykladowo:
http://en.wikipedia.org/wiki/FV_4101_Charioteer
http://www.military-today.com/artillery/centauro_b1.htm
zanonimizowany930281 Junior
niepodoba mi sie dwójka
MarKre Junior
@Soplic: armata kaliber 88mm typu FLAK stosowana przez niemców bez jakichkolwiek problemów przebije pancerz T34 (76, jak i 85), działa te miały bardzo dużą siłę rażenia i dlatego stanowiły nie lada postrach.
@Szkan - tak samo Stug jak SU-85 są to samobieżne działa szturmowe, a nie niszczyciele ( ogólnie Stug-i posiadały armaty o zbyt małym kalibrze by mogły być niszczycielami).
Pietrek88 Legionista
Witam. Czy mógłby mi ktos napisac dobra taktyke, w miare szczegolowa do gry niemcami i ruskimi w multi 3 na 3 lub 4 na 4? Kupilem ten poradnik, ale jakis cienki, a strasznie slabo gram :P [email protected] z góry dzieki
zanonimizowany946570 Junior
Chcecie się nauczyć grać w CoH'a, to zapraszam :
[link]
zanonimizowany946570 Junior
Uważam, że pisanie takich poradników to strata czasu, tym bardziej jeżeli się posiada zbyt małą wiedzę na temat tej gry. Ja bym nie polecał miotaczy ognia z half-truck'iem (tzw.klaun carów), bo trzeba mieć dobre zarządzanie jednostakami, każdy ogarnięty gracz przy nieumiejętnym sterowaniu tej jednostki zniszczy go bez żadnego problemu za pomocą fausta, a podstawową zasadą jest nie tracenie jednostek. Nowi gracze powinni sobie poszukać tematycznego forum do tej gry(Exitii), poczytać posty z tej strony, jeżeli chcą dobrze grać.
Ps. Co do podsumowania poradnika w Late Game, Pantery są zbyt drogie, aby ich było sporo(chyba, że według autora to 2-3), natomiast jeżeli tak jest, to zapewne jesteśmy zepchnięci do bazy i jedyne co możemy zrobić to napisać kulturalnie GG i wyjść z gry.
Pozdrawiam.
zanonimizowany814802 Legionista
Te poradniki są tak pisane jakby autorzy ich nie wiedzieli o istnieniu czegoś takiego jak surowce ;)
3 pantery to ponad 300 zasobów paliwa ;)
xao Pretorianin
Mam duza prosbe o pomoc: rozwijam sobie biuletyny zwiazane z ciezkimi czolgami i mam do rozwalenia tygrysem 9 sztuk is-2 i 1 sztuke t-34/85 tylko sek w tym ze w ogole nigdzie nie moge juz ich znalezc do zniszczenia na mapach z SI. Komputer ciagle produkuje te swoje nieszczesne SU-76M, SU-85 czy T-34/76.
Gdzie moge w calym CoH2 znalezc IS-2 i T-34/85 na mapie by zaatakowac je Tigerem?
yadin Legend
W "Sniper Elite IV" jest wielu żołnierzy z Batallion Jäger. To fikcyjna jednostka wojskowa, ale pewnie studio Rebellion zapożyczyło to z tej gry.
Lysy_0202 Junior
Misja 08 - Polowanie na Tygrysy
łatwiej jest biegać po wiosce i zgarnąć ptrsy (rusznice ppanc) i okrążyć tygrysa (nie dawajcie nikogo przed czołg bo mg go szybko posieka) i pomimo małego dmg szybko czołg padnie i się wycofa bo dosyć szybko te rusznice go zbiją
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
