Biomutant: Żwirek Babrek - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego Żwirek Babrek (Pebble Dabble). Opisaliśmy tutaj wszystkie czynności, które należy wykonać, aby ukończyć zadanie i zdobyć nagrody.
Rozpoczęcie zadania


Jak zacząć: Porozmawiać z mężczyzną stojącym w środku miasta, Gdziebądzilas (Knucklette).
Nagroda: 100 PD.
Aby rozpocząć zadanie należy porozmawiać z tajemniczym mężczyzną, stojącym koło płotu. Skieruje Cię na Wzgórze Smykałka (Knack Hill) w "niedocierane miejsce".
Wspinaczka

Na początku zadania musicie dotrzeć do Pebble. Czeka on na was pod Wzgórzem Smykałka. Po krótkiej rozmowie, da Wam on pierwsze zadanie.

Waszym zadaniem jest wspięcie się na trzy góry. Są one zaznaczone na mapie. Musicie po prostu odnaleźć punkty pokryte żółtym osadem. W tych miejscach są elementy, których można się chwycić i dzięki nimi wejść na samą górę.

Po wspięciu się na trzy góry musicie wrócić do Pebble. Po rozmowie da Wam on ulepszenie do łomu.
Zjeżdżanie po linach

Kolejne zadanie od Pebble polega na zjechaniu po trzech linach. Te są rozmieszczone w kilku punktach na mapie. Na każdą linę należy wskoczyć i zjechać na sam dół. Po wykonaniu zadania musicie wrócić do zleceniodawcy.
Batnam-nam


Po wykonaniu wszystkich zadań dla Pebble dostaniecie nowy środek transportu. Batnam-nam czeka na Was na szczycie góry. Musicie pierw się wspiąć na szczyt, następnie zjechać na linie, aby w końcu trafić na nowego towarzysza.

Batnam-nam potrafi biegać i szybować. To uroczy kompan, który pomoże wam przemierzać spore połacie terenu.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Zadania od NPC
- Biomutant: Do tego potrzebna jest wioska - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Klik - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Pudłobrzdęk - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Chlup - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Moog Potfurołap - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony
- Biomutant: Znajdź Radioniki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Atak bandytów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Pobudka - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Przyjaciel Brogga - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Poszukiwania Piszczydynksów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Żwirek Babrek - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Szlamowozy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Strzyg - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Plaga Ćmiaków - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Promienioświatło - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Myślmonitor - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Okopudła - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Widoki na słoneczne lustro - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bombokula - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Gadobudkę - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ciastek Muffin - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Przyjaciel od Muszlorogu - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bum - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zaoleiście - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zegar słoneczny - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Monstrualny Puchomoloch - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Maya - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Nova - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Kapitan Lotosów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zgryzak Żółwiak - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sygnał ogniowy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sol - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skrzelek - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jotysz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ogniki na noc - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Lobo - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jumble - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Dzyńdzwonki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zadania od NPC
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
