Biomutant: Magazyn z Dawnoświata - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego Magazyn z Dawnoświata (Old World Storage). Opisaliśmy tutaj wszystkie skarbce, które musicie zbadać, aby ukończyć zadanie i zdobyć nagrody.
- Rozpoczęcie zadania
- Magazyn z Dawoświata 6I (Old World Storage 6I)
- Magazyn z Dawoświata 3E (Old World Storage 3E)
- Magazyn z Dawoświata 5E (Old World Storage 5E)
- Magazyn z Dawoświata 3G (Old World Storage 3G)
- Magazyn z Dawoświata 4K (Old World Storage 4K)
- Magazyn z Dawoświata 6L (Old World Storage 6L)
- Magazyn z Dawoświata 9I (Old World Storage 9I)
- Magazyn z Dawoświata 10F (Old World Storage 10F)
- Magazyn z Dawoświata 9D (Old World Storage 9D)
- Magazyn z Dawoświata 6G (Old World Storage 6G)
- Magazyn z Dawoświata 4H (Old World Storage 4H)
- Magazyn z Dawoświata 10J (Old World Storage 10J)
- Magazyn z Dawoświata 11H (Old World Storage 11H)
- Magazyn z Dawoświata 10M (Old World Storage 10M)
Rozpoczęcie zadania
Jak zacząć: Dotrzeć do jednego ze magazynów.
Nagroda: Sprzęt zdobyty w trakcie eksploracji skarbców.
Aby rozpocząć zadanie musicie dotrzeć do magazynów, jednego z dostępnych w świecie gry. Do otwarcia skarbca potrzebny jest klucz.
Magazyn z Dawoświata 6I (Old World Storage 6I)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Wejście do skarbca znajduje się na szczycie góry, w niewielkim zagłębieniu. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby po prostu tam podejść i otworzyć drzwi za pomocą klucz.
Magazyn z Dawoświata 3E (Old World Storage 3E)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Wejście do skarbca znajduje się w niewielkim tunelu, pośrodku zieleni.
Magazyn z Dawoświata 5E (Old World Storage 5E)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór czeka na Was w zlodzonym tunelu, musicie do niego wbiec, aby stoczyć walkę z przeciwnikiem. Nie wyjdzie on bowiem na powierzchnię.
Magazyn z Dawoświata 3G (Old World Storage 3G)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się na plaży, w miejscu zaznaczonym na screenie powyżej. Leży na piasku i czeka, aż się do niego zbliżycie.
Magazyn z Dawoświata 4K (Old World Storage 4K)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór leży na piasku, zaraz przy krawędzi niewielkiej góry. To miejsce na zachód od magazynku, łatwo do niego trafić zbaczając z główniej drogi.
Magazyn z Dawoświata 6L (Old World Storage 6L)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się na wyspie, po prawej stronie. Jako, że leży na samej krawędzi, najłatwiej odnaleźć go skacząc z najmniejszej wysepki, w tej okolicy. Możesz na niego natrafić wykonując zadania poboczne dla Maya.
Magazyn z Dawoświata 9I (Old World Storage 9I)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się w niewielkim lasku, zaraz obok zbocza góry. Można go zaatakować skacząc z góry, aby zdobyć sporą przewagę w walce.
Magazyn z Dawoświata 10F (Old World Storage 10F)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się na południowej części lokacji, zaraz przy zbiorniku wodnym.
Magazyn z Dawoświata 9D (Old World Storage 9D)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się we wschodniej części Fabryki Iskier. Warto założyć odpowiedni skafander, aby zabezpieczyć się przed zimnem.
Magazyn z Dawoświata 6G (Old World Storage 6G)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się w północnej części lokacji, zaraz przy zbiorniku wodnym. Będzie leżał grzecznie, aż go nie zaatakujecie.
Magazyn z Dawoświata 4H (Old World Storage 4H)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się w południowej części lokacji, zaraz przy zbiorniku wodnym.
Magazyn z Dawoświata 10J (Old World Storage 10J)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się w zachodniej części lokacji, za murem.
Magazyn z Dawoświata 11H (Old World Storage 11H)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się w na wschód od punktu zaznaczonego na mapie, ale na zachód od małego zbiornika wodnego.
Magazyn z Dawoświata 10M (Old World Storage 10M)

Lokalizacja: Leże Puchomolocha (Fluff Hulk Nest)


Jak zdobyć klucz: Pokonać Puchomolocha (Fluff Hulk).

Potwór znajduje się w północnej części mapy, zaraz obok wielkiej góry.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Eksploracja
- Biomutant: Tablice z ogłoszeniami Automatona - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Spłukotrony - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Smażyskry - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Czyściuchy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ślizgosiupnia - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Więźniowie - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Kapliczki Światła - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skarbce z Dawnoświata - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Magazyn z Dawnoświata - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Mięśniościskacz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Porządki - solucja, opis przejścia, wszystkie wrogie obozy
- Biomutant: Pazurołom - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Strunobrzdęki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź globusy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Aurora - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Trwałoskrzynki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jasnowieża - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Gantle - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bieżynóżka - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Mekton - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Melodie Kamienioknupów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Eksploracja
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
