Biomutant: Północno-Zachodni Światożerca/The Northwestern Worldeater - solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Północno-Zachodni Światożerca (The Northwestern Worldeater).
Zium użyczył Wam podwodnego ośmionoga, który pomoże Wam w walce z Puchciem Mętniakiem (Murk Puff), który zadomowił się na końcu północno-zachodniego korzenia Drzewa Życia.
Pokonaj Puchcia Mętniaka (Defeat the Murk Puff)

Puchcio Mętniak to czwarty i ostatni Światożerca (Boss) w grze Biomutant. Walka z tym przeciwnikiem została podzielona na trzy fazy.
Pierwsza faza pojedynku

Puchcio Mętniak rozpocznie pojedynek od szarży, dlatego musicie być przygotowani do wykonania natychmiastowego uniku w bok. Boss będzie korzystał z tego ataku przez wszystkie fazy pojedynku.

Gdy boss podniesie swój ogon i zacznie nim ruszać to znak, że za chwile wykona szybki obrót dookoła własnej osi i wypuści w Waszym kierunku falę. Możecie uniknąć trafienia, przemieszczając się w bok lub wykonując unik w kierunku wolnej przestrzeni.

Jeśli znajdziecie się zbyt blisko Puchcia Mętniaka, boss spróbuje trafić Was przednimi łapami. W trakcie pierwszej fazy pojedynku trzymajcie przeciwnika na dystans i strzelajcie w jego kierunku rakietami, kiedy tylko będziecie mieć na to okazję.
Druga faza pojedynku

Gdy Puchcio Mętniak schowa się do swojej skorupy, po chwili zacznie wypuszczać w Waszym kierunku coś w rodzaju podwodnych min, które wybuchają po zderzeniu z celem. W momencie, gdy boss wysunie głowę ze skorupy, wypuście w jego kierunku gupoka, aby odwrócić jego uwagę i zmusić przeciwnika do wysunięcia kończyn.

W drugiej fazie pojedynku Puchcio Mętniak będzie korzystał z nowej, bardzo groźnej umiejętności. Boss zatrzyma się i wykona klaśnięcie, które pośle w Waszym kierunku falę - bądźcie przygotowani do zrobienia uniku w bok, ponieważ ten atak może pozbawić Waszego bohatera nawet 50% zdrowia.

Gdy przy głowie przeciwnika wyświetli się przycisk (kwadrat na PS4/PS5), będziecie mogli przyssać się do jego pyska i wycisnąć z niego sporą porcję zdrowia. W trakcie tego ataku wciskajcie energicznie odpowiedni przycisk.
Trzecia faza pojedynku

W trzeciej fazie pojedynku Puchcio Mętniak otrzyma dodatkowy atak. Boss wciągnie powietrze, a następnie zacznie strzelać w kierunku Waszego bohatera nieprzerwanym strumieniem wody - ataku można uniknąć, wykonując unik w bok.

Wcześniejszy atak Puchcia Mętniaka zostanie nieco zmodyfikowany i zamiast jednego klaśnięcia, przeciwnik będzie teraz używał tej umiejętności trzy razy z rzędu. Pozostawajcie w sporej odległości od bossa, a łatwo unikniecie trafienia.

Gdy zdrowie Puchcia Mętniaka spadnie do zera, stwór padnie martwy i walka z czwartym bossem (Światożercą) gry Biomutant dobiegnie końca.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Wszystkie zadania główne - lista
- Biomutant: Prolog - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bunkier 101 - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Inny świat/Another World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sojusz/An Alliance - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Początek wojny plemion/The Tribe War Begins - solucja
- Biomutant: Wojna plemion/The Tribe War - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ciuchciownia/The Chugyard - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zachodni Światożerca/The Western Worldeater - solucja
- Biomutant: Przedawniony/Out-Of-Date - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Glutomir/Goop - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Wschodni Światożerca/The Eastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Mięsożerca/The Meat Eater - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Noko - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Wschodni Światożerca/The Northeastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Zium/Whiz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Zachodni Światożerca/The Northwestern Worldeater - solucja
- Biomutant: Drzewo Życia/The Tree of Life - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Arka/The Ark - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Koniec Świata/End of the World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
