Biomutant: Więźniowie - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego - Więźniowie (Capitives). Opisaliśmy tutaj wszystkich Więźniów, których musicie uwolnić, aby ukończyć zadanie i zdobyć nagrody.
- Rozpoczęcie zadania
- 1 Więzień
- 2 Więzień
- 3 Więzień
- 4 Więzień
- 5 Więzień
- 6 Więzień
- 7 więzień
- 8 więzień
- 9 więzień
- 10 więzień
- 11 więzień
- 12 więzień
- 13 więzień
- 14 więzień
- 15 więzień
- 16 więzień
- 17 więzień
- 18 więzień
- 19 więzień
- 20 więzień
- 21 więzień
- 22 więzień
- 23 więzień
Rozpoczęcie zadania

Jak zacząć: To zadanie znajdziecie w Park A-Kuku (Peekabod Park). Wpadnie ono do Waszego dziennika, gdy zabijecie przeciwników i uwolnicie więźnia.
Nagroda: 500 PD.
1 Więzień

Lokalizacja: Na pustym placu, w parku A-Kuku.


Na pierwszego więźnia natkniecie się w parku A-Kuku. Musicie pokonać kilku przeciwników, a wastępnie wypuścić mężczyznę z klatki. Zamek możecie po prostu otworzyć. Strzelanie do niego nic nie da, ale również nikogo nie skrzywdzi ani nie wystraszy.
Po uwolnieniu mężczyzny otrzymacie dostęp do zadania.
2 Więzień


Lokalizacja: Na placu koło zniszczonego budynku, Nadzieisko (Hopehall)



Na drugiego więźnia natkniecie się w Nadzieisku (Hopehall). Musicie pokonać kilku przeciwników oraz minibossa, a następnie wypuścić mężczyznę z klatki. Zamek możecie po prostu otworzyć, po pozbyciu się okolicznych wrogów.
3 Więzień

Lokalizacja: Na placu w zniszczonym mieście, Sklepcio 5D (Shopperia 5D).


Na trzeciego więźnia natkniecie się w Sklepcio 5D (Shopperia 5D). Musicie pokonać kilku przeciwników oraz minibossa, a następnie wypuścić mężczyznę z klatki. Jeśli nie pozbędziecie się wrogów, nie będziecie mogli uwolnić więźnia.
4 Więzień

Lokalizacja: W obozie wroga, Obóz Rito (Rito's Camp).


Na czwartego więźnia natkniecie się w obozie Rito (Rito's Camp). Musicie pokonać całe grono przeciwników, aby dostać się do klatki i uwolnić więźnia.
5 Więzień


Lokalizacja: Wysypisko Toxanolu (Toxanol Dump).


Na piątego więźnia natkniecie się niedaleko obozu Rito (Rito's Camp). Uważajcie na latających przeciwników, którzy będą uprzykrzać wam życie.
6 Więzień

Lokalizacja: Zniszczyłódź (Brokenboat).


Na szóstego więźnia natkniecie się na plaży, w okolicy Zniszczyłodzi (Brokenboat). Klatka będzie wisiała na zniszczonej ścianie, zaraz obok wraku.
7 więzień


Lokalizacja: Miejscówka Fruggo (Fruggo's Joint).

Na siódmego więźnia natkniecie się w obozie wroga, w miejscówce Fruggo (Fruggo's Joint). Musicie pokonać wszystkich przeciwników, aby dostać się do klatki.
8 więzień

Lokalizacja: Pozostałości 6E (Leftovers 6E).

Na ósmego więźnia natkniecie się w obozie wroga, w Pozostałościach 6E (Leftovers 6E). Musicie pokonać wszystkich przeciwników, aby dostać się do klatki.
9 więzień

Lokalizacja: Obóz Ako (Ako's Camp).


Na dziewiątego więźnia natkniecie się w obozie wroga, w obozie Ako (Ako's Camp). Musicie pokonać wszystkich przeciwników, aby móc otworzyć klatkę.
10 więzień

Lokalizacja: Factorium.


Na dziesiątego więźnia natkniecie się w Factorium. Pilnuje go kilku sporej wielości przeciwników, pokonajcie ich, a będziecie mogli otworzyć klatkę.
11 więzień

Lokalizacja: Ceglisko 3G (Brickbrack 3G).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w Ceglisku 3G. Przed klatką czeka kilku silnych przeciwników. Pozbądźcie się ich, a uwolnicie więźnia.
12 więzień

Lokalizacja: Ceglisko 8F (Brickbrack 8F).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w Ceglisku 8F. Klatka wisi na dachu jednego ze zniszczonych budynków, należy zabić przeciwników, aby móc otworzyć zamek.
13 więzień

Lokalizacja: Szybulec (Shaftiloo).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w Szybulecu. Klatka wisi przy niebieskim budynku, wokół którego kręcą się przeciwnicy.
14 więzień

Lokalizacja: Obóz Duppidupa (Duppidup's Homeground).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w obozie Duppidupa. Klatka wisi w drewnianym budynku, zaraz obok kodeksu.
15 więzień

Lokalizacja: Obóz Mossurka (Mossurk's Camp).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w Obozie Mossurka. Klatka wisi w prawej części terenu, pomiędzy drewnianymi belkami.
16 więzień

Lokalizacja: Pozostałości 9H (Leftovers 9H).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w pozostałościach 9H. Klatka wisi przy wejściu do budynku, łatwo na nią wpaść w trakcie starcia. Pamiętajcie, że musicie się pozbyć wszystkich przeciwników, aby uwolnić więźnia.
17 więzień

Lokalizacja: Obóz Tissela (Tissel's Camp).


Na tego więźnia natraficie w obozie Tissela. Klatka wisi w prawym kącie, koło drewnianych belek.
18 więzień

Lokalizacja: Plac Puttigórka (Puttiupper Plaza).

Na tego więźnia natraficie na placu Puttigórka. Wewnątrz największego magazynu.
19 więzień

Lokalizacja: Obóz Tissela (Tissel's Camp).

Klatka z więźniem znajduje się przy drewnianych blachach. Musicie pierw pokonać przeciwników, aby móc otworzyć zamek.
20 więzień

Lokalizacja: Miejscówka Vungo (Vungo's Place).

Klatkę z więźniem znajdziecie w lewej części obozu, zaraz obok drewnianego płotu.
21 więzień

Lokalizacja: Fort Śmierdziela (Stunk's Fort).

Klatkę z więźniem znajdziecie w niewielkim drewnianym pomieszczeniu, po lewej stronie, zaraz obok materaca.
22 więzień

Lokalizacja: Miejsce Eku (Eku's Spot).

Klatkę z więźniem znajdziecie na samym środku obozu.
23 więzień

Lokalizacja: Chiuchcichata 11F (Chughut 11F).

Ostatniego więźnia znajdziecie na pustym placu, zaraz obok zniszczonego budynku.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Eksploracja
- Biomutant: Tablice z ogłoszeniami Automatona - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Spłukotrony - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Smażyskry - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Czyściuchy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ślizgosiupnia - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Więźniowie - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Kapliczki Światła - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skarbce z Dawnoświata - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Magazyn z Dawnoświata - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Mięśniościskacz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Porządki - solucja, opis przejścia, wszystkie wrogie obozy
- Biomutant: Pazurołom - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Strunobrzdęki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź globusy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Aurora - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Trwałoskrzynki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jasnowieża - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Gantle - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bieżynóżka - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Mekton - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Melodie Kamienioknupów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Eksploracja
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
