Biomutant: Do tego potrzebna jest wioska - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego - Do tego potrzebna jest wioska (It takes a Village). Opisaliśmy tutaj wszystkie części zadania, które musicie wykonać, aby ukończyć misję.
- Rozpoczęcie zadania
- Zabicie przestępców
- Rozmowa z mieszkańcem
- Zdobycie drewna
- Powrót do wioski
- Cięcie drewna
- Zakończenie
Rozpoczęcie zadania

Jak zacząć: Natrafić na palącą się wioskę.
Nagroda: brak.
Aby rozpocząć zadanie musicie natrafić na palącą się wioskę. Ten quest składa się z sześciu części i może pojawić się kilka razy w ciągu gry.
Zabicie przestępców

Ten quest rozpocznie się od zabicia kilku przeciwników. Niszczą oni wioskę. Ataki bohatera nie skrzywdzą jednak innych mieszkańców. Możecie, więc bez problemu pozbyć się wrogów, aby dostać się do kolejnej części zadania.
Rozmowa z mieszkańcem

Po pokonaniu przeciwników udacie się do mieszkańca wioski, który poprosi bohatera o dostarczenie drewna.
Zdobycie drewna

Waszym zadaniem jest zdobycie drewna, dokładnie 20 sztuk. Jeśli posiadacie je w ekwipunku, nie trzeba będzie ich szukać. Jeśli jednak nie macie całego kompletu, gra zaprowadzi was do poszczególnych miejsc, w których będzie można zdobyć drewno.
Powrót do wioski

Po powrocie do wioski musicie odłożyć drewno i porozmawiać z mieszkańcami. Poproszą was o pocięcie drewna na mniejsze kawałki.
Cięcie drewna

To już prawie ostatni etap. Musicie przeciąć 3 belki drewna, umieszczone w różnych częściach wioski.
Zakończenie

Po wykonaniu wszystkich zadań musicie udać się do mieszkańca, który zlecił wam wcześniejsze zadania. Po rozmowie z nim zakończymy ten quest.
Warto pamiętać, że to nie jest zadanie na czas. Można wykonywać je w trakcie eksploracji świata/przechodzenia wątku głównego.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Zadania od NPC
- Biomutant: Do tego potrzebna jest wioska - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Klik - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Pudłobrzdęk - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Chlup - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Moog Potfurołap - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony
- Biomutant: Znajdź Radioniki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Atak bandytów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Pobudka - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Przyjaciel Brogga - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Poszukiwania Piszczydynksów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Żwirek Babrek - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Szlamowozy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Strzyg - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Plaga Ćmiaków - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Promienioświatło - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Myślmonitor - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Okopudła - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Widoki na słoneczne lustro - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bombokula - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Gadobudkę - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ciastek Muffin - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Przyjaciel od Muszlorogu - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bum - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zaoleiście - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zegar słoneczny - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Monstrualny Puchomoloch - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Maya - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Nova - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Kapitan Lotosów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zgryzak Żółwiak - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sygnał ogniowy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sol - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skrzelek - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jotysz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ogniki na noc - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Lobo - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jumble - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Dzyńdzwonki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zadania od NPC
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion

Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior

Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.