Biomutant: Początek wojny plemion/The Tribe War Begins - solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Początek wojny plemion (The Tribe War Begins).
Spotkaj się z sojusznikami z plemienia Miriadów i razem zaatakujcie pierwszy posterunek wrogiego plemienia Jagnich.
Jeśli sprzymierzyliście się z plemieniem Jagnich, będziecie teraz atakować posterunek plemienia Miriadów.
- Spotkaj się z grupą napadową (Meet the War Party)
- Pokonaj Strażników (Defeat Outpost Guards)
- Zniszcz Boomhuty (Destroy the Boomhuts)
- Obróć zawory (Crank the Valvels)
- Pociągnij za dźwignię (Pull the Lever)
- Uwolnij jeńca wojennego (Free the Prisoner of War)
- Pokonaj Strażników (Defeat Outpost Guards)
- Zmuś wroga do szarży na platformę (Make the Enemy Charge the platform)
- Wysadź bramę (Blow up the Gate)
- Przejmij placówkę rywala (Claim the rival outpost)
Spotkaj się z grupą napadową (Meet the War Party)

Idąc przez podziemną stację, otwórzcie oznaczone drzwi. W pomieszczeniu znajdziecie niezwykle przydatną broń Bumpięść z Dawnoświata (Old World Klonkfist), która umożliwi Wam przebijanie się przez ściany.

Użyjcie trzykrotnie ataku Bumpięści z Dawnoświata, aby rozbić ścianę i otworzyć przejście do dalszej części tej lokacji. Idąc dalej, będziecie musieli stoczyć walkę z kilkoma przeciwnikami, a po wyjściu na powierzchnię otrzymacie szansę przeczesania Bricktown - warto to zrobić, aby zdobyć dodatkowe przedmioty.

Idąc w stronę posterunku wrogiego plemienia natkniecie się na wojowników Miriadów walczących z żołnierzami Jagnich. Wspomóżcie sojuszników w walce i wyruszcie w dalszą drogę.

Nieco dalej będziecie mieć okazję zrobić dobry uczynek i uwolnić mieszkańców od wojowników Jagnich. Jeśli im pomożecie, a następnie wejdziecie w interakcję z dziwnym przedmiotem, nad którym zacznie unosić się anioł, rozświetlicie nieco swoją aurę.

Porozmawiajcie z mniejszym wojownikiem Miriadów i wyraźnie gotowość do ataku, a większy z nich natychmiast wyważy drzwi posterunku plemienia Jagnich.
Pokonaj Strażników (Defeat Outpost Guards)

Po wejściu do posterunku będziecie musieli rozprawić się z trzema przeciwnikami, którzy nie powinni przysporzyć Wam żadnych problemów.
Zniszcz Boomhuty (Destroy the Boomhuts)

Ustawcie się w taki sposób, aby Wasza postać patrzyła w kierunku wyrzutni. Gdy wyrzutnia wypluje ładunek, odbijcie go, wykonując atak wręcz w odpowiednim momencie (gdy na ekranie wyświetli się odpowiedni przycisk). Po zniszczeniu pierwszej wyrzutni zajmijcie się drugą.
Obróć zawory (Crank the Valvels)

Teraz musicie ułożyć proste puzzle rotacyjne, aby móc przepłynąć do mostu zwodzonego, który umożliwi sojuszniczym wojownikom przejście w głąb posterunku. Pamiętajcie, aby zawory łączyły odpowiednie kolory.
Pociągnij za dźwignię (Pull the Lever)

Po ułożeniu puzzli rotacyjnych wskoczcie do wody i przepłyńcie na drugą stronę ściany, a następnie pociągnijcie za dźwignię, aby opuścić most zwodzony i otworzyć przejście dla wojsk plemienia Miriadów.
Uwolnij jeńca wojennego (Free the Prisoner of War)

Pokonajcie dwóch strażników, a następnie uwolnijcie wojownika Miriadów, który został zamknięty w klatce. Zanim pójdziecie dalej, warto rozejrzeć się po placówce plemienia Jagnich, ponieważ możecie tutaj znaleźć m.in. nową broń.
Pokonaj Strażników (Defeat Outpost Guards)

Po wejściu na arenę będziecie musieli pokonać kolejnych strażników. W trakcie walki uważajcie na snajpera, który zajął dogodną pozycję strzelecką na wysokiej platformie - nie możecie go na razie zlikwidować, więc unikajcie czerwonego promienia, aby Wasza postać nie została postrzelona.
Zmuś wroga do szarży na platformę (Make the Enemy Charge the platform)

Ustawcie się za drewnianym filarem i poczekajcie, aż przeciwnik na Was zaszarżuje. Po drugim ataku platforma zawali się, a Wy za jednym zamachem wyeliminuje strzelca i szarżującego przeciwnika.
Wysadź bramę (Blow up the Gate)

Uderzcie w zsyp bronią białą, a następnie odbijcie beczkę w taki sposób, aby podtoczyła się pod bramę. Strzelcie w nią kilka razy, by wywołać eksplozję i wysadzić bramę.
Przejmij placówkę rywala (Claim the rival outpost)

Podejdźcie do głównego znacznika misji, a Wasz bohater automatycznie przejmie placówkę plemienia Jagnich. Po krótkim przerywniku filmowym zdobędziecie pierwszą broń plemienną - Bumerang plemienia Miriadów.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Wszystkie zadania główne - lista
- Biomutant: Prolog - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bunkier 101 - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Inny świat/Another World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sojusz/An Alliance - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Początek wojny plemion/The Tribe War Begins - solucja
- Biomutant: Wojna plemion/The Tribe War - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ciuchciownia/The Chugyard - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zachodni Światożerca/The Western Worldeater - solucja
- Biomutant: Przedawniony/Out-Of-Date - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Glutomir/Goop - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Wschodni Światożerca/The Eastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Mięsożerca/The Meat Eater - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Noko - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Wschodni Światożerca/The Northeastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Zium/Whiz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Zachodni Światożerca/The Northwestern Worldeater - solucja
- Biomutant: Drzewo Życia/The Tree of Life - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Arka/The Ark - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Koniec Świata/End of the World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion

Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior

Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.