Biomutant: Strzyg - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego Strzyg (Trim Furfur). Opisaliśmy tutaj wszystkie części zadania, które musicie wykonać, aby ukończyć misję.
Rozpoczęcie zadania


Jak zacząć: Porozmawiać z mężczyzną stojącym na środku polany, Bezświrka (Freakfree).
Nagroda: 200 PD.
Strzyg to futyzjer, który ma problem ze swoimi strzygotnijkami (Cliperrfingers). Musicie znaleźć nowe, a dodatkowo zapewnić nowy puszkolor (Sputdye).
Spotkanie z Trimem

Spotkanie z Trimem odbędzie się w jego salonie. Po krótkiej rozmowie da on wam kolejne zlecenie.
Spotkanie z Juju

Po spotkaniu z Trimem musicie udać się do Juju. Zanim będziecie mogli coś u niej kupić, musicie wykonać kolejne zadanie.
Latawiec



Po rozmowie ze wszystkim wcześniejszymi bohaterami, należy udać się na sam szczyt góry. Wejście na górę ułatwiają liny oraz różne elementy naskalne, za które postać musi się chwycić. Na samej górze wystarczy dobiec do latawca, wdrapać się po linie i zdobyć kolejny element.
Powrót do Juju

Po skończeniu zadania wróćcie do Juju. W nagrodę otrzymacie:
- Jednoczęściowa peleryna (One-Piece Hood);
- Jednoczęściowy Misiobiór - Dół (One-Piece Teddy Bottom);
- Jednoczęściowy Misiobiór - Góra (One-Piece Teddy Top).
Powrót do Trima

Po oddaniu Trimowi potrzebnych mu narzędzi otrzymacie dostęp do możliwości zmiany stylu oraz koloru futra.
Bunkier

Trim wyśle Was do bunkra, w poszukiwaniu ważnego urządzenia.

W podziemiach natkniecie się na stado przeciwników. Większość z nich nie powinno być dla was problemem. Nie da się jednak ich uniknąć, blokują oni przejście dalej.


Zaraz obok pomalowanej ściany, będzie leżeć jasnoniebieski plecak. Przeszukajcie go, aby odnaleźć Skroj, a następni udajcie się z nim do Trima - to zakończy misję.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Zadania od NPC
- Biomutant: Do tego potrzebna jest wioska - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Klik - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Pudłobrzdęk - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Chlup - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Moog Potfurołap - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony
- Biomutant: Znajdź Radioniki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Atak bandytów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Pobudka - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Przyjaciel Brogga - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Poszukiwania Piszczydynksów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Żwirek Babrek - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Szlamowozy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Strzyg - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Plaga Ćmiaków - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Promienioświatło - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Myślmonitor - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Okopudła - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Widoki na słoneczne lustro - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bombokula - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Gadobudkę - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ciastek Muffin - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Przyjaciel od Muszlorogu - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bum - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zaoleiście - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zegar słoneczny - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Monstrualny Puchomoloch - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Maya - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Nova - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Kapitan Lotosów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zgryzak Żółwiak - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sygnał ogniowy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sol - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skrzelek - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jotysz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ogniki na noc - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Lobo - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jumble - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Dzyńdzwonki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zadania od NPC
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
