Biomutant: Inny świat/Another World - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Inny świat (Another World).
Przedawniony od razu poznał, że główny bohater uczył się Wung-fu od swojej Mumy. Opowiedział o starej wiosce i o tym, jak Muma wytrenowała wszystkich przywódców plemion w różnych dyscyplinach Wung-fu.
- Porozmawiaj z Przedawnionym (Talk to The-Old-One)
- Przeszłość
- Porozmawiaj z Przedawnionym (Talk to The-Old-One)
Porozmawiaj z Przedawnionym (Talk to The-Old-One)

W trakcie rozmowy z Przedawnionym (Out-Of-Date) dowiecie się, że osoba, z którą rozmawiacie, doskonale pamięta Was z dzieciństwa. Wspomni, że słyszał plotki o jednookim Roninie, widzianym za Wielkim Murem (Great Wall) i cieszy się, że to prawda. Przedawniony opowie Wam o bliźnie, która zdobi sterowaną przez Was postać, o Moomie i Popsi, a także o tym, co Lupa-Lupin zrobił w przeszłości - co było początkiem końca. Po zniszczeniu Starej Wioski uczniowie Moomy utworzyli plemiona i z czasem zwrócili się przeciwko sobie. Gdyby nie Drzewo Życia (Tree of Life), nikt by nie przeżył.
Przeszłość
Rozmowa z Przedawnionym wywoła u głównego bohatera nawrót zapomnianych wspomnień z dzieciństwa.
- Pomów z Przedawnionym z przeszłości (Tak to Best-Before)
- Przeszukaj błyszczącą trawę (Ruffle the Glittergrass)
- Połącz Nono z drzewem (Merge the Nono with the Tree)
Pomów z Przedawnionym z przeszłości (Tak to Best-Before)

Przedawniony opowie Wam o stworzeniach Nono i o tym, że można je znaleźć w wysokiej błyszczącej trawie. Poprosi Was, abyście spróbowali złapać jedno z tych stworzeń.
Przeszukaj błyszczącą trawę (Ruffle the Glittergrass)

Udajcie się do miejsca wskazanego na mapie, ustawcie się w pobliżu błyszczącej trawy i wyprowadźcie atak wręcz.

Po krótkiej rozmowie dostaniecie od przyjaciela siatkę na kiju (Hoop Net) i będziecie musieli złapać wypłoszonego wcześniej Nono. Podejdźcie jak najbliżej stworzenia i naciśnijcie przycisk odpowiedzialny za interakcję, a Nono wyląduje w Waszej siatce.
Połącz Nono z drzewem (Merge the Nono with the Tree)

Udajcie się we wskazane miejsce i wejdźcie w interakcję z drzewem. Po chwili obejrzycie krótki przerywnik filmowym, w którym zauważycie, jak drzewo wypuszcza dodatkowe korzenie. Od tego momentu PRzedawniony będzie pielęgnował Drzewo Życia (Tree of Life).
Porozmawiaj z Przedawnionym (Talk to The-Old-One)

Gdy wrócicie do rzeczywistości, Przedawniony powie, że pamięta każdy dzień poświęcony pielęgnowaniu Drzewa Życia, jednak teraz obawia się, że jego praca może zostać zniszczona. Drzewo Życia zaczęło umierać niedługo po tym, jak pojawili się Światożercy (World Eaters). Na końcu każdego korzenia Drzewa znajduje się jeden Światożerca i trzeba ich zlikwidować, aby ocalić świat.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Wszystkie zadania główne - lista
- Biomutant: Prolog - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bunkier 101 - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Inny świat/Another World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sojusz/An Alliance - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Początek wojny plemion/The Tribe War Begins - solucja
- Biomutant: Wojna plemion/The Tribe War - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ciuchciownia/The Chugyard - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zachodni Światożerca/The Western Worldeater - solucja
- Biomutant: Przedawniony/Out-Of-Date - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Glutomir/Goop - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Wschodni Światożerca/The Eastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Mięsożerca/The Meat Eater - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Noko - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Wschodni Światożerca/The Northeastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Zium/Whiz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Zachodni Światożerca/The Northwestern Worldeater - solucja
- Biomutant: Drzewo Życia/The Tree of Life - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Arka/The Ark - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Koniec Świata/End of the World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
