Biomutant: Bunkier 101 - solucja, opis przejścia
Bunker 101 – solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Bunkier 101 (Bunker 101).
Bunkier 101 powstał z myślą o trzymaniu niebezpieczeństw z dala od mieszkańców świata Biomutant. Połączony jest z Wielkim Murem, ostatnią linią obrony, która oddzielała Dawnoświat od Pozaświata.
Muckly Gnats

Po zamknięciu drzwi Bunkra 101 zostaniecie zaatakowani przez 5 zmutowanych istot, na których będziecie mogli przećwiczyć poznane wcześniej techniki. Po skończonej walce wejdźcie schodami na wyższy poziom i otwórzcie drzwi, aby przejść do kolejnego obszaru tej lokacji.
Eksploracja

Idąc przez korytarz i pomieszczenia Bunkra 101 będziecie mieć okazję otworzyć kilka skrytek, w których znajdziecie przydatne przedmioty: modyfikacje do broni, przedmioty lecznicze. Na końcu drogi wskoczcie na łańcuch i wdrapcie się na wyższy poziom.

Gdy tylko przejdziecie do kolejnego obszaru, zostaniecie zaatakowani przez większego przeciwnika (Sludge Soaker) w towarzystwie 3 mniejszych pomocników. W pierwszej kolejności warto zlikwidować mniejszych wrogów, aby później skupić się na głównym przeciwniku. Po walce wejdźcie do ruin.
Ruiny

Na obszarze ruin czeka Was walka z kolejnym mocniejszym przeciwnikiem Rocka-Boom. Najpierw skupcie się na jak najszybszym wyeliminowaniu pomniejszych przeciwników, a następnie wykończyć większego wroga.
Warto tutaj zaznaczyć fakt, że beczki znajdujące się na tym obszarze są wybuchowe - wystarczy kilka celnych strzałów, aby spowodować eksplozję.
Tunel

W tunelu napotkacie nowy typ przeciwnika, który w walce korzysta z tarczy. Zanim będziecie mogli wyrządzić mu jakiekolwiek obrażenia, w pierwszej kolejności musicie rozbić jego tarczę.

Po walce wejdźcie do pobocznego pomieszczenia, zabierzcie łom (Klawbar) i otwórzcie przejście do dalszej części tej lokacji. Idąc dalej, dotrzecie do rury, którą należy zniszczyć łomem, aby móc zejść na niższy poziom Bunkra 101.

Kolejną walkę stoczycie z kilkoma nowymi przeciwnikami, którzy nie powinni sprawić Wam większych kłopotów. W nagrodę za Wasze starania otrzymacie punkty bio (Bio Points), które będziecie mogli przeznaczyć na odblokowanie nowych mocy psi, umiejętności lub wzmocnienie odporności postaci.
Wyświetlacz

Aby uruchomić wyświetlacz, będziecie musieli rozwiązać proste puzzle rotacyjne. Z lewej strony ekranu wyświetla się dostępna ilość ruchów, która jest bezpośrednio związana z atrybutem Inteligencji - im wyższa wartość atrybutu, tym większa ilość ruchów. Po prawej stronie można zauważyć ułożoną sekwencję - wystarczy dopasować biały kolor przełączników do białego, a żółty do żółtego.
Rozdzielnica

Zanim będziecie mogli przejść do kolejnego pomieszczenia Bunkra 101, będziecie musieli ułożyć kolejne proste puzzle rotacyjne. Zasada jest dokładnie taka sama jak przy wcześniej rozwiązanej zagadce z wyświetlaczem.
Przedawniony

Idąc dalej, dotrzecie do pomieszczenia, w którym Wasz stary przyjaciel Przedawniony (Out-Of-Date) został zaatakowany przez zgraję szubrawców. Rozprawcie się z przeciwnikami, a następnie porozmawiajcie z nim, by ukończyć to zadanie.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Wszystkie zadania główne - lista
- Biomutant: Prolog - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bunkier 101 - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Inny świat/Another World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sojusz/An Alliance - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Początek wojny plemion/The Tribe War Begins - solucja
- Biomutant: Wojna plemion/The Tribe War - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ciuchciownia/The Chugyard - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zachodni Światożerca/The Western Worldeater - solucja
- Biomutant: Przedawniony/Out-Of-Date - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Glutomir/Goop - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Wschodni Światożerca/The Eastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Mięsożerca/The Meat Eater - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Noko - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Wschodni Światożerca/The Northeastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Zium/Whiz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Zachodni Światożerca/The Northwestern Worldeater - solucja
- Biomutant: Drzewo Życia/The Tree of Life - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Arka/The Ark - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Koniec Świata/End of the World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
