Biomutant: Melodie Kamienioknupów - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego - Melodie Kamienioknupów (Tunes of Fnackyleaves). Opisaliśmy tutaj wszelkie elementy, które musicie znaleźć, aby ukończyć zadanie i zdobyć nagrody.
Rozpoczęcie zadania
Jak zacząć: To zadanie wpadnie do waszego ekwipunku, gdy odnajdziecie pierwszy gramofon.
Nagroda: 100 PD.
1 Gramofon

Lokalizacja: Pozostałości 10E (Fixer Upper 10E).


Na początku musicie zdobyć winylowa pływa znajduje się w niebieskim budynku, po lewej stronie od gramofonu.

Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Eksploracja
- Biomutant: Tablice z ogłoszeniami Automatona - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Spłukotrony - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Smażyskry - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Czyściuchy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ślizgosiupnia - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Więźniowie - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Kapliczki Światła - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skarbce z Dawnoświata - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Magazyn z Dawnoświata - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Mięśniościskacz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Porządki - solucja, opis przejścia, wszystkie wrogie obozy
- Biomutant: Pazurołom - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Strunobrzdęki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź globusy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Aurora - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Trwałoskrzynki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jasnowieża - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Gantle - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bieżynóżka - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Mekton - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Melodie Kamienioknupów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Eksploracja
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
