Biomutant: Tablice z ogłoszeniami Automatona - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego - Tablice z ogłoszeniami Automatona (Old World Knowledge). Opisaliśmy tutaj wszystkie tablice, które musicie znaleźć, aby ukończyć zadanie i zdobyć nagrody.
- Rozpoczęcie zadania
- Automaton (The Automaton)
- Automaton 4C (The Automaton 4C)
- Automaton 5C (The Automaton 5C)
- Automaton 4D (The Automaton 4D)
- Automaton 5I (The Automaton 5I)
- Automaton 7F (The Automaton 7F)
- Automaton 4G (The Automaton 4G)
- Automaton 6J (The Automaton 6J)
- Automaton 5H (The Automaton 5H)
- Automaton 8J (The Automaton 8J)
- Automaton 9J (The Automaton 9J)
- Automaton 10I (The Automaton 10I)
- Automaton 11K (The Automaton 11K)
- Automaton 11K (The Automaton 11K)
- Automaton 12F (The Automaton 12F)
- Automaton 9E (The Automaton 9E)
Rozpoczęcie zadania

To zadanie znajdziecie w Cegłówku (Bricktown). Wpadnie ono do Waszego dziennika, gdy zbadacie tablice z ogłoszeniami z Przeszłodni (Long-ago).
Automaton (The Automaton)

Jak zacząć: Wyjść z podziemia, po zdobyciu questa Tablice z ogłoszeniami Automatona.
Nagroda: Brak.
To pierwsze zadanie z tego ciągu. Musicie po prostu sprawdzić tablice z ogłoszeniami. Po wysłuchaniu historii ruszycie w stronę Cegłówka. W trakcie zwiedzania miasta zadanie zostanie zaliczone.
Automaton 4C (The Automaton 4C)


Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton.
Nagroda: Brak.
Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do centrum Cegłówka. Pod jednym ze zniszczonych budynków usłyszycie historię, a zadanie zakończy się.
Automaton 5C (The Automaton 5C)


Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 4C.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do torów kolejowych w Ciuchciowni (Chugyard).
Automaton 4D (The Automaton 4D)


Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 5C.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do wraku w Stacji Głębinowej (Subnautica Station).
Automaton 5I (The Automaton 5I)


Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 4D.
Nagroda: Brak.

Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do tunelu w Pola Szlamotrysku (Sludgegush Fields).
Automaton 7F (The Automaton 7F)


Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 5I.
Nagroda: Brak.

Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do podziemnego tunelu w Przedmieściach (Suburia).
Automaton 4G (The Automaton 4G)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 7F.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do podziemnego tunelu w Manufactorium.
Warto udać się do tej lokacji posiadając odpowiedni skafander, który chroni postać przed radioaktywnymi substancjami.
Automaton 6J (The Automaton 6J)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 4G.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć na dno silosu w Zagrodzie Gmuni (Bumlidof).
Automaton 5H (The Automaton 5H)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 6J.
Nagroda: Brak.

Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do tunelu w Falo Ochronie (Surf Hurdle).
Automaton 8J (The Automaton 8J)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 5H.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do tunelu w Zajezdni Ciuchci (Chugdepot).
Automaton 9J (The Automaton 9J)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 8J.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do budynku w Stacji Balonolotowa (Blimpstation).
Warto ubrać skafander przeciwpromienny.
Automaton 10I (The Automaton 10I)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 9J.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do tunelu w Zagrodzie Odsmradzalania Szlamu (Sludge Deodorizum).
Automaton 11K (The Automaton 11K)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 10I.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do tunelu w Aeroporcie (Areodome).
Automaton 11K (The Automaton 11K)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 11G.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do tunelu w Fabryka Oparów (Fume Foundry).
Automaton 12F (The Automaton 12F)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 11K.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do drogi położonej przed zlodzonym tunelem - w Zakładzie Falomocy (Surgesurf Factory).
Automaton 9E (The Automaton 9E)

Jak zacząć: Ukończyć zadanie poboczne Automaton 12F.
Nagroda: Brak.


Aby zakończyć to zadanie musicie dotrzeć do magazynu, położonego pod warstwą lodu - Fabryka Iskier (Sparkplant).
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Eksploracja
- Biomutant: Tablice z ogłoszeniami Automatona - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Spłukotrony - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Smażyskry - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Czyściuchy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ślizgosiupnia - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Więźniowie - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Kapliczki Światła - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skarbce z Dawnoświata - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Magazyn z Dawnoświata - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Mięśniościskacz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Porządki - solucja, opis przejścia, wszystkie wrogie obozy
- Biomutant: Pazurołom - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Strunobrzdęki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź globusy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Aurora - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Znajdź Trwałoskrzynki - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Jasnowieża - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Gantle - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bieżynóżka - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Mekton - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Melodie Kamienioknupów - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Eksploracja
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
