Biomutant: Skafander przeciwmrozowy - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego - Skafander przeciwmrozowy (The Cold Zone Pingdish). Opisaliśmy tutaj wszystkie elementy, które musicie wykonać, aby ukończyć zadanie i zdobyć nagrody.
Rozpoczęcie zadania
Jak zacząć: Dotarcie do zlodzonego terenu.
Nagroda: Skafander przeciwmrozowy.
Aby rozpocząć zadanie musicie natrafić na zlodzony teren, dostępny na niektórych wyspach, bądź w środku zielonych lokacji.
Odnalezienie sygnału

Satelitę do sprawdzenia sygnału znajdziecie w Pingdish 9H. Waszym zadaniem będzie oczyszczenie tego terenu i dostanie się do urządzenia. Nie ma tam wielu przeciwników. Łatwo się ich pozbyć niszcząc wybuchające beczki, w ten sposób większość wrogów straci swoje cenne punkty zdrowia.


Aby dostać się do satelity musicie rozwiązać zagadkę. Polega ona na odpowiednim połączeniu kolorowych punktów. Do dyspozycji macie trzy elementy, którymi możecie poruszać.

Gdy dostaniecie dostęp do satelity, nakierujcie ją na górę, po prawej stronie. Tę, która znajduje się na wschód od korzeni Drzewa Życia.
Odnalezienie skafandra

Skafander znajdziecie w Hukoschronie 10E (Bangshelter 10E).

Na wejściu do bunkra czai się kilku przeciwników. Musicie ich zabić, inaczej postać nie będzie mogła wejść do pomieszczenia.

W bunkrze nie czają się już jakiekolwiek niebezpieczeństwa. Możecie wziąć swój nowy skafander i cieszyć się odpornością na zimne temperatury.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Skafandry
- Biomutant: Skafander tlenowy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skafander przeciwpromienny - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skafander przeciwmrozowy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skafander przeciwogniowy - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skafander bezpieczeństwa - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Skafandry
- Biomutant: Zadania poboczne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
