Biomutant: Dobre zakończenie
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika znajdziecie krótki opis dobrego zakończenia kampanii fabularnej gry Biomutant.
UWAGA! SPOJLER!
Na tej stronie opisujemy dobre zakończenie gry Biomutant. Jeśli chcecie poznać zakończenie na własną rękę, możecie popsuć sobie niespodziankę.

Po pokonaniu wszystkich Światożerców (World Eaters) i uratowaniu Drzewa Życia (Tree of Life), główny bohater musi stoczyć ostateczną walkę z koszmarem z przeszłości, Lupa-Lupinem i zdecydować o jego dalszym losie.
Oszczędzenie przeciwnika wzmacnia jasną Aurę o +5 (odpowiedzialną za dobre zakończenie), a zabicie Lupa-Lupina wzmacnia ciemną Aurę o +5 (odpowiedzialną za złe zakończenie). Jeśli jednak Wasza Aura osiągnęła maksymalną jasność, możecie zabić Lupa-Lupina bez żadnych konsekwencji.

Po walce z Lupa-Lupinem narrator w kilku krótkich zdaniach podsumuje moralne wybory protagonisty i przedstawi go w dobrym świetle, jako kogoś, kto zawsze pomagał innym i dał światu i Drzewu Życia drugą szansę.

Główny bohater udaje się za swoim sumieniem (jasną aurą) w głąb drzewa życia i wchodzi na Arkę wraz z wybranymi towarzyszami (maksymalnie 4, nie licząc Przedawnionego i Sifu sojuszniczego plemienia).

Gdy Przedawniony przygotowuje Arkę do odlotu, narrator konkluduje, że jak przewidziano, przeznaczeniem głównego bohatera było rozerwać łańcuchy tego świata. Zastanawia się również, czy gdzieś istnieje świat, który lepiej nadaje się dla osób z tak jasną naturą. Niezależnie od tego, historia protagonisty zostanie zapisana, aby Ci, którzy przyjdą później, wiedzieli, że podążał on drogą światłości i uratował świat.
0
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
