Biomutant: Noko - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Noko.
Noko ma sławnego wierzchowca i plan, jak pokonać trzeciego Światożercę. Nie opuszcza Zagrody Gnuni w zachodnich Kamienioknupach (Knupstonies), a mjut się wystraszył i uciekł. Trzeba przyprowadzić go z powrotem, uspokoić i wyposażyć w nowe siedzisko, zanim będzie można go dosiąść. Kiedy już Wam się to uda, będziecie musieli znaleźć Jotysza, który zdradzi Wam, gdzie szukać błyskomoli, które odwrócą uwagę Światożercy w trakcie nadchodzącego starcia.
- Odwiedź Noko (Visit Noko)
- Znajdź mjuta (Find the Mjut)
- Zdobądź Cuksio-żelkę (Retrieve a Bon-Bon Gummy)
- Znajdź mekamjuta (Find Mekamjut)
- Zapytaj Jotysza o błyskomole (Ask Mito about Glittermoths)
- Znajdź grotę błyskomoli (Find the Glittermoth Grotto)
Odwiedź Noko (Visit Noko)

W trakcie rozmowy z Noko dowiecie się, że mjut uciekł ze swojej zagrody i musicie go odnaleźć, a następnie przyprowadzić z powrotem. Gdy zwierzę uspokoi się i zostanie wyposażone w nowe siedzisko, będziecie mogli stanąć do walki z Puchciem Kopytkiem (Hoof Puff).
Znajdź mjuta (Find the Mjut)

Mjuta znajdziecie w jaskini za wodospadem - wejście znajduje się w miejscu oznaczonym na powyższym obrazku.

Dostępu do mjuta broni kilku przeciwników. Rozprawcie się z nimi, a następnie wejdźcie w interakcję z mjutem i wróćcie do Noko. W drodze powrotnej zostaniecie zaatakowani przez mocniejszego przeciwnika Flatt.
Zdobądź Cuksio-żelkę (Retrieve a Bon-Bon Gummy)

Udajcie się na Pokrzyżowania (Krossway) i wejdźcie do budynku widocznego na powyższym obrazku. Następnie wejdźcie klatką schodową na drugie piętro.

Wyjdźcie przez dziurę w ścianie i po linie przejdźcie na dach sąsiedniego budynku - pamiętajcie, aby utrzymywać równowagę.

Po przejściu na dach podskoczcie i złapcie się liny widocznej na powyższym obrazku, a Wasz bohater szybko dostanie się do budynku po drugiej stronie.

Zeskoczcie na sam dół i podejdźcie do automatu z gumami. Wykonajcie proste puzzle rotacyjne, a zdobędziecie cuksio-żelkę. Wyjdźcie z budynku i wróćcie do Noko, np. korzystając z opcji szybkiej podróży.
Znajdź mekamjuta (Find Mekamjut)

Cuksio-żelka uspokoiła mjuta, jednak wciąż potrzebujecie odpowiedniego siodła. Udajcie się do miejsca wskazanego na mapie świata (Smilo Shopperia), pokonajcie przeciwników, którzy stoją przed wejściem do sklepu, a następnie zejdźcie do piwnicy.

Zanim znajdziecie mekamjuta musicie ułożyć puzzle rotacyjne, aby przywrócić prąd w budynku i podnieść żółtą roletę.

Wróćcie na górę i wejdźcie w interakcję z mekamjutem, a następnie ułóżcie proste puzzle rotacyjne, aby go uruchomić. Wróćcie do Noko, np. korzystając z opcji szybkiej podróży.
Zapytaj Jotysza o błyskomole (Ask Mito about Glittermoths)

Mjut jest już przygotowany na walkę z Puchciem Kopytkiem, jednak potrzebujecie jeszcze czegoś, co odwróci uwagę Światożercy. Noko skieruje Was do Jotysza (Mito), który udzieli Wam informacji na temat błyskomoli (Glittermoths).
Znajdź grotę błyskomoli (Find the Glittermoth Grotto)

Grota błyskomoli znajduje się wysoko w górach, dlatego czeka Was krótka wspinaczka. Początek drogi znajduje się w miejscu widocznym na powyższym obrazku - musicie wskoczyć po żółtych punktach na górę, a następnie przejść po linie na drugą stronę i kontynuować wspinaczkę.

Po wejściu do groty będziecie musieli zmierzyć się tylko z jednym przeciwnikiem, który nie powinien sprawić Wam problemu.

Błyskomole (Glittermoths) łapie się w taki sam sposób, jak inne stworzenia - wystarczy podejść do nich i wcisnąć przycisk odpowiedzialny za interakcję. Po zebraniu 5 błyskomoli wróćcie do Noko.
0
- Biomutant - poradnik do gry
- Biomutant: Opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Wszystkie zadania główne - lista
- Biomutant: Prolog - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Bunkier 101 - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Inny świat/Another World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Sojusz/An Alliance - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Początek wojny plemion/The Tribe War Begins - solucja
- Biomutant: Wojna plemion/The Tribe War - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Ciuchciownia/The Chugyard - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zachodni Światożerca/The Western Worldeater - solucja
- Biomutant: Przedawniony/Out-Of-Date - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Glutomir/Goop - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Wschodni Światożerca/The Eastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Mięsożerca/The Meat Eater - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Noko - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Wschodni Światożerca/The Northeastern Worldeater - solucja
- Biomutant: Zium/Whiz - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Północno-Zachodni Światożerca/The Northwestern Worldeater - solucja
- Biomutant: Drzewo Życia/The Tree of Life - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Arka/The Ark - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Koniec Świata/End of the World - solucja, opis przejścia
- Biomutant: Zadania główne
- Biomutant: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Morgenszter Junior
Odnośnie zadania związanego ze "Ślizgosiupnią" tam jest po z rozpoczęciem 9 etapów... ja utknąłem osobiście na 7 xD
marin Legionista
Też miałem drobny problem w tym zadaniu a konkretnie w momencie w którym powinienem był dostać się do takiej groty ze skrzynią koło wioski sęk w tym że chodziłem koło tych takich stalaktytów oraz stalagmitów blokujących wejście do groty na piechotę przez co nie mogłem ich rozwalić. Wystarczyło wsiąść na wierzchowca oraz użyć tej kotwicy do rzucania która jest bronią plemienną tych mrocznych plemion.
mwilam Centurion
Odnośnie bablania i narratora, w ostatnim patchu pojawiła się opcja wyłączenia narratora lub/i bełkotania więc ten wpis, że się nie da jest już nieaktualny.
PS: weźcie też pod uwagę to, że sporo osób gra używając klawiatury i myszki więc tam gdzie opisujecie użycie klawiszy/gałek kontrolera warto dodać np. w nawiasie jak to wygląda na klawiaturze i myszce.
plolak Generał
Pokonalem 3 bossów i mam pytanie czy muszę zdobyć wszystkie posterunki żeby ruszyć fabułę do przodu i dostać dostęp do ostatniego bossa?
mirek190 Junior
Wschód mapy to baaardzo szerokie pojęcie chyba, rece opadaja, trzeci taz chciałem sie wspomuc poradnikiem i klops...
raziig Junior
Gierka fajna ale z poradnikiem jest mała niezgodność bo jak wykona się walkę plemion w momencie wyboru o przyłączenie się innych plemion napisane jest brak możliwość otrzymania broni plemiennej a to nie prawda bo przybyłem do fortu plemienia którego nie podbiłem przed wyborem nadal te broni otrzymacie brak możliwości jest z ubiorem plemiennym. Gram na wersji ps4
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
