Wysoka sprzedaż Assassin's Creed: Brotherhood

Koncern Ubisoft poinformował o znakomitych wynikach finansowych osiągniętych w trzecim kwartale roku fiskalnego 2010/2011. Duża w tym zasługa gry Assassin's Creed: Brotherhood, której konsolowe wersje znalazły 6,5 mln nabywców. W okresie przedświątecznym świetnie sprzedawały się także tytuły taneczne oraz stworzone z myślą o możliwościach kontrolera Kinect.

Aleksander Kaczmarek

Koncern Ubisoft poinformował o znakomitych wynikach finansowych osiągniętych w trzecim kwartale roku fiskalnego 2010/2011. Duża w tym zasługa gry Assassin's Creed: Brotherhood, której konsolowe wersje znalazły 6,5 mln nabywców. W okresie przedświątecznym świetnie sprzedawały się także tytuły taneczne oraz stworzone z myślą o możliwościach kontrolera Kinect.

W ciągu ostatnich 9 miesięcy ubiegłego roku przychody francuskiego wydawcy sięgnęły 860 mln euro, co stanowi wzrost o ponad 30% w porównaniu z analogicznym okresem roku 2009. Tylko pomiędzy październikiem a grudniem obroty wyniosły 600 mln euro. Pozwoliło to Ubisoftowi zwiększyć swój rynkowy udział do 9,2% w Europie i 7,3% w Stanach Zjednoczonych (wcześniej było to odpowiednio 7,8 i 5,4%).

Wysoka sprzedaż Assassin's Creed: Brotherhood - ilustracja #1

Księgowi koncernu zakładają, że w obecnym kwartale przychody firmy wyniosą 159 mln euro, w czym pomóc mają m.in. pecetowa wersja Assassin's Creed: Brotherhood, podrasowana do standardu High Definition edycja Beyond Good & Evil oraz tytuły przygotowane z myślą o debiutującej w tym miesiącu konsoli Nintendo 3DS.

Z wynikiem 6,5 mln sprzedanych egzemplarzy najnowsza odsłona serii Assassin's Creed to w tej chwili perła w koronie Ubisoftu, ale nie jedyna. W sezonie bożonarodzeniowym znakomicie wypadły także gry taneczne z cyklu Just Dance oraz Michael Jackson: The Experience, które rozeszły się w ponad 10,5 mln kopii. Wydawcy udało się też wstrzelić w modę na nowy kontroler do konsoli Xbox 360. Gry współpracujące z Kinectem, jak Motion Sports: Play For Real, Your Shape: Fitness Evolved i Fighters Uncaged, kupiło w sumie 2 mln graczy.

- Przemysł gier wideo to przemysł możliwości. Tworzenie nowych gatunków, wprowadzanie innowacji, które mogłyby przyciągnąć nowych klientów oraz wykorzystywanie możliwości oferowanych przez nowy sprzęt są podstawą rozwoju i wzrostu Ubisoftu – stwierdził w oficjalnej notce prasowej Yves Guilemot, prezes francuskiego koncernu.

Assassin's Creed: Brotherhood

Assassin's Creed: Brotherhood

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 16 listopada 2010

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.6

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-02-14
22:26

zanonimizowany705796 Senator

AC: Brotherhood był dobry, to co się dziwić.

Komentarz: zanonimizowany705796
2011-02-15
00:07

flaMast3r Chorąży

Sam dołożyłem do tego cegiełkę.

Komentarz: flaMast3r
2011-02-15
08:30

Matekso Generał

Matekso

szczepanabc/ Wielki Bobek; czy wy jesteście tacy czy udajecie tylko takich nie kumatych- gdzie tam pisze, mi, że Wenecja czy Rzym leżą na terytorium Francji-jak nie wiesz o co chodzi to chodzi o grafikę a prędzej stylistykę- mam z was taki polew, ciemnota

Komentarz: Matekso
2011-02-15
15:31

Wielki Bobek Pretorianin

😁

Nosz k... przecież z tego "leje"!

Komentarz: Wielki Bobek
2011-02-15
15:40

Harry M Legend

Harry M

Nie dziwię się

Komentarz: Harry M

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl