Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter ponownie opóźniony

Pierwotnie Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter miał zostać wydany tej jesieni. W związku z chęcią dopracowania gry, firma UbiSoft zdecydowała się jednak na przesunięcie premiery na luty 2006 roku. Niestety, fani oczekujący na tę pozycję będą musieli uzbroić się w dodatkowe pokłady cierpliwości.

Piotr Doroń

Komentarze

Pierwotnie Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter miał zostać wydany tej jesieni. W związku z chęcią dopracowania gry, firma UbiSoft zdecydowała się jednak na przesunięcie premiery na luty 2006 roku. Niestety (jak to ostatnio bardzo często bywa i jest niemalże trendy) fani oczekujący na tę pozycję będą musieli uzbroić się w dodatkowe pokłady cierpliwości, ponieważ w dniu dzisiejszym zostaliśmy poinformowani, że Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter trafi na półki sklepowe najprawdopodobniej w marcu.

Wiadomość dotyczy każdej platformy, na jaką planowana jest premiera Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter, tj. Xbox 360, PS2, Xbox, GCN oraz komputerów klasy PC.

Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City. Wówczas to, w czasie trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady, meksykańscy rebelianci porywają prezydenta USA. Wcielamy się w członka oddziału „Duchów” i wyruszamy do centrum konfliktu trwającego w Mexico City, aby przywrócić tam ład i porządek oraz uratować głowę „największego z mocarstw”.

Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo.

Więcej informacji na temat opisywanego tytułu znajdziecie w naszej Encyklopedii.

7.1

GRYOnline

7.7

Gracze

OCEŃ
Oceny

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Europejska data premiery Galactic Civilizations II już znana

Następny
Europejska data premiery Galactic Civilizations II już znana

id Software oficjalnie potwierdza prace nad filmem Wolfenstein

Poprzedni
id Software oficjalnie potwierdza prace nad filmem Wolfenstein

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl