Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 października 2008, 18:35

Street Fighter IV - wersja PC musi poczekać

Street Fighter – tytuł, który dźwięcznym echem odbija się w uszach wszystkich zwolenników bijatyk. Ciepło wspominane czasy spędzone w salonach gier na męczeniu automatów i wypełnianiu kieszeni po brzegi ...

Street Fighter – tytuł, który dźwięcznym echem odbija się w uszach wszystkich zwolenników bijatyk. Ciepło wspominane czasy spędzone w salonach gier na męczeniu automatów i wypełnianiu kieszeni po brzegi zapasami „żetonów”.

Najnowsza wersja legendarnej bijatyki – Street Fighter IV, tworzona przez studio Capcom, bardzo niepewnie oscyluje wokół konkretnej daty premiery. Jak mieliśmy okazję pisać wcześniej, gra miała się ukazać na wszystkie trzy platformy sprzętowe (PC, Xbox 360, PS3) w okolicach marca 2009. Jednak ostatnie wieści nie są już tak optymistyczne, przynajmniej jeżeli chodzi o użytkowników komputerów osobistych. Według oficjalnych wypowiedzi twórców gry, tytuł faktycznie trafi do naszych rąk zimą, ale tylko w wersji na konsole. Prace nad pecetową edycją ciągle trwają i będzie ona dostępna jeszcze później niż się spodziewaliśmy.

„Wersja PC jest w trakcie realizacji, lecz na pewno wyjdzie po konsolowej edycji” – wypowiada się Capcom. „Zima jest okresem, w którym SF IV ukaże się tylko na konsole.”

 

Street Fighter IV - wersja PC musi poczekać - ilustracja #1

Strategia pierwszeństwa konsolowego nie jest niczym nadzwyczajnym dla tego producenta. Weźmy dla przykładu takie pozycje jak: Lost Planet: Extreme Condition, czy też Devil May Cry 4. Natomiast Resident Evil 5 PC jest na razie w fazie pobożnych życzeń.

W momencie gdy uzyskamy konkretne informacje na temat oficjalnej premiery Street Fightera IV, na pewno Was o tym wydarzeniu poinformujemy.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej