Firma Blizzard zaprezentowała edycję kolekcjonerską gry StarCraft II: Legacy of the Void. Przy okazji ujawniono szczegóły na temat zmian w interfejsie użytkownika, jakich mamy się spodziewać wraz z premierą produkcji.
Premiera rozszerzenia do StarCraft II, zatytułowanego Legacy of the Void, zbliża się wielkimi krokami. Blizzard postanowił więc ujawnić parę szczegółów z nadchodzącego dodatku. Najważniejsze dla graczy będą zapewne zmiany w interfejsie użytkownika oraz całkiem nieźle prezentująca się edycja kolekcjonerska.

Dla graczy, którzy nie mają zamiaru wydawać sporej zapewne kwoty na edycję kolekcjonerską znacznie ciekawsze są zmiany w interfejsie. Te bowiem dotkną posiadaczy wszystkich wersji gry, nawet tych, którzy Legacy of the Void nie kupią. Przede wszystkim, pojawi się sporo trójwymiarowych grafik, przedstawiających poszczególne jednostki – miejsce na nie uzyskano poprzez przeniesienie większości opcji na górę ekranu. Przerobiono także czat: teraz ma być wygodniejszy w użyciu i nie przeszkadzać w swobodnej nawigacji. Dodatkowo będzie można w nim łatwo tworzyć odnośniki do swoich gier w trybie Arcade, który także stanie się łatwiejszy w obsłudze. Wszystkie ważniejsze zmiany zostały dokładniej omówione na blogu Blizzarda, a także w poniższym filmiku.
Legacy of the Void zadebiutuje na komputerach 10 listopada tego roku i będzie drugim dużym dodatkiem do gry StarCraft II. Pierwszy, zatytułowany Heart of the Swarm, został przyjęty bardzo ciepło – choć pod względem recenzji dorównać podstawowej wersji mu się nie udało. Zaplanowane na przyszły miesiąc rozszerzenie także ma na to niewielkie szanse, bowiem strategia Blizzarda jest jedną z najlepiej ocenianych gier w historii.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic

Autor: Jakub Mirowski
Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.