Dead Space, survival horror od Electronic Arts już od dawna budził duże emocje graczy i wywoływał niezwykle pozytywne reakcje mediów. 14 października miała miejsce światowa premiera gry w wersjach konsolowych (Xbox 360, PS3), natomiast sześć dni później obok nich pojawiła się na półkach sklepowych edycja dedykowana pecetom. Dead Space okazał się niekwesionowanym hitem budującym mocny fundament dla
Dead Space, survival horror od Electronic Arts już od dawna budził duże emocje graczy i wywoływał niezwykle pozytywne reakcje mediów. 14 października miała miejsce światowa premiera gry w wersjach konsolowych (Xbox 360, PS3), natomiast sześć dni później obok nich pojawiła się na półkach sklepowych edycja dedykowana pecetom. Dead Space okazał się niekwesionowanym hitem budującym mocny fundament dla drugiej odsłony, o której „Elektronicy” od jakiegoś czasu mówią otwarcie, że jest w przygotowaniu.
Osoby, które nie miały jeszcze okazji zaznajomić się z tytułem, już jutro według zapewnień EA, będą mogły poznać skrawek historii Isaaca Clarke’a, głównego bohatera, dzięki wersji demonstracyjnej Dead Space. Próbkę będą mogli pobrać subskrybenci usługi sieciowej konsoli Xbox 360, czyli Xbox Live Maketplace zamieszkujący Amerykę Północną i kraje Starego Kontynentu. Tego samego dnia dema spodziewać się mogą amerykańscy posiadacze maszynek PS3, natomiast w najbliższy czwartek (27 listopada), plik zostanie udostępniony na łamach europejskiego sklepu PlayStation.
Electronic Arts nie wspomniało nic o demie dla komputerów osobistych, spodziewać więc można się, że firma nie ma w swoich planach wydania go na „blaszaki”. Zachęcamy również do zapoznania się z lekturą recenzji Dead Space na PC, w której przyznaliśmy ocenę końcową 90%.
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.