Czy Ubisoft dołączy do wydawców stosujących system przepustek online?

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że do nadchodzących gier wydawanych przez Ubisoft, począwszy od Driver: San Francisco, zostanie zaimplementowany system przepustek online, znany np. z tytułów, które publikuje EA. Aby bawić się przez sieć w tytułach francuskiej firmy, musielibyśmy więc posiadać uprawienia zwane Uplay Passport.

Kamil Ostrowski

Serwis GamerZines powołując się na własne źródła donosi, że w nadchodzących grach firmy Ubisoft oferujących zabawę w trybie sieciowym, począwszy od Driver: San Francisco, zostanie zastosowany Uplay Passport - system przepustek online (podobny do rozwiązania znanego m.in. z tytułów wydawanych przez Electronic Arts).

Czy Ubisoft dołączy do wydawców stosujących system przepustek online? - ilustracja #1

Rewelacje te byłoby zgodne z wypowiedzią CEO firmy, Alaina Martineza, z zeszłego roku, w której zdradził on, że francuski wydawca „przygląda się uważnie poczynaniom EA związanym z przepustkami online i prawdopodobnie podejmie w przyszłości podobne działania”. Interesujące jest jednak to, że projektant Assassin’s Creed: Revelations, Aleksander Breault, zaprzeczył jakoby wiedział cokolwiek o próbach wdrożenia tego systemu do gry, nad którą aktualnie pracuje.

Jeżeli nie jesteście zaznajomieni z ideą systemu ograniczania możliwości gry online dla osób kupujących na rynku wtórnym, to spieszę z krótkim wyjaśnieniem. Każda kopia danego tytułu, do którego zaimplementowano owy system, ma w pudełku jedną przepustkę. W czasie gry, aby do naszego konta PlayStation Network albo Xbox Live została na stałe podpięta informacja o tym, że jesteśmy uprawnieni do zabawy przez sieć, musimy podać kod znajdujący się w opakowaniu. Natomiast jeżeli kupujemy produkt z drugiej ręki, a chcemy mieć dostęp do trybu multiplayer przez Internet, to zmuszeni jesteśmy wykupić kod dostępny np. przez PlayStation Store. Przepustka do gry online jest standardowo wyceniana na ok. 10$. Podobnie ma być w przypadku Uplay Passport.

Coraz więcej wydawców decyduje się na zastosowanie systemu przepustek online. Pionierem w tej dziedzinie jest Electronic Arts, jednak obecnie także THQ (Homefront) czy Sony (Resistance 3), wspierają ten sposób walki z rynkiem wtórnym.

Czy Ubisoft dołączy do wydawców stosujących system przepustek online? - ilustracja #2
Driver: San Francisco

Driver: San Francisco

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 1 września 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.1

Gracze

7.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Czerwcowe wyniki NPD - L.A. Noire przed Duke Nukem Forever

Następny
Czerwcowe wyniki NPD - L.A. Noire przed Duke Nukem Forever

Beta testy Call of Duty Elite nie dla PC

Poprzedni
Beta testy Call of Duty Elite nie dla PC

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl