Czerwony Kapturek od Americana McGee

Na należącym do American McGee koncie Flickr pojawiły się artworki, które sporo mówią o następnej grze jaką ma w planach ten twórca.

Adrian Werner

Na należącym do Americana McGee koncie Flickr pojawiły się artworki, które sporo mówią o następnej grze jaką ma w planach ten twórca.

 

Czerwony Kapturek od Americana McGee - ilustracja #1

 

Wszystko wskazuje na to, że McGee pragnie stworzyć mroczną wersję Czerwonego Kapturka. Na zbliżającym się GDC zorganizowana zostanie prezentacja tego projektu. Twórcy mają nadzieję, że w ten sposób ich gra znajdzie wydawcę, a wraz z nim środki potrzebne do tego, by produkcja ruszyła pełną parą.

Projekty tego typu są specjalnością McGee. Sławę przyniosła mu wypuszczona w 2000 roku gra American McGee's Alice. Później próbował tego samego z Czarnoksiężnikiem z Oz, jednak ten obiecujący tytuł został skasowany nim światło dzienne ujrzało cokolwiek poza kilkoma artworkami. Następnym przystankiem dla tego twórcy były Chiny, gdzie jako członek zespołu Enlight współpracował przy kilku słabszych projektach. Ostatecznie McGee otworzył w Szanghaju studio Spicy Horse, które wyprodukowało American McGee’s Grimm - serię gier epizodycznych będących pełną ironii interpretacją twórczości braci Grimm.

Obecnie trwają prace nad kontynuacją American McGee's Alice. Jest to również powrót McGee do tworzenia gier wysokobudżetowych. Jeśli uda się znaleźć inwestora dla Czerwonego Kapturka, produkcja tego tytułu odbywałaby się równolegle do nowej Alice.

 

Czerwony Kapturek od Americana McGee - ilustracja #2
Alice: Madness Returns

Alice: Madness Returns

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 14 czerwca 2011

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.3

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Call of Duty jako MMO i przygodowa gra akcji jednymi z powodów konfliktu Infinity Ward - Activision?!

Następny
Call of Duty jako MMO i przygodowa gra akcji jednymi z powodów konfliktu Infinity Ward - Activision?!

Splinter Cell: Conviction nie dla PS3. Ubisoft ucina plotki. Ale w przyszłości...

Poprzedni
Splinter Cell: Conviction nie dla PS3. Ubisoft ucina plotki. Ale w przyszłości...

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl