Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 października 2006, 09:41

Chris Morris o Half-Life 2: Episode Two - Valve planuje szokujące wydarzenie

Chris Morris, dziennikarz pracujący dla CNN, poświęcił swój cotygodniowy felieton w rubryce Game Over, zdobywającej coraz większą popularność tendencji do dzielenia gier na epizody i publikowania ich drogą elektroniczną. Biorąc za przykład jeden z najbardziej znanych programów tego typu – Half-Life 2 – zdradził on interesującą wiadomość dotyczącą jego fabuły. Jeśli nie chcesz wiedzieć co stanie się w drugim oficjalnym dodatku, NIE CZYTAJ dalej tej wiadomości.

Chris Morris, dziennikarz pracujący dla CNN,poświęcił swój cotygodniowy felieton w rubryce Game Over , zdobywającej coraz większą popularność tendencji do dzielenia gier na epizody i publikowania ich drogą elektroniczną. Biorąc za przykład jeden z najbardziej znanych programów tego typu – Half-Life 2 – zdradził on interesującą wiadomość dotyczącą jego fabuły. Jeśli nie chcesz wiedzieć co stanie się w drugim oficjalnym dodatku, NIE CZYTAJ dalej tej wiadomości.

Chris Morris o Half-Life 2: Episode Two - Valve planuje szokujące wydarzenie - ilustracja #1

Morris twierdzi, że w grze Half-Life 2: Episode Two, która na rynku zadebiutuje wiosną przyszłego roku, firma Valve Corporation planuje zabić jedną z ważniejszych postaci. W tekście brak informacji, kogo miałby spotkać smutny koniec, ale wszystko wskazuje na to, że będzie to Alyx Vance. Jak doskonale pamiętamy z udostępnionego przez twórców gry zwiastuna, to właśnie ona najbardziej ucierpiała w wyniku katastrofy pociągu, którym Gordon Freeman i dziewczyna opuścili zrujnowane miasto City 17.

W artykule znajdziemy również informację dotyczącą dalszych losów popularnej serii. Według Morrisa członkowie Valve Corporation nie podjęli jeszcze decyzji o kontynuowaniu cyklu. Wszystko ma rozstrzygnąć się dopiero po premierze epizodu trzeciego, która wstępnie planowana jest na drugą połowę przyszłego roku.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.