Robin Walker i Charlie Brown, pracownicy firmy Valve, ujawnili serwisowi CVG kilka nowych szczegółów związanych z grą Team Fortress 2 – dodatkiem, który trafi na rynek w pierwszym kwartale 2007 roku wraz z Half-Life 2: Episode Two.
Robin Walker i Charlie Brown, pracownicy firmy Valve, ujawnili serwisowi CVG kilka nowych szczegółów związanych z grą Team Fortress 2 – dodatkiem, który trafi na rynek w pierwszym kwartale 2007 roku wraz z Half-Life 2: Episode Two.
Wymienieni wyżej panowie stwierdzili, że w finalnej wersji gry będziemy mogli przetestować dosyć innowacyjny system rozgrywki, będący pewną modyfikacją trybu Commander, o którym było głośno w momencie ukazania się pierwszych zapowiedzi TF2 w roku 1999. Rozgrywka w nim ukazana polegać będzie na wypełnianiu krótkich zadań, polegających m.in. na odbiciu zakładników, unieszkodliwieniu karabinu stacjonarnego, czy też pozbyciu się grupki ukrytych wrogów. Wszystko to będziemy musieli oczywiście zrobić w trakcie jednej wielkiej misji. Autorzy twierdzą, że tego typu rozwiązanie jest o wiele bardziej emocjonujące i wciągające aniżeli dążenie do zaliczenia jednego, głównego celu misji.

Nie, to nie medyk.
Walker i Brown wspomnieli również, że licznym modyfikacjom poddane zostaną poszczególne klasy postaci, w które wcielimy się w trakcie zabawy. Medyk, na przykład, zostanie w pewnym sensie „wypatroszony i już nie będzie w stanie siać takiego zniszczenia, jak do tej pory mu się udawało”. Z pewnością wpłynie to na konieczność większego skupienia się nad taktyką pojedynku.
Kolejne informacje na temat Team Fortress 2 powinny zostać ujawnione już niedługo. Postaramy się je Wam przekazać w jak najlepszej formie.
Więcej:Until Dawn - pierwszy gameplay na PS4 przypomina Heavy Rain
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.