Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 stycznia 2013, 10:00

autor: Kamil Zwijacz

Battlefield 4 w okresie od kwietnia 2013 roku do marca 2014 roku. Z usługi Premium korzysta blisko 3 mln osób

Firma Electronic Arts, wydawca gry Battlefield 3, poinformowała, że kolejna odsłona popularnej serii strzelanek trafi na rynek w okresie od kwietnia 2013 roku do marca 2014 roku. Pochwalono się także, że usługa Premium, dająca wcześniejszy dostęp do wszystkich dodatków, sprzedała się w nakładzie 2,9 mln sztuk.

Podczas prezentacji wyników finansowych za trzeci kwartał fiskalny 2013 roku, prezes firmy Electronic Arts, Frank Gibeau, wyjawił, że nowa gra z serii Battlefield trafi na rynek w roku fiskalnym 2014, czyli okresie pomiędzy kwietniem 2013, a marcem 2014 roku. Więcej informacji na ten temat nie podano, ale prawdopodobnie będzie to Battlefield 4, którego premiera była wstępnie anonsowana na 2013 rok. Dodatkowo szef korporacji - John Riccitiello – powiedział, że wydawca inwestuje w nową generację konsol i pracuje już nad FIFĄ oraz Battlefieldem dla następców Xboksa 360 i PlayStation 3.

Następca Battlefielda 3 zadebiutuje dopiero w przyszłym roku. - Battlefield 4 w okresie od kwietnia 2013 roku do marca 2014 roku. Z usługi Premium korzysta blisko 3 mln osób - wiadomość - 2013-01-31
Następca Battlefielda 3 zadebiutuje dopiero w przyszłym roku.

O „czwórce” po raz pierwszy pisaliśmy w lipcu zeszłego roku. Informowaliśmy, że osoby, które zamówią Medal of Honor: Warfighter przed premierą w sklepie Origin, zapewnią sobie dostęp do bety Battlefield 4. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, obiecane testy gry mają ruszyć w tym roku, jednak nie ujawniono żadnych nowych szczegółów na ten temat.

Wydana pod koniec 2011 roku gra Battlefield 3 osiągnęła wielki sukces, sprzedając się na świecie w wielomilionowym nakładzie. Także u nas w kraju produkcja studia DICE poradziła sobie znakomicie, gdyż wszystkie edycje strzelanki trafiły do ponad 350 tys. osób. Jak się dzisiaj okazało, świetnymi wynikami pochwalić się może również usługa Premium, którą nabyło 2,9 mln graczy.

Battlefield 3 Premium wystartowało w czerwcu zeszłego roku. Po dwóch tygodniach firma Electronic Arts, wydawca gry, mogła pochwalić się 800 tys. sprzedanych subskrypcji. Na początku sierpnia było już 1,3 mln zadowolonych klientów, a po kolejnych kilku miesiącach liczba ta zwiększyła się do blisko 3 mln.

Battlefield 3 Premium zapewnia dostęp do wszystkich dodatków do gry Battlefield 3. Użytkownicy tej usługi otrzymują nowe pakiety map i bronie dwa tygodnie wcześniej od reszty graczy. W jeszcze lepszej sytuacji są posiadacze konsol PlayStation 3, gdzie zawartość nowych rozszerzeń ukazuje się kilkanaście dni wcześniej. Battlefield 3 Premium kosztuje 119 zł (PC), 199 zł (PS3) i 3200 MSP (Xbox 360).

Battlefield 3 to kolejna odsłona popularnej strzelanki wojennej autorstwa studia DICE. Gra ukazała się 25 października 2011 roku na konsolach PlayStation 3, Xbox 360 i komputerach PC. Z miejsca zdobyła ogromną popularność wśród graczy i zebrała w większości pochlebne recenzje mediów.