Battlefield Premium – 800 tys. użytkowników usługi w dwa tygodnie

Szef EA Games pochwalił się na łamach internetowego serwisu dziennika USA Today wysokim zainteresowaniem usługą Battlefield Premium. W ciągu dwóch tygodni zarejestrowało się w niej 800 tys. graczy.

Aleksander Kaczmarek

 Battlefield Premium – 800 tys. użytkowników usługi w dwa tygodnie - ilustracja #1

Podczas niedawnych targów E3 koncern Electronic Arts zaanonsował start usługi Battlefield Premium, oferując graczom dostęp do wszystkich materiałów DLC oraz ekskluzywnych dodatków do gry Battlefield 3 w zamian za jednorazową opłatę. Zdaniem Patricka Soderlunda z EA Games w tak krótkim czasie trudno mówić o sukcesie, ale osiągnięty wynik - 800 tys. zarejestrowanych użytkowników napawa optymizmem.

„Jak na razie jesteśmy zadowoleni z efektów(...). Minęły właściwie dwa tygodnie (usługa wystartowała 4 czerwca, ale przez pierwszy tydzień dostępna była wyłącznie dla użytkowników konsoli PlayStation 3 – przyp. red.), więc to za wcześnie, by powiedzieć na ile przedsięwzięcie będzie opłacalne” – wyjaśnia Soderlund.

 Battlefield Premium – 800 tys. użytkowników usługi w dwa tygodnie - ilustracja #2
800 tys. użytkowników usługi Battlefield Premium w ciągu dwóch tygodni to niezły wynik, ale do popularności Call of Duty Elite jeszcze daleka droga.

Battlefield Premium to odpowiedź „Elektroników” na popularność usługi Call of Duty Elite oferowanej przez konkurencję spod szyldu Activision. Branżowy gigant nie kryje, że liczy na spory odzew ze strony fanów. Battlefield 3 z nakładem ponad 15 milionów egzemplarzy gry rozesłanych do sklepów to obecnie najmocniejsza pozycja w wydawniczym portfolio EA.

Soderlund przyznał, że jeśli pomysł sprawdzi się i będzie generować zyski, podobne usługi mogą zostać uruchomione także dla innych marek. W kolejce czekają chociażby nowe odsłony serii Need for Speed czy Medal of Honor.

Czym kusi Battlefield Premium?

Największym atutem Battlefield Premium jest pakiet pięciu DLC do gry Battlefield 3 (dwóch już wydanych i trzech planowanych). Subskrybenci mogą jednak liczyć także na materiały przeznaczone na wyłączność (m.in. nowe rodzaje broni i kamuflaży), cyklicznie organizowane imprezy oraz porady dotyczące najlepszych taktyk. Usługa skierowana jest do użytkowników konsol Xbox 360 i PlayStation 3 oraz komputerów PC, a koszt jednorazowej opłaty dostępowej to niespełna 50 dolarów.

  1. Oficjalna strona internetowa usługi Battlefield Premium
  2. Oficjalna strona internetowa serii Battlefield
Battlefield 3

Battlefield 3

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 25 października 2011

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

8.1

Gracze

7.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Turowa strategia Hero Academy również na PC i z ekipą Team Fortress 2 jako grywalną drużyną

Następny
Turowa strategia Hero Academy również na PC i z ekipą Team Fortress 2 jako grywalną drużyną

Cyfrowa dystrybucja - promocje na 30 czerwca–1 lipca (ArmA II DayZ, Space Marine, Two Worlds II)

Poprzedni
Cyfrowa dystrybucja - promocje na 30 czerwca–1 lipca (ArmA II DayZ, Space Marine, Two Worlds II)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl