Atari na żądanie
I nie chodzi bynajmniej o zakup kultowego, klasycznego komputera z logo Atari. Otóż firma niegdyś znana jako Infogrames a dzisiaj występująca pod nazwą Atari chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom graczy uruchomi usługę sieciową zwaną Atari On Demand czyli w wolnym tłumaczeniu Atari Na Żądanie. Dzięki tej usłudze miłośnicy gier firmy Atari będą mogli pobrać swoje ulubione, starsze tytuły bezpośrednio z Internetu. Rozgrywka nie będzie wymagać pełnej instalacji gry aczkolwiek ceną za takie rozwiązanie jest wymóg posiadania szybkiego łącza.
Maciej Myrcha
I nie chodzi bynajmniej o zakup kultowego, klasycznego komputera z logo Atari. Otóż firma niegdyś znana jako Infogrames a dzisiaj występująca pod nazwą Atari chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom graczy uruchomi usługę sieciową zwaną Atari On Demand czyli w wolnym tłumaczeniu Atari Na Żądanie. Dzięki tej usłudze miłośnicy gier firmy Atari będą mogli pobrać swoje ulubione, starsze tytuły bezpośrednio z Internetu. Rozgrywka nie będzie wymagać pełnej instalacji gry aczkolwiek ceną za takie rozwiązanie jest wymóg posiadania szybkiego łącza.
Pod tym adresem możecie znaleźć stale uzupełnianą listę gier dostępnych poprzez Atari On Demand. Usługa objęta jest miesięcznym abonamentem w wysokości 14.95 USD a można z niej zrezygnować w dowolnym momencie. Technologia jaką zastosowano w Atari On Demand to EXEtender Turnkey sygnowana przez firmę Exent Technologies, której rozwiązania znajdują się w wiodących usługach gier sieciowych USA, Europy i Azji.
"Firma Atari jest bardzo zadowolona z możliwości współpracy z Exent przy oferowaniu nowej kategorii rozrywki elektronicznej," powiedział Wim Stocks, wiceprezes wykonawczy Atari. " Atari On Demand to kolejny, logiczny krok w rozwoju naszej firmy i cyfrowej dystrybucji naszych produktów. Dzięki tej usłudze zyska zarówno nasza firma, nasi partnerzy oraz przede wszystkim fani naszych produkcji."
Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą
Komentarze czytelników
VinEze Legend

Pomysł jest niezły. Muszą trochę kombinować, żeby zrobić tak że nie trzeba całej gry aby zacząć grać. Podoba mi się amerykańskie podejście tzn. kupujesz i jak ci usługa nie pasuje to w ciągu 3 dni możesz zażądać zwrotu kasy. I tak musi być to niezły biznes bo te pudełka, pośrednicy itd zżerają sporo kasy.