Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

7. Gry Bijatyki PC Windows

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Strona 7. Najpopularniejsze gry z gatunku bijatyki na platformę PC.

Bijatyki. Gatunek gier, w którym kontrolowana przez gracza postać walczy z przeciwnikiem na wydzielonej arenie lub ringu. Gracz ma do dyspozycji gamę podstawowych ciosów, a bardziej skomplikowane kombinacje i ataki specjalne combo wykonywane są po wciśnięciu odpowiedniej sekwencji klawiszy.

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

bijatyki
Iron & Blood: Warriors of Ravenloft
Iron & Blood: Warriors of Ravenloft

Bijatyki 7 stycznia 1997

Bijatyka opracowana przez firmę Take-Two Interactive, która przenosi nas do tytułowego świata Ravenloft. W Iron & Blood: Warriors of Ravenloft trafiamy w sam środek konfliktu pomiędzy siłami porządku i chaosu, których celem jest zdobycie pradawnych artefaktów. Tytuł posiada fabularną kampanię, którą można ukończyć w pojedynkę lub współpracując z drugim graczem.

The King of Fighters '97 Global Match
The King of Fighters '97 Global Match

Bijatyki 4 kwietnia 2018

The King of Fighters ‘97 Global Match to oldskulowa, dwuwymiarowa bijatyka. Produkcja ta jest konwersją wydanego przeszło dekadę temu The King of Fighters ‘97, wzbogacającą tamten tytuł o sieciowy tryb multiplayer.

Battle Arena Toshinden 2
Battle Arena Toshinden 2

Bijatyki 23 maja 1996

Kontynuacja trójwymiarowej bijatyki japońskiego studia Tamsoft. W grze bierzemy udział w kolejnej edycji turnieju Toshinden, zorganizowanej przez tajemniczą organizację Secret Society. Tytuł oferuje 3 nowych wojowników, nowe ciosy, nowy system combosów oraz garść poprawek na gruncie mechaniki.

One Finger Death Punch
One Finger Death Punch

Bijatyki 3 kwietnia 2014

One Finger Death Punch to wydana na pecety bijatyka 2D, z mocno uproszczonym systemem sterowania. Zadaniem gracza jest walka z hordami wrogów. Cała interakcja sprowadza się do obracania wojownika w lewo i prawo, natomiast wszystkie ataki wykonywane są automatycznie.

Under Night In-Birth Exe: Late
Under Night In-Birth Exe: Late

Bijatyki 12 lipca 2016

Klasyczna dwuwymiarowa bijatyka stworzona przez weteranów gatunku z japońskich studiów French Bread oraz Ecole Software. Produkcja oferuje standardowe tryby rozgrywki, w tym multiplayer, a także 16 grywalnych postaci, z których każda dysponuje unikalnymi atakami oraz mocami.

Bierzerkers
Bierzerkers

Bijatyki 25 lutego 2016

Osadzona w uniwersum Wikingów drużynowa bijatyka sieciowa autorstwa debiutującego studia Shield Break, założonego przez byłych pracowników Blizzarda, Activision oraz Riot Games. Akcja Bierzerkers toczy się w nordyckich zaświatach, a kontrolowani przez graczy bohaterowie to – zgodnie z tytułem gry – zdeklarowani wielbiciele piwa. Mogą oni należeć do kilku odmiennych klas, specjalizujących się w różnych typach broni, takich jak miecz, młot, sztylet albo łuk.

Fist of Jesus
Fist of Jesus

Bijatyki 17 września 2014

Fist of Jesus to opracowana przez zespół Mutant Games chodzona bijatyka, w której Jezus i Judasz łączą siły przeciwko inwazji żywych trupów. Kontrowersyjny temat został tutaj potraktowany z dużym przymrużeniem oka i zaprezentowany w stylistyce kreskówkowej komedii.

Melty Blood Actress Again Current Code
Melty Blood Actress Again Current Code

Bijatyki 31 grudnia 2011

Melty Blood Actress Again Current Code to opracowana z myślą o pecetach klasyczna dwuwymiarowa bijatyka. Zabawa sprowadza się do toczenia pojedynków jeden na jednego z wykorzystaniem obszernej galerii postaci. Gra kładzie znacznie większy nacisk na fabułę niż jest to standardem w tym gatunku, ale oferuje także tradycyjne rozgrywki multiplayer.

The Last Blade 2
The Last Blade 2

Bijatyki 17 listopada 2017

Konwersja klasycznej dwuwymiarowej bijatyki, która pojawiła się pierwotnie w roku 1998 na salonowych automatach. Fabuła gry obraca się wokół próby zamknięcia przejścia pomiędzy światami żywych i martwych. Głównym wyróżnikiem mechaniki jest zaś możliwość wyboru jednego z trzech odmiennych stylów walki, nastawionych na szybkość, siłę lub ich połączenie.

Rising Thunder
Rising Thunder

Bijatyki prace wstrzymane

Korzystająca z modelu darmowego z mikropłatnościami bijatyka science fiction autorstwa studia Radiant Entertainment oraz byłego pracownika Capcomu i jednego z głównych projektantów Street Fightera IV, Setha Kiliana. W grze Rising Thunder kierujemy potężnymi robotami bojowymi, wyposażonymi w zróżnicowane zdolności specjalne, a sama rozgrywka (choć oferuje możliwość rywalizacji ze sztuczną inteligencją) zaprojektowana została głównie pod kątem sieciowych potyczek żywych graczy.

Jaxe
Jaxe

Bijatyki prace wstrzymane

Jaxe to bijatyka stworzona przez niemieckie studio developerskie Fluid Games, które wcześniej zaistniało w świecie dzięki średniej klasy grze The Rage. Pozwala ona zarówno na rozgrywkę jednoosobową, gdzie przeciwnikami steruje komputerowa A.I. oraz na potyczki grupowe maksymalnie szesnastu osób.

WWE WrestleFest
WWE WrestleFest

Bijatyki prace wstrzymane

Zręcznościowa bijatyka 2D wyprodukowana przez ekipę deweloperską Seed Studios z myślą o fanach wrestlingu i klasycznych brawlerów. Gracze kierują poczynaniami swoich ulubionych zapaśników (m.in. John Cena, The Rock, The Snake, Macho Man) i toczą emocjonujące walki na słynnych arenach. Tytuł wyróżnia się dwuwymiarową oprawą graficzną w stylu „retro”.

Yatagarasu: Attack on Cataclysm
Yatagarasu: Attack on Cataclysm

Bijatyki 7 lipca 2015

Dynamiczna dwuwymiarowa bijatyka, nawiązująca do kultowych produkcji firmy Capcom i czasów świetności automatów NeoGeo, sfinansowana dzięki zbiórce w serwisie Indiegogo. Yatagarasu: Attack on Cataclysm jest ulepszoną i rozszerzoną wersją gry wydanej w 2011 roku jedynie w Japonii. Fabuła łączy mity japońskie z wydarzeniami historycznymi. Cofamy się do początku XX w.

Divekick Addition Edition
Divekick Addition Edition

Bijatyki 4 kwietnia 2014

Ulepszona wersja humorystycznej, dwuwymiarowej bijatyki autorstwa One True Game Studios. Poprzez zastosowanie nietypowego, dwuprzyciskowego sterowania, gra pozwala jedynie na wyprowadzenie kopnięcia lub skok, a każda z rund trwa do pierwszego trafienia przeciwnika.

Theatre of Pain
Theatre of Pain

Bijatyki 31 października 1996

Theatre of Pain to klasyczna, dwuwymiarowa bijatyka (w stylu Street Fighter II), wyprodukowana przez studio Mirage Technologies. Gracze mogą wcielić się w postaci historyczne oraz bohaterów rzymskiej mitologii i toczyć pojedynki na starożytnych arenach.

Foul Play
Foul Play

Bijatyki 18 września 2013

Side-scrollowana bijatyka 2D, wyprodukowana przez studio Mediatonic. Zadaniem gracza jest zdobyć sympatię publiczności, oglądającej przedstawienie teatralne o przygodach XIX-wiecznego demonologa - barona Dashfortha i jego pomocnika - Scampwicka Steerpike'a. Gra wyróżnia się kreskówkową oprawą graficzną oraz sporą dawką humoru.

Garou: Mark of the Wolves
Garou: Mark of the Wolves

Bijatyki 7 grudnia 2016

Garou: Mark of Th Wolves to kolejna odsłona słynnej bijatyki 2D, w której spotykają się ze sobą mistrzowie różnorodnych sztuk walki. Akcja nawiązuje do serii Fatal Fury, przywracając jednak jedynie jedną postać z poprzedników.

Metal Combat
Metal Combat

Bijatyki 26 grudnia 2006

Metal Combat to wyprodukowana przez zespół deweloperski Solar Studios zręcznościowa bijatyka. Akcja gry osadzona została na radioaktywnym wysypisku, na którym walki toczą m.in. mutanty, zombie, szkielety i roboty. Twórcy wykorzystali autorski silnik SubaZ, odznaczający się dużą złożonością modelu fizyki.

Legend of the Dragon
Legend of the Dragon

Bijatyki 9 września 2006

Legend of the Dragon to gra akcji stworzona na bazie serialu animowanego, który w ciągu kilkunastu miesięcy swojej egzystencji zdobył dużą popularność w ponad stu krajach na całym świecie.

Nitroplus Blasterz: Heroines Infinite Duel
Nitroplus Blasterz: Heroines Infinite Duel

Bijatyki 8 grudnia 2016

Opracowana przez doświadczone japońskie studio Examu klasyczna, dwuwymiarowa bijatyka, której bohaterami są postaci znane z gier firmy Nitroplus, specjalizującej się w mało u nas popularnym gatunku visual novel. W grze Nitroplus Blasterz: Heroine Infinite znajdziemy w sumie kilkadziesiąt żeńskich postaci pochodzących z niezwykle obszernego portfolio firmy i są to zarówno grywalne wojowniczki, jak i ich kontrolowane przez AI partnerki.

Zheros
Zheros

Bijatyki 15 lutego 2015

Zrealizowana z dużym poczuciem humoru side-scrollowa bijatyka autorstwa Rimlight Studios, w skład którego weszli deweloperzy z doświadczeniem zarówno w grach mobilnych, jak i multiplatformowych produkcjach klasy AAA. Akcja Zheros osadzona jest w realiach science fiction, a w grze wcielamy się w postać jednego z dwójki superbohaterów, aby stawić czoła szalonemu naukowcowi zwanemu Dr. Vendettą, którego plan zakłada mutację wszystkich żyjących istot i podporządkowanie ich swojej władzy.

I Am The Hero
I Am The Hero

Bijatyki 16 stycznia 2017

Dwuwymiarowy beat 'em up, opierający się na klasycznych założeniach gatunku. W grze wcielamy się w tajemniczego bohatera, którego głównym zadaniem jest walka z napotkanymi przeciwnikami.

Samurai Shodown V Special
Samurai Shodown V Special

Bijatyki 9 stycznia 2016

Odświeżona i rozbudowana wersja bijatyki Samurai Shodown V. W przeciwieństwie do pierwowzoru, wydanego na konsolach w 2006 roku, Samurai Shodown V Special cechuje się wysokim poziomem brutalności znanym z edycji przeznaczonych na automaty. Kontrolując wybranego wojownika i obserwując akcję z boku, gracz toczy krwawe pojedynki.

BackSlash
BackSlash

Bijatyki 31 sierpnia 2017

Oldskulowa gra akcji typu beat’em up przygotowana przez jednego członka japońskiego Skeleton Crew Studio. W grze BackSlash akcję obserwujemy w klasycznym widoku z boku, a filarem rozgrywki są starcia z przeciwnikami rozgrywające się na specjalnych, dwuwymiarowych arenach. Do boju możemy wysłać wojownika władającego wybranymi dwoma z dziesięciu dostępnych stylów walki, różniących się od siebie m.in. zdolnościami specjalnymi oraz typem wykorzystywanego oręża.