Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Kategoria Pro Muscle
Ford Mustang GT-R Concept (klasa C) V Max 3,5/5 Przyspieszenie 3/5 Przyczepność 3,5/5 Hamulce 3/5 Bardzo fajny samochód, którym zdecydowanie warto się bliżej zainteresować. Łatwy w prowadzeniu i wystarczająco szybki do odnoszenia wielu zwycięstw. | |
Chevrolet Camaro Concept (klasa D) V Max 3/5 Przyspieszenie 3,5/5 Przyczepność 3/5 Hamulce 3/5 Gorszy wybór od Forda Mustanga GT-R Concept. Camaro może się jedynie obronić lepszym przyspieszeniem. Ma natomiast niższą prędkość maksymalną, jest droższy i trudniejszy w prowadzeniu. | |
Dodge Challenger Concept (klasa D) V Max 3/5 Przyspieszenie 3/5 Przyczepność 3/5 Hamulce 3/5 Równie kiepski wybór, co Camaro. Dodge jest bardzo wolny jak na spodziewane możliwości. Niewielkim pocieszeniem wydaje się więc to, że stabilnie zachowuje się podczas pokonywania zakrętów. | |
Ford Mustang Boss 302 (klasa E) V Max 3/5 Przyspieszenie 3/5 Przyczepność 2,5/5 Hamulce 2,5/5 Auto to automatycznie otrzymuje się w początkowej fazie kariery i przydaje się jedynie do wygrania kilku wyścigów. Później warto dokonać zamiany na coś szybszego i łatwego w prowadzeniu. | |
Plymouth AAR Cuda (klasa E) V Max 2,5/5 Przyspieszenie 3/5 Przyczepność 3/5 Hamulce 2,5/5 Pojazd niebywale ciekawy, lecz mało przydatny. W początkowej fazie kariery lepszym wyborem jest Ford Mustang Boss 302, choćby dlatego, że nie musisz go kupować. Cuda jest natomiast wolna i droga. | |
Dodge Viper SRT-10 (klasa C) V Max 3,5/5 Przyspieszenie 3,5/5 Przyczepność 3/5 Hamulce 3/5 Viper w teorii wydaje się być najlepszym wozem klasy Pro Muscle. W rzeczywistości niestety prowadzi się wręcz koszmarnie, tak więc czasy okrążeń nie są rewelacyjne. Lepiej wybrać chociażby Mustanga GT-R Concept. |
Kategoria Prototype
Ford Doran JE4 (klasa A) V Max 4/5 Przyspieszenie 4/5 Przyczepność 3,5/5 Hamulce 3,5/5 Bardzo ciekawa propozycja. Doran jest jednym z lepszych pojazdów w grze. Bolid ten jest nie tylko szybki, ale i bardzo łatwy w prowadzeniu. Warto używać go do wygrywania trudniejszych turniejów. | |
Mazda 787B (klasa A) V Max 4/5 Przyspieszenie 4/5 Przyczepność 4/5 Hamulce 3,5/5 Mazda w trybie kariery pojawia się w parze z Nissanem, tak więc nie można jej raczej przyrównywać do Forda. Nie zmienia to jednak faktu, że jest to bardzo szybki i jednocześnie łatwy w prowadzeniu wóz. | |
Nissan R390 GT-1 (klasa A) V Max 4,5/5 Przyspieszenie 3,5/5 Przyczepność 3/5 Hamulce 3,5/5 Model ten przebija Mazdę jedynie pod względem prędkości maksymalnej. Reszta wypada niestety znacznie gorzej. R390 jest trudniejszy w prowadzeniu i gorzej przyśpiesza. Zdecydowanie nie polecam. |