Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Race Driver: GRID - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID poradnik Race Driver: GRID

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Kategoria Pro Muscle

Ford Mustang GT-R Concept (klasa C) - Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Ford Mustang GT-R Concept (klasa C)

V Max 3,5/5 Przyspieszenie 3/5

Przyczepność 3,5/5 Hamulce 3/5

Bardzo fajny samochód, którym zdecydowanie warto się bliżej zainteresować. Łatwy w prowadzeniu i wystarczająco szybki do odnoszenia wielu zwycięstw.

Chevrolet Camaro Concept (klasa D) - Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Chevrolet Camaro Concept (klasa D)

V Max 3/5 Przyspieszenie 3,5/5

Przyczepność 3/5 Hamulce 3/5

Gorszy wybór od Forda Mustanga GT-R Concept. Camaro może się jedynie obronić lepszym przyspieszeniem. Ma natomiast niższą prędkość maksymalną, jest droższy i trudniejszy w prowadzeniu.

Dodge Challenger Concept (klasa D) - Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Dodge Challenger Concept (klasa D)

V Max 3/5 Przyspieszenie 3/5

Przyczepność 3/5 Hamulce 3/5

Równie kiepski wybór, co Camaro. Dodge jest bardzo wolny jak na spodziewane możliwości. Niewielkim pocieszeniem wydaje się więc to, że stabilnie zachowuje się podczas pokonywania zakrętów.

Ford Mustang Boss 302 (klasa E) - Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Ford Mustang Boss 302 (klasa E)

V Max 3/5 Przyspieszenie 3/5

Przyczepność 2,5/5 Hamulce 2,5/5

Auto to automatycznie otrzymuje się w początkowej fazie kariery i przydaje się jedynie do wygrania kilku wyścigów. Później warto dokonać zamiany na coś szybszego i łatwego w prowadzeniu.

Plymouth AAR Cuda (klasa E) - Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Plymouth AAR Cuda (klasa E)

V Max 2,5/5 Przyspieszenie 3/5

Przyczepność 3/5 Hamulce 2,5/5

Pojazd niebywale ciekawy, lecz mało przydatny. W początkowej fazie kariery lepszym wyborem jest Ford Mustang Boss 302, choćby dlatego, że nie musisz go kupować. Cuda jest natomiast wolna i droga.

Dodge Viper SRT-10 (klasa C) - Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Dodge Viper SRT-10 (klasa C)

V Max 3,5/5 Przyspieszenie 3,5/5

Przyczepność 3/5 Hamulce 3/5

Viper w teorii wydaje się być najlepszym wozem klasy Pro Muscle. W rzeczywistości niestety prowadzi się wręcz koszmarnie, tak więc czasy okrążeń nie są rewelacyjne. Lepiej wybrać chociażby Mustanga GT-R Concept.

Kategoria Prototype

Ford Doran JE4 (klasa A) - Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Ford Doran JE4 (klasa A)

V Max 4/5 Przyspieszenie 4/5

Przyczepność 3,5/5 Hamulce 3,5/5

Bardzo ciekawa propozycja. Doran jest jednym z lepszych pojazdów w grze. Bolid ten jest nie tylko szybki, ale i bardzo łatwy w prowadzeniu. Warto używać go do wygrywania trudniejszych turniejów.

Mazda 787B (klasa A) - Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Mazda 787B (klasa A)

V Max 4/5 Przyspieszenie 4/5

Przyczepność 4/5 Hamulce 3,5/5

Mazda w trybie kariery pojawia się w parze z Nissanem, tak więc nie można jej raczej przyrównywać do Forda. Nie zmienia to jednak faktu, że jest to bardzo szybki i jednocześnie łatwy w prowadzeniu wóz.

Nissan R390 GT-1 (klasa A) - Kategoria Pro Muscle, Prototype | Samochody | Race Driver GRID - Race Driver: GRID - poradnik do gry

Nissan R390 GT-1 (klasa A)

V Max 4,5/5 Przyspieszenie 3,5/5

Przyczepność 3/5 Hamulce 3,5/5

Model ten przebija Mazdę jedynie pod względem prędkości maksymalnej. Reszta wypada niestety znacznie gorzej. R390 jest trudniejszy w prowadzeniu i gorzej przyśpiesza. Zdecydowanie nie polecam.