Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Beyond Divinity - poradnik do gry

Beyond Divinity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cytadela II | AKT 1 | Beyond Divinity poradnik Beyond Divinity

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

02-01 Jesteśmy na niższym poziomie Cytadeli - Cytadela II | AKT 1 | Beyond Divinity - Beyond Divinity - poradnik do gry

02-01 Jesteśmy na niższym poziomie Cytadeli.

02-02 Horex [Handlarz] - rozmawiamy z nim i handlujemy

[Quest] 006: Poisonous Rat Bite - Horex prosi aby znaleźć lekarstwo dla jego zatrutego przyjaciela. Poisonous Tooth (ząb) znajdziemy w 02-10. Wracamy do Horex, oddajemy mu Tooth. Horex otwiera klapę w podłodze.

Sprzedajemy Horexowi wszystkie niepotrzebne rzeczy, identyfikujemy te których nie zidentyfikowaliśmy, ewentualnie naprawiamy u niego nasz ekwipunek

Manuskrypt w niezrozumiałym języku - znajdziemy ich więcej podczas gry. Na tym etapie nie jesteśmy w stanie ich odczytać, w miarę postępu gry będziemy w stanie odczytać coraz więcej znaków. Na pierwszych Manuskryptach nie nic ważnego, jeżeli bardzo chcemy można spróbować je odcyfrować gdyż litery są w pewien sposób podobne do naszego alfabetu. Możemy również zabrać Manuskrypty ze sobą i przeczytać je gdy będziemy znali już język Raanaar.

Klapa w podłodze, będziemy ją mogli otworzyć gdy wykonamy [Quest] 006.

Summoning Doll - możemy nią przywołać Skeletona.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie