Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom III - poradnik do gry

Doom III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis] Communications cz.2 | Doom III poradnik Doom III

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

1 - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Ruszaj w dalszą drogę - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Ruszaj w dalszą drogę. Gdy dotrzesz do skrzyżowania (#107), idź najpierw prosto. Znajduje się tam mały magazyn, gdzie zaatakuje Cię kilka żywych trupów. Wróć się do rozgałęzienia dróg i skręć w lewo (możesz wcześniej skoczyć na dół i pozbierać przedmioty). Na końcu trasy skorzystaj z windy i dalej posuwaj się w jedynym, dostępnym kierunku. Zatrzymaj się dopiero w miejscu, gdzie leży PDA należący do Bena Wolfe'a (#108).

W następnym pomieszczeniu znajduje się korytarz i dwie pary drzwi. Wybierz te mniejsze a dostaniesz się do pokoju kontrolnego (#109). Jego eksplorację rozpocznij od otworzenia szafki za pomocą kodu (246), który można znaleźć w PDA Bena Wolfe'a. Druga kwestia to skorzystanie z terminala komputerowego, który uaktywni jednego z robotów. Kiedy ten ostatni będzie gotów do działania i wyjdzie z pomieszczenia, idź za nim. Twój towarzysz będzie otwierać wszystkie zamknięte przejścia oraz pomagać w eksterminacji przeciwników. Robot zatrzyma się dopiero w okolicach windy, do której wsiądź i jedź na trzeci poziom.

2 - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
3 - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
4 - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Zaraz po wyjściu z windy znajdziesz PDA należący do Roba Fincha (#110) - [Opis] Communications cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Zaraz po wyjściu z windy znajdziesz PDA należący do Roba Fincha (#110). Po krótkiej wędrówce dotrzesz do pokoju (#111), z którego będziesz mógł wreszcie wysłać komunikat o aktualnej sytuacji i prośbę o przysłanie posiłków. Istnieje również możliwość anulowania transmisji (Elliot Swann będzie bardzo nalegać), ale nie ma ona większego wpływu na charakter dalszej rozgrywki (układ plansz oraz zakończenie gry są takie same).

Reach the Monorail

Bez względu na to, jaką decyzję podejmiesz, wracaj do windy i zjedź na pierwszy poziom. Musisz przedrzeć się do kolejnej windy, która znajduje się na końcu kompleksu technicznego. Jest on bardzo krótki, poza tym szwenda się tu niewiele potworów. Wędrówkę możesz przerwać tylko w jednym miejscu - dużej sali, gdzie Impy będą szyć do Ciebie kulami ognia z pobliskiej platformy. Jeśli uważnie przyjrzysz się rurze pod ścianą, bez problemu znajdziesz drogę do zbroi, która leży właśnie na tej platformie.

Po dotarciu do windy, wjedź na trzeci poziom. Stamtąd podążaj znaną Ci już drogą, która doprowadzi Cię do głównego holu (#103). Skorzystaj ze znajdującego się w głębi pomieszczenia włazu (#112), aby ostatecznie zakończyć ten etap rozgrywki.