Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom III - poradnik do gry

Doom III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Porady ogólne | Doom III poradnik Doom III

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

  • W grze jest przeraźliwie ciemno, dlatego Twoim głównym kompanem w eksploracji bazy UAC powinna być latarka. Zaglądaj do wszystkich miejsc spowitym mrokiem. Często można znaleźć tam dodatkową amunicję lub przejście do sekretnego pomieszczenia, gdzie ukryto apteczki i zbroję.
  • Pojawianie się większości przeciwników uzależnione jest od tzw. "triggerów". Oznacza to, że dopiero po wdepnięciu w niewidzialny punkt, wrogowie teleportują się lub wychodzą z ukrycia. Z tego też względu miej się zawsze na baczności i w przypadku usłyszenia podejrzanych odgłosów natychmiast sprawdź, czy czasem jakiś potwór nie pojawił się za Twoimi plecami.
  • Nie oszczędzaj amunicji zostawiając ją na "czarną" godzinę. Po wejściu do Piekła stracisz wszystkie bronie i na nic zdadzą się przekleństwa. Jeśli racjonalnie gospodarujesz dodatkowymi nabojami, z pewnością Ci ich nie zabraknie a naprawdę szkoda patrzeć, jak oszczędzane baterie do BFG 9000 zostały po przejściu przez portal wyrzucone w błoto.
  • Sprawdzaj dokładnie czy napotykane terminale komputerowe oraz panele można użyć. Czasem niewinnie wyglądający ekran może otworzyć jakiś bogaty w asortyment schowek.
  • Jeśli jest to Twoje pierwsze podejście do gry, rozpocznij ją na poziomie trudności Veteran. Doom 3 jest grą na jeden raz i powtórne jej przejście w krótkim odstępie czasu nie da Ci już tyle satysfakcji. Po ukończeniu zmagań odblokuje się jeszcze jeden tryb - Nightmare. W zasadzie nie różni się on niczym od poprzednich, z wyjątkiem tego, że cały czas nieubłaganie będziesz tracił energię i od początku posiadał artefakt o nazwie Soul Cube.
  • Poniższy poradnik nie podaje lokalizacji wszystkich potworów (chyba, że będzie to konieczne) ani przedmiotów. Miejsca ciemne i oczywiste, gdzie ukryto dodatkową amunicję czy zbroję, spenetrujesz bez problemu sam. Opis koncentruje się natomiast na miejscach nieoczywistych lub takich, które można łatwo przeoczyć.