Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom III - poradnik do gry

Doom III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III poradnik Doom III

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Extend Service Bridge

Jest to droga zdecydowanie dłuższa i trudniejsza, głównie dzięki ostrym potyczkom z wyłaniającymi się zewsząd przeciwnikami. Nie będziesz musiał jednak wykonać żadnych karkołomnych skoków, poza tym nie trzeba się wysilać zdobywając Plasma Gun, co znacznie ułatwi Ci dalsze zmagania.

1 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
2 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
3 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Po skorzystaniu z terminalu, w całej bazie wysuną się mosty - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Po skorzystaniu z terminalu, w całej bazie wysuną się mosty. Pierwszy z nich zobaczysz po obróceniu się w lewo. Biegnij przed siebie, eksterminując Impów i Trite'y, aż dotrzesz do kolejnej części kompleksu. Skręć w lewo i w ciasnych korytarzach pokonaj wszystkich opętanych strażników i Maggoty. Po przejściu przez kolejne drzwi zobaczysz most, który doprowadzi Cię w okolice komputerów (#73). Gdy tylko się do nich zbliżysz, z lewej strony otworzy się ściana i pojawi się Imp. Zabij go i skorzystaj z drabiny, która znajduje się w pomieszczeniu.

Po wyjściu na górę, znajdziesz się w długim korytarzu (#74). Podążaj naprzód, eksterminując wszystkie napotkane stwory. Na końcu trasy znajdziesz następną drabinę, za pomocą której zejdź na dół. Jeśli weźmiesz leżącą nieopodal zbroję, otworzy się ściana, odsłaniając kolejne pomieszczenie. Uruchom latarkę i znajdź ciasny korytarz, którego uwieńczeniem jest sala z Plasma Gun. Gdy tylko podniesiesz broń, dookoła pojawi się masa Impów. Jest to dobra okazja, aby wypróbować nową giwerę w akcji.

Po zażegnaniu zagrożenia rozglądnij się dookoła w poszukiwaniu przedmiotów. Uzbrojony po zęby wracaj w okolice drabiny i przejdź przez kolejny most. W następnym pomieszczeniu wdrap się do góry i otwórz skrzynię (#76) kodem (651) znalezionym w PDA Henry'ego Nelsona. Idź przed siebie. Na schodach wyskoczy na Ciebie mnóstwo pająków, z którymi walka może być bardzo ciężka. Lepiej wycofać się na górę i prowadzić ostrzał z bezpiecznej odległości (#77). Po krótkiej wędrówce dotrzesz do kolejnego mostu. Na rozwidleniu korytarzy skręć w prawo i eksterminując strażników, biegnij jedyną dostępną drogą. Kiedy zobaczysz przez szybę jak Elliot Swann i jego ochroniarz atakują Trite'y przy pomocy BFG 9000, przenieś się do sekcji poświęconej Vagary.

4 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Elliot Swann i jego ochroniarz są już w elektrowni, czas abyś i Ty także się tam udał - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.3 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Vagary

Elliot Swann i jego ochroniarz są już w elektrowni, czas abyś i Ty także się tam udał. W pierwszym napotkanym pomieszczeniu znajdź zbroję oraz apteczki, jeśli oczywiście tego potrzebujesz. Po przekroczeniu jedynych odblokowanych drzwi, staniesz oko w oko z Vagary (#78), sporych rozmiarów pająkiem, którego podopiecznych (Trite'ów) miałeś okazję eksterminować wielokrotnie. Twój przeciwnik będzie próbował Cię atakować na odległość za pomocą leżących tu i ówdzie kamieni. Żeby bezproblemowo pokonać Vagary, będziesz musiał unikać zarówno latających niespodzianek jak i zbliżenia z potworem, który w zwarciu jest wyjątkowo niebezpieczny. Zasadniczo walka nie powinna sprawić Ci większych trudności, mimo że jest to boss. Korzystaj z Chain Guna lub (jeśli go posiadasz) karabinu plazmowego. Po kilku porządnych seriach pająk padnie a Ty będziesz mógł otworzyć właz, który zaprowadzi Cię do elektrowni.