Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom III - poradnik do gry

Doom III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis] EnPro Plant | Doom III poradnik Doom III

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Coolant Rod 2

Zanim na dobre wejdziesz do elektrowni, będziesz mógł zobaczyć jak drużyna Bravo jest rozszarpywana na strzępy. W trakcie potyczki dochodzi do niekontrolowanego wybuchu, co stawia stabilność reaktora pod znakiem zapytania.

Idź przed siebie aż trafisz na schody. Gdy tylko zejdziesz na dół, obudzi się mały robot, który od tej pory będzie służył Ci za przewodnika oraz pomagał w walce z potworami. Technika poruszania się w towarzystwie maszyny niczym nie różni się od tego, co widziałeś poprzednio. Trzymaj się z tyłu pozwalając, aby to właśnie robot lokalizował kolejnych wrogów. Przeciwnicy nie zamierzają jednak tanio sprzedać skóry, dlatego często będziesz musiał włączać się do walki. Oczywiście, robot prowadzić Cię będzie przez określone pomieszczenia najprostszym z możliwych szlaków. Jeśli nie chcesz stracić kilku użytecznych przedmiotów (w tym Plasma Gun), będziesz musiał samodzielnie zaglądać w mijane części bazy.

Po drodze znajdziesz także miejsca, przy których musisz zatrzymać się obowiązkowo. Jednym z nich jest terminal komputerowy (#79), gdzie spoczywa PDA należący do Paula Raada. W tym samym pomieszczeniu znajdziesz również panel (#80), za pomocą którego powstrzymasz wyciek gazu.

1 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry
2 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry
3 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry
W końcu dotrzesz do pomieszczenia, gdzie robot się wyłączy a Ty zostaniesz sam na pastwę losu - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry

W końcu dotrzesz do pomieszczenia, gdzie robot się wyłączy a Ty zostaniesz sam na pastwę losu. Po lewej stronie znajduje się winda, która wskutek awarii została unieruchomiona. Podejdź w jej pobliże i dobrze przypatrz się wiszącym w powietrzu konstrukcjom. Umiejętne zejście na rurę (#81) pozwoli Ci dojrzeć na ścianie gzyms (#82), który doprowadzi Cię do ukrytej amunicji oraz zbroi. Na górę dostaniesz się, wchodząc po zlokalizowanej w pobliżu drabinie.

Naprzeciwko windy, po drugiej stronie korytarza znajduje się drabina, która prowadzi na górny poziom. Posuwaj się naprzód, aż dotrzesz do małego pokoju. W środku będziesz świadkiem powstania pierwszego Lost Soula. Po zlikwidowaniu przeciwnika podnieś PDA będący własnością nieżyjącej od kilkunastu sekund Theresy Chasar. Po odsłuchaniu wiadomości audio, poznasz kod (972), który pozwoli Ci otworzyć zlokalizowaną w tym samym pomieszczeniu szafkę. W środku znajdziesz karabin plazmowy oraz trochę amunicji. Skorzystaj również z jedynego, działającego panelu, który odblokuje most - potrzebny Ci do przeprawy za chwilę.

4 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry
5 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry
6 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Gdy tylko wyjdziesz z pokoju, pojawi się duża grupa Lost Souli - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Gdy tylko wyjdziesz z pokoju, pojawi się duża grupa Lost Souli. Najlepiej wycofać się do tyłu i "ściągać" wrogów za pomocą karabinu maszynowego, przez otwarte drzwi. Po wyeliminowaniu zagrożenia, podejdź do krawędzi platformy i poczekaj, aż wysunie się most. Idź przed siebie.

Po krótkiej wędrówce natrafisz na zamknięte drzwi (#84). Zapamiętaj to miejsce i kieruj się dalej jedyną, dostępną drogą. Gdy dotrzesz do windy, zjedź na dół i ruszaj przed siebie, eksterminując pojawiające się hordy przeciwników (oprócz Lost Souli oraz Impów pojawią się także nowe stwory - Wraithy). W końcu znajdziesz się w pokoju kontrolnym (#85), gdzie klikając na panelu, dokonasz wymiany zbiornika i tym samym wypełnisz cel misji. W trakcie krótkiej animacji zauważysz również jak Elliot Swann i jego towarzysz opuszczają kompleks a w garażu kryje się ocalały komandos.

Gdy opuścisz pomieszczenie, w okolicach reaktora zaroi się od wrogów (zwłaszcza Lost Souli). Możesz próbować wycofać się do środka i stamtąd prowadzić ostrzał, ale weź pod uwagę to, że w oknie nie ma szyby i wróg może Cię podjeść od najmniej oczekiwanej strony. Kiedy uporasz się z zagrożeniem, wracaj na górę do drzwi (#84), które teraz są już otwarte.

7 - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Idź cały czas przed siebie, eliminując kolejnych przeciwników - [Opis] EnPro Plant | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Idź cały czas przed siebie, eliminując kolejnych przeciwników. Zatrzymaj się dopiero przy drzwiach oznaczonych napisem "Plasma Storage" (#86). W środku znajduje się bardzo duża ilość amunicji do karabinu plazmowego, niestety - na razie nie znasz kodu, który pozwoliłby Ci na spenetrowanie magazynu.

Skieruj się do kolejnej części kompleksu. Stanowi ją garaż, gdzie ukrywa się jeden z ocalałych komandosów (widziałeś go wcześniej na ekranie w reaktorze). Dostaniesz od niego kartę, po chwili nieszczęśnik zginie zabity przez Wraitha. Kiedy pozbędziesz się wszystkich potworów, jakie Cię zaatakują, rozglądnij się po dużej sali. Koło skrzynek (#87) znajdziesz PDA, należący do Steve'a Hammera. Przeglądnij jego zawartość, aby zapoznać się z kodem (734), którego użyj do otwarcia napotkanego wcześniej magazynu (#86). Kiedy załatwisz już wszystkie formalności, wracaj do garażu i zlokalizuj komorę powietrzną (#88). Za jej pomocą opuść teren elektrowni.