Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Doom III - poradnik do gry

Doom III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III poradnik Doom III

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Activate EFR System

Droga zdecydowanie krótsza, mniej jest tu także przeciwników. Wadą jest konieczność wykonywania długich skoków oraz trudny dostęp do Plasma Gun.

1 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
2 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
3 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Po skorzystaniu z panelu, tuż obok Ciebie wysunie się platforma - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Po skorzystaniu z panelu, tuż obok Ciebie wysunie się platforma. Żeby przedrzeć się dalej, będziesz musiał wykonać w biegu dwa precyzyjne skoki. Poczekaj, aż obracający się o 90 stopni most (#67) zwróci się w Twoją stronę, po czym dostań się na niego. Wysiądź na następnej "stacji" i wejdź do małego pomieszczenia (#68). Po aktywowaniu kolejnego panelu, odblokujesz drzwi prowadzące do dalszej części bazy. Poczekaj, aż most zbliży się do Ciebie i za jego pomocą przedostań się do kolejnej sekcji (wymagany długi i precyzyjny skok).

W nowym pomieszczeniu możesz iść w lewo, ale przygotuj się na zaciętą walką z opętanymi komandosami. Żeby przedostać się dalej, musisz poczekać na ruchomą platformę (#69) i wskoczyć na nią. Jeśli zrobisz to na tyle szybko, aby dosięgnąć jeszcze czerwonej rury, w małej niszy znajdziesz Plasma Gun.

Zapowiada się dłuższa podróż. W trakcie jazdy unikaj poruszających się w powietrzu skrzynek, tłoków oraz innych urządzeń. Po drodze możesz wskoczyć do niszy (#70), gdzie ukryto kilka małych Armorów, pamiętaj jednak, że będziesz musiał poczekać na kolejną platformę. Po dotarciu do drzwi, wyskocz ich w kierunku - to Twój końcowy przystanek.

Zejdź po schodach i uruchom kolejny panel (#71). Wyjdź do góry i stań tak, aby widzieć dobrze platformy (#72) wspomagające uruchomioną maszynerię. Jak już się zapewne domyślasz, musisz przedrzeć się na drugą stronę, skacząc po nich. Uważaj na zbiorniki, które obracając się mogą Cię zrzucić a także na Impy, które podczas przeprawy będą próbowały Cię zabić. Zanim przejdziesz przez drzwi, włącz przycisk znajdujący się na ścianie, który odsłoni skrytkę z amunicją.

4 - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry
Po przejściu przed drzwi czeka Cię kolejna podróż na ruchomej platformie, tym razem zdecydowanie krótsza - [Opis] Alpha Labs - Sector 4 cz.2 | Doom III - Doom III - poradnik do gry

Po przejściu przed drzwi czeka Cię kolejna podróż na ruchomej platformie, tym razem zdecydowanie krótsza. Kiedy znajdziesz się wystarczająco blisko odsłoniętego pomieszczenia, skocz do niego i zabij wszystkich strażników. Posuwaj się naprzód aż do momentu, w którym zobaczysz przez szybę Elliota Swanna i jego ochroniarza walczących przy pomocy BFG 9000 z pająkami. Wykonałeś niezbędną przeprawę, przenieś się więc do sekcji poświęconej Vagary.