Deathloop - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
Deathloop - poradnik do gry

Deathloop - poradnik do gry

No rest for the wicked Deathloop poradnik i solucja to kompletny opis przejścia, najlepsze porady na start oraz do walki, mocy, eksploracji, pętli czasu, śmierci i rozwoju postaci. Opisujemy wszystkich bossów, znajdźki, trofea i wymagania sprzętowe.

Poradnik do gry Deathloop zawiera komplet informacji pomocnych w zrozumieniu najważniejszych założeń rozgrywki, a także w zaliczeniu wszystkich etapów, pomyślnym wyeliminowaniu wszystkich głównych celów misji i odkryciu 100% dostępnej zawartości.

Pierwszym dużym rozdziałem poradnika jest przewodnik po grze, który skupia się głównie na omówieniu nietypowych zasad zabawy. Kolejne strony przewodnika wyjaśniają m.in. czym są cykle, jak funkcjonuje mechanika odradzania się, jak dużą swobodą dysponuje gracz, jakie są wymagania do odniesienia ostatecznego zwycięstwa w grze, czy jakimi broniami i mocami dysponują główni bohaterowie. Uzupełnieniem przewodnika jest rozdział FAQ, który odpowiada na szereg popularnych pytań, m.in. czy Deathloop jest grą singleplayer, czy można zapisywać stan gry, oraz jak działają inwazje na światy innych graczy.

W naszym poradniku nie zabrakło opisu przejścia wszystkich głównych i pobocznych zadań, przy czym warto zaznaczyć, że w grze jest duża swoboda przystępowania do nich oraz kolejności ich wybierania. Solucja zawiera rozbudowane wskazówki i podpowiedzi jak zabić 8 głównych antagonistów na potrzeby zaliczenia głównego wątku fabularnego. Opis przejścia dopełniają informacje na temat znajdziek i sekretów dostępnych w grze.

Jednym z większych dodatkowych rozdziałów jest poradnik trofeowy, który wyjaśnia jak łatwo zdobyć wszystkie osiągnięcia i jak odblokować platynowe trofeum w Deathloop. Zamieściliśmy też informacje na temat sterowania, wymagań sprzętowych, podobieństw do serii Dishonored oraz tego ile czasu zajmuje przejście gry Deathloop.

Deathloop: Opis przejścia gry

W Deathloop na wykonanie czeka szereg głównych i pobocznych misji, przy czym z racji na nietypową strukturę gry obowiązuje bardzo duża swoboda w wybieraniu kolejności zadań i nie zawsze w ramach danego cyklu będzie okazja do tego żeby do nich wszystkich przystąpić.

Rozdział opisu przejścia jest w przygotowaniu.

Deathloop: Wszyscy bossowie

Rozgrywka w Deathloop grając jako Colt w dużym stopniu koncentruje się na dążeniach do wyeliminowania 8 głównych przeciwników. W oddzielnym rozdziale poradnika opisane zostały konfrontacje z poszczególnymi antagonistami, w których znalazły się podpowiedzi jak ich skutecznie zabijać.

Rozdział o bossach jest w przygotowaniu.

Deathloop: Przewodnik po grze

Deathloop wyróżnia się unikalnymi rozwiązaniami gameplayowymi na tle wielu innych gier akcji. W naszym przewodniku po grze opisane zostały wszystkie nietypowe i bardziej złożone mechaniki gry. Pozyskana w ten sposób wiedza ułatwi zrozumienie podstaw zabawy i zwiększy skuteczności Waszych działań w kolejnych podejściach do kampanii.

  1. Pętle czasu - Na stronie wyjaśniamy czym są pętle czasu oraz na czym polega ograniczenie maksymalnej długości każdego cyklu.
  2. Śmierć i odradzanie się - Strona zawiera informacje co wydarzy się po śmierci sterowanego bohatera, a także jak mechanika odradzania się wpływa na postępy w grze.
  3. Walka i skradanie się - Na stronie są najważniejsze informacje i porady na temat eliminowania wrogów w bezpośrednich starciach, a także skradania się na potrzeby unikania konfrontacji lub zabijania przeciwników atakami z zaskoczenia.
  4. Eksploracja świata - Na stronie znalazły się informacje na temat ogólnych zasad eksploracji świata gry, odnajdywania sekretów, korzystania z alternatywnych ścieżek czy pomagania sobie mocami w docieraniu w nowe miejsca.
  5. Rozwój postaci - Strona szczegółowo wyjaśnia na jakich zasadach odbywa się rozwój Colta i jak wpływa na kolejne próby przejścia gry.
  6. Najlepsze bronie - Strona zawiera zestawienie najbardziej pomocnych broni w grze wraz z informacjami w jakich okolicznościach można wejść w ich posiadanie.
  7. Najlepsze moce - Na stronie jest lista najbardziej użytecznych mocy do wykorzystywania przez głównego bohatera, którą uzupełniają praktyczne porady na temat ich jak najlepszego wykorzystywania.
  8. Warunki wygrania kampanii - Strona w przystępny sposób informuje o tym jakie są wymagania do pomyślnego ukończenia całego głównego wątku fabularnego gry.
  9. Colt i Julianna - grywalne postacie - Na stronie kompleksowo opisane zostały zasady rozgrywki dla kontrolowania postaci Colta oraz Julianny. Wyjaśniamy do czego dąży każda z tych postaci oraz jak wygląda rozgrywka w przypadku gry solowej.

Deathloop: FAQ

Deathloop jest produkcją, w której wiele mechanik rozwiązano w niecodzienny sposób i w rezultacie zrozumienie niektórych kwestii może być problematyczne. Z pomocą przychodzi rozdział FAQ poradnika z odpowiedziami na często zadawane pytanie.

  1. Singleplayer - czy jest w grze? - Strona odpowiada na bardzo ważne pytanie - czy można grać w Deathloop, jak w typową produkcję dla pojedynczego gracza. Zamieściliśmy też wyjaśnienie na jakich zasadach odbywają się interakcje z innymi graczami.
  2. Najazdy / inwazje - na czym polegają? - Na stronie znajduje się szczegółowe wyjaśnienie roli Julianny Blake w grze i powiązanej z nią mechaniki najazdów na innych graczy. Dodatkowo zamieściliśmy informację czy Julianną może zamiast gracza sterować sztuczna inteligencja.
  3. Zapisywanie gry - czy jest możliwe? - Strona odpowiada na dwa pytania - czy można grę na bieżąco sejwować, a także czy jakieś postępy są permanetnie zapisywane nawet po przedwczesnej śmierci głównego bohatera.

Deathloop: Wszystkie sekrety i znajdźki

W osobnym rozdziale poradnika zamieściliśmy informacje na temat rodzajów znajdziek w grze Deathloop, a także tego gdzie szukać sekretów na potrzeby ukończenia całej gry w 100 procentach.

Rozdział o sekretach i znajdźkach jest w przygotowaniu.

Deathloop: Trofea i platyna

Deathloop pozwala na zdobycie platynowego trofeum na PS5. W naszym poradniku trofeowym znajdują się szczegółowe instrukcje jakie wymagania mają poszczególne osiągnięcia oraz jak wypełniać ich założenia.

Poradnik trofeowy do Deathloop jest w przygotowaniu.

Deathloop: Długość gry

Deathloop jest grą, której konstrukcja sprawia, że ciężko jest podać przybliżony czas rozgrywki, gdyż bardzo dużo uzależnione jest od tego jak gracz poradzi sobie w danym cyklu oraz czy skupi się wyłącznie na dopadaniu głównych przeciwników pomijając całą opcjonalną zawartość. Orientacyjnie można założyć, że przejście gry bez zbytniego pośpiechu powinno średnio zająć około kilkunastu godzin.

Więcej informacji na temat długości głównego wątku fabularnego oraz ilości czasu potrzebnego do zaliczenia Deathloop w 100% znajduje się na stronie Długość gry.

Deathloop: Edycje gry

Deathloop zaoferowany zostanie w dwóch wersjach - standardowej oraz Deluxe - Deathloop - poradnik do gry

Deathloop zaoferowany zostanie w dwóch wersjach - standardowej oraz Deluxe. Ich podstawowa zawartość fabularna będzie identyczna, aczkolwiek edycja Deluxe zaoferuje m.in. dodatkowe przedmioty (bronie, wzmocnienia i inne), spośród których niektóre mogą być pomocne w przechodzeniu gry.

Wszystkie wersje Deathloop dokładniej omówiliśmy na osobnej stronie Edycje gry.

Deathloop: Polska wersja gry

Deathloop zaoferowany zostanie w pełnej polskiej wersji językowej, która obejmie polskie napisy oraz polski dubbing, przy czym możliwe będzie również ustawienie angielskich napisów i/lub dialogów.

Komplet informacji na temat dostępnych wersji językowych Deathloop znajduje się na stronie Polska wersja językowa.

Deathloop: Data premiery

Premiera gry Deathloop zaplanowana została na 14 września 2021 roku. Gra ukaże się wyłącznie na PC oraz na PS5. Produkcja ta nie zostanie wydana na konsolę PlayStation 4. Nie dojdzie też do jej premiery na konsolach Xbox z racji na konsolową ekskluzywność dla wersji na PS5. Nie jest jednak wykluczone, że gra będzie jedynie czasowym exclusivem PlayStation 5 i doczeka się w przyszłości premiery także na inne konsole.

W przygotowaniu Deathloop - poradnik do gry

Poradnik do gry Deathloop jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Deathloop.