Deathloop: Siedzimy w tym razem - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera opis przejścia misji Siedzimy w tym razem (In This Together). To trop arsenału z odnalezienia legendarnych pistoletów Strelak Verso.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu arsenału / misji Siedzimy w tym razem (In This Together). Misja ta dotyczy pozyskania dwóch legendarnych pistoletów Strelak Verso. Z naszej solucji dowiecie się gdzie składowane są unikalne pistolety, a także jak odblokować dostęp do skarbca w bunkrze dzięki wykorzystaniu baterii.
- Odblokowanie misji
- Nagroda za ukończenie misji - pistolety Strelak Verso
- Sprawdzenie magazynu uzbrojenia (Investigate the ordnance depot)
- Zdobycie pistoletów Strelak Verso (Obtain the Strelak Verso)
Odblokowanie misji

Trop ten powinien pojawić się w Waszym dzienniku w trakcie przechodzenia kampanii. Dotyczy on pozyskania bardzo wysokiej jakości pistoletów Strelak Verso.
W celu rozpoczęcia misji musicie odwiedzić dzielnicę Kompleks. Jako porę dnia wybierzcie środek dnia.
Nagroda za ukończenie misji - pistolety Strelak Verso


Cechą wyróżniającą pistolety Strelak Verso powiązane z tym tropem arsenału jest to, że Colt automatycznie korzysta z obu broni (tzw. dual wielding).
Inne unikalne cechy pistoletów to:
- Zadawanie obrażeń pierwszym pistoletem wzmacnia ataki dla drugiego pistoletu. Stan ten utrzymuje się do przeładowania.
- Pistolety Strelak Verso przemieniają się w SMG (pistolety maszynowe).
{ramakaczerwona}Uwaga - Zużyjcie 9000 rezyduum do nasycenia pistoletów żeby zachować je na stałe. W przeciwnym razie musielibyście w kolejnych Pętlach powtarzać kroki doprowadzające do odblokowania skarbca w bunkrze.{/ramkaczerwona}
Sprawdzenie magazynu uzbrojenia (Investigate the ordnance depot)

Magazyn uzbrojenia z celu misji to duży bunkier na terenie dzielnicy Kompleks. Ma on kilka różnych wejść. Podczas infiltracji oraz eksploracji bunkra musicie uważać na przeciwników, a także na sensory i wieżyczki (najlepiej jest hakować je z bezpiecznej odległości).

W bunkrze musicie skierować się docelowo w stronę zaznaczonych na obrazku wielkich wrót, na których namalowane zostało duże czerwone X.
Zdobycie pistoletów Strelak Verso (Obtain the Strelak Verso)

W magazynie uzbrojenia natraficie na pokazane na obrazku zamknięte drzwi. Mechanizm otwierania drzwi zasilany jest przez 4 baterie i w lewych slotach aktualnie znajduje się tylko 1 bateria. Oznacza to, że trzy kolejne baterie będziecie musieli odnaleźć we własnym zakresie.

Pierwszą z trzech wymaganych baterii możecie bardzo łatwo zdobyć. Powróćcie do poprzedniego tunelu i zainteresujcie się wózkiem widłowym. Możecie wyjąć baterię ze slotu obok wózka.

Po kolejnej baterie wyruszcie do Centrum Kontroli Pętli. Dla przypomnienia jest to inna duża lokacja Kompleksu, która sąsiaduje z bunkrem. Wejście do budynku Centrum Kontroli Pętli pokazuje dołączony obrazek - warto zhakować tu kamerę przed zaatakowaniem (lub ominięciem) okolicznych przeciwników.

Dotrzyjcie do głównego pomieszczenia kontrolnego. Zainteresujcie się w nim pokazaną na obrazku stacją ładowania baterii. Obok niej na ziemi leżą 2 baterie. Musicie je po kolei podnosić, ładować oraz dostarczać do bunkra.

Po tym jak umieścicie w 4 slotach naładowane baterie wciśnięcie przycisku odblokuje skarbiec. Możecie już zabrać pistolety Strelak Verso.
Komentarze czytelników
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
