Deathloop: Siedzimy w tym razem - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera opis przejścia misji Siedzimy w tym razem (In This Together). To trop arsenału z odnalezienia legendarnych pistoletów Strelak Verso.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu arsenału / misji Siedzimy w tym razem (In This Together). Misja ta dotyczy pozyskania dwóch legendarnych pistoletów Strelak Verso. Z naszej solucji dowiecie się gdzie składowane są unikalne pistolety, a także jak odblokować dostęp do skarbca w bunkrze dzięki wykorzystaniu baterii.
- Odblokowanie misji
- Nagroda za ukończenie misji - pistolety Strelak Verso
- Sprawdzenie magazynu uzbrojenia (Investigate the ordnance depot)
- Zdobycie pistoletów Strelak Verso (Obtain the Strelak Verso)
Odblokowanie misji

Trop ten powinien pojawić się w Waszym dzienniku w trakcie przechodzenia kampanii. Dotyczy on pozyskania bardzo wysokiej jakości pistoletów Strelak Verso.
W celu rozpoczęcia misji musicie odwiedzić dzielnicę Kompleks. Jako porę dnia wybierzcie środek dnia.
Nagroda za ukończenie misji - pistolety Strelak Verso


Cechą wyróżniającą pistolety Strelak Verso powiązane z tym tropem arsenału jest to, że Colt automatycznie korzysta z obu broni (tzw. dual wielding).
Inne unikalne cechy pistoletów to:
- Zadawanie obrażeń pierwszym pistoletem wzmacnia ataki dla drugiego pistoletu. Stan ten utrzymuje się do przeładowania.
- Pistolety Strelak Verso przemieniają się w SMG (pistolety maszynowe).
{ramakaczerwona}Uwaga - Zużyjcie 9000 rezyduum do nasycenia pistoletów żeby zachować je na stałe. W przeciwnym razie musielibyście w kolejnych Pętlach powtarzać kroki doprowadzające do odblokowania skarbca w bunkrze.{/ramkaczerwona}
Sprawdzenie magazynu uzbrojenia (Investigate the ordnance depot)

Magazyn uzbrojenia z celu misji to duży bunkier na terenie dzielnicy Kompleks. Ma on kilka różnych wejść. Podczas infiltracji oraz eksploracji bunkra musicie uważać na przeciwników, a także na sensory i wieżyczki (najlepiej jest hakować je z bezpiecznej odległości).

W bunkrze musicie skierować się docelowo w stronę zaznaczonych na obrazku wielkich wrót, na których namalowane zostało duże czerwone X.
Zdobycie pistoletów Strelak Verso (Obtain the Strelak Verso)

W magazynie uzbrojenia natraficie na pokazane na obrazku zamknięte drzwi. Mechanizm otwierania drzwi zasilany jest przez 4 baterie i w lewych slotach aktualnie znajduje się tylko 1 bateria. Oznacza to, że trzy kolejne baterie będziecie musieli odnaleźć we własnym zakresie.

Pierwszą z trzech wymaganych baterii możecie bardzo łatwo zdobyć. Powróćcie do poprzedniego tunelu i zainteresujcie się wózkiem widłowym. Możecie wyjąć baterię ze slotu obok wózka.

Po kolejnej baterie wyruszcie do Centrum Kontroli Pętli. Dla przypomnienia jest to inna duża lokacja Kompleksu, która sąsiaduje z bunkrem. Wejście do budynku Centrum Kontroli Pętli pokazuje dołączony obrazek - warto zhakować tu kamerę przed zaatakowaniem (lub ominięciem) okolicznych przeciwników.

Dotrzyjcie do głównego pomieszczenia kontrolnego. Zainteresujcie się w nim pokazaną na obrazku stacją ładowania baterii. Obok niej na ziemi leżą 2 baterie. Musicie je po kolei podnosić, ładować oraz dostarczać do bunkra.

Po tym jak umieścicie w 4 slotach naładowane baterie wciśnięcie przycisku odblokuje skarbiec. Możecie już zabrać pistolety Strelak Verso.
0
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
