Deathloop: Teoria chaosu - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do gry Deathloop zawiera opis przejścia misji Teoria chaosu (Chaos Theory). To trop wizjonera powiązany z Harriet Morse i jej sesjami z Hangaru 2.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu wizjonera / misji Teoria chaosu (Chaos Theory). Solucja wyjaśnia m.in. jak zinfiltrować Hangar 2 w Zatoce Karla, gdzie przebywa Harriet Morse, jak przedostać się do gabinetu Wizjonerki oraz gdzie znaleźć ślady na temat Franka.
- Odblokowanie misji
- Zinfiltrowanie hangaru nr 2 (Infiltrate Hangar 2)
- Przetrząśnięcie gabinetu Harriet (Scour Harriet's office)
Odblokowanie misji

Opisywany trop będziecie mogli rozpocząć po zaliczeniu prologu Colta - Najdłuższy dzień. Misja pojawi się w Waszym dzienniku po splądrowaniu sejfu w mieszkaniu w dzielnicy Updaam i odnalezieniu dokumentu z informacjami na temat personaliów i miejsc pobytu 8 Wizjonerów (bossów - głównych antagonistów). Z przystąpieniem do tego zadania radzimy jednak zaczekać aż ukończycie misję Wszechobecność. Pozwoli Wam to wykorzystywać rezyduum do zapamiętywania na stałe mocy, broni i innego ekwipunku zdobywanego w trakcie wypraw.
Na potrzeby zajęcia się opisywanym tropem musicie odwiedzić dzielnicę Zatoka Karla w godzinach porannych.
Zinfiltrowanie hangaru nr 2 (Infiltrate Hangar 2)

Po dotarciu do Zatoki Karla musicie wyruszyć do tej części dzielnicy, w której znajdują się dwa duże hangary. Harriet przebywa w hangarze 2 i ich numery możecie odnajdywać na ścianach.
Spodziewajcie się oczywiście tego, że w pobliżu hangarów będzie kręciło się wielu przeciwników. Możecie starać się ich omijać (pomocne mogą się tu okazać moce Przeskok i Eter) lub sukcesywnie ich eliminować.

Wejścia do hangaru 2 są pozamykane i najłatwiej możecie przedostać się do niego od strony hangaru 1. Możecie dotrzeć do jednego z głównych wejść do hangaru 1 lub pomóc sobie mocą Przeskok do przedostania się na jego dach. W tym drugim przypadku będziecie mogli zainteresować się jednym z okien na dachu i po jego zniszczeniu w łatwy sposób zeskoczyć na górne balkoniki hangaru 1.

Niezależnie od wybranej metody dotrzyjcie na wspomniane górne balkoniki. Znajdziecie tu przejście łączące hangary 1 i 2 - pokazuje je dołączony obrazek.
Przetrząśnięcie gabinetu Harriet (Scour Harriet's office)

Po dotarciu do hangaru 2 będziecie świadkami "sesji grupowej" odprawianej przez Harriet. Jeśli doprowadzicie do wykrycia głównego bohatera, to spodziewajcie się tego, że zaatakują Was nie tylko okoliczni zwykli przeciwnicy, ale również, że pojawi się tu sama Harriet i dołączy do walk. Możecie oczywiście wykorzystać to do wyeliminowania jej i pozyskania pozostawianej przez nią tabliczki Splot (lub jej ulepszenia).

Jeśli wolicie pozostawać niezauważeni, to tuż po dotarciu do hangaru 2 zacznijcie wspomagać się mocą Przeskok. W pierwszej kolejności teleportujcie się na górne elementy konstrukcji hangaru żeby znaleźć się nad całą sceną rytuału. Następnie teleportujcie się na jedno ze skrzydeł samolotu, tzn. obok kabiny, z której przemawia Wizjonerka.
Docelowo radzimy dotrzeć do pokazanego na obrazku lewego pomieszczenia. Są tu pułapki laserowe, ale korzystając z Przeskoku możecie się przez nie teleportować nie wszczynając alarmu.


Ominięcie wspomnianych wyżej pułapek laserowych pozwoli Wam dotrzeć do obszaru za Harriet. Na aktualnym poziomie powinien przebywać tylko jeden przeciwnik.
Zeskoczcie na niższy poziom. Znajdziecie się za plecami Harriet. Polecamy po cichu wyeliminować jej 2 wartowników, a następnie zajść od tyłu samą Wizjonerkę i zabić ją atakiem skrytobójczym. Uniknięcie dzięki temu walki z nią, choć spodziewajcie się, że jej śmierć może zaalarmować inne osoby z hangaru 2. Jeśli nie chcecie z nimi walczyć, to szybko ucieknijcie na wyższy poziom i zaczekajcie aż sytuacja się trochę uspokoi.

Na potrzeby dokończenia opisywanego tropu musicie odnaleźć minikom w tej sekcji hangaru, w której przebywała Harriet. Odczytanie zapisanych na komputerze wiadomości zakończy śledztwo, przy czym odblokowana zostanie nowa misja Ballada o Franku Gadule (The Ballad of Ramblin' Frank) - opisaliśmy ją na osobnej stronie solucji.
0
- Deathloop - poradnik do gry
- Deathloop: Poradnik do gry
- Deathloop: Opis przejścia
- Deathloop: Tropy wizjonerów
- Deathloop: Kosmiczny najeźdźca - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Popołudniowe igraszki - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Teoria chaosu - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Cisza radiowa - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Ballada o Franku Gadule - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Czego chcą Wenjie - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Tropy wizjonerów
- Deathloop: Opis przejścia
- Deathloop: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
