Deathloop: Jak pokonać bossa Ramblin' Frank Spicer?
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera informacje jak pokonać Wizjonera Franka. Zamieściliśmy informacje gdzie przebywa Frank i jak zabić bossa.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis odnalezienia i pokonania bossa Ramblin' Frank Spicer - jest on jednym z Wizjonerów (głównych antagonistów). Dowiecie się gdzie można spotkać Franka, jakie są możliwe warianty zabójstwa Ramblin' Franka Spicera oraz jakie nagrody przewidziano za pokonanie tego Wizjonera.
- Najważniejsze informacje o Franku i miejsce pobytu
- Zamordowanie Franka - Klub w dzielnicy Skała Fristad
- Zamordowanie Franka - Sabotaż fajerwerków
- Nagrody za pokonanie bossa
Najważniejsze informacje o Franku i miejsce pobytu

Ramblin' Frank Spicer jest muzykiem i domyślnie jego siedzibą jest jego klub znajdujący się w dzielnicy Skała Fristad. Franka możecie tam zastać w godzinach porannych i infiltracja klubu jest częścią powiązanego z Frankiem tropu wizjonera Ballada o Franku Gadule - jego kompletny opis przejścia znajdziecie w naszej solucji.

W godzinach wieczornych Frank bierze udział w pokazie fajewerków i jest to alternatywny sposób na pozbycie się tego Wizjonera. Dokonuje się tego poprzez sabotowanie fajerwerków i jest to również częścią przywołanego wcześniej zadania Ballada o Franku Gadule.
Zamordowanie Franka - Klub w dzielnicy Skała Fristad


Franka możecie dopaść w jego klubie w dzielnicy Skała Fristad odwiedzając ją w godzinach porannych. Jest to częścią tropu zatytułowanego Ballada o Franku Gadule i w jego solucji dokładniej opisaliśmy wszystkie kroki prowadzące do rozprawienia się z Frankiem.
Dla przypomnienia do klubu Franka możecie dotrzeć na dwa sposoby:
- Pobierając przepustkę ClassPass przy jednym z wejść - Pozwala ona od razu wejść do środka, ale wyłącza tymczasowo tabliczki, a więc może dojść do sytuacji nagłej śmierci Colta spowodowanej brakiem możliwości podratowania się mocą Powtórka.
- Przekradając się przez jaskinię pod klubem - Główny bohater może przebiec w miejscu z płytką wodą, ominąć pułapki laserowe i dotrzeć do ciasnego przejścia prowadzącego do toalety klubu. To lepszy wariant, dzięki któremu zachowacie możliwość używania mocy wewnątrz budynku.

Frank przebywa w pomieszczeniu studia nagraniowego zlokalizowanego na piętrze klubu. Możecie się tam dostać wybierając kilka różnych przejść, w tym także przedostając się na piętro wyżej i przygotowując zasadzkę na Wizjonera.
Frank nie posiada żadnych mocy, ale używa broni palnej i może pojawić się obstawa bossa. Jeśli doszło do bezpośrednich walkach to dobrym pomysłem może być zhakowanie okolicznych wieżyczek i bronienie się na wyższym poziomie polegające na eliminowaniu wrogów wbiegających po schodach.
Zamordowanie Franka - Sabotaż fajerwerków


Ten wariant również jest częścią tropu Ballada o Franku Gadule. Jest on jednocześnie bardzo nietypowy, albowiem polega na przeprowadzeniu sabotażu, którego efektem będzie eksplozja fajerwerków. Może ona od razu zabić Franka i nie będziecie musieli go osobiście dobijać, ani w ogóle mieć w ramach Pętli żadnego bezpośredniego kontaktu z tym Wizjonerem.
Colt musi docelowo poznać kod do kontenera z fajerwerkami zlokalizowanego na tyłach hangaru 2 w dzielnicy Zatoka Karla. Trzeba odwiedzić tę lokację w godzinach porannych lub popołudniowych po to żeby wejść w interakcję z maszyną do fajerwerków i przeprowadzić sabotaż.

Po dokonaniu sabotażu wystarczy, że tego samego dnia będziecie świadkami pokazu fajerwerków w dzielnicy Updaam. Dojdzie do wielkiej eksplozji, która zabije Franka.
Warto zaznaczyć, że pozbycie się Franka sabotując fajerwerki jest wymaganym krokiem w ramach zadania Koniec końców. Tylko w taki sposób zdążycie pozbycie się go finałowego dnia.
Nagrody za pokonanie bossa

Pokonanu Ramblin' Frank Spicer nie pozostawia po sobie żadnej mocy. Wyeliminowanie tego Wizjonera po raz pierwszy pozwoli Wam natomiast pozyskać unikalny pistolet automatyczny - Automat Constancy. Jest on powiązany z tropem arsenału Całą noc.
Oprócz zdobycia unikalnego pistoletu możecie możecie wejść w interakcję z ciałem Franka żeby pozyskać rezyduum oraz rozejrzeć się za porzuconym przez niego lootem w postaci różnych medalionów.
Uwaga - Cały loot po pokonanym bossie możecie odebrać wyłącznie jeśli zamordowaliście Franka w jego klubie. W przypadku sabotażu fajerwerków do eksplozji dojdzie daleko na horyzoncie i z oczywistych względów nie będzie możliwe dotarcie do miejsca, w którym zginął.
0
- Deathloop - poradnik do gry
- Deathloop: Poradnik do gry
- Deathloop: Bossowie (Wizjonerzy)
- Deathloop: Wszyscy Wizjonerzy, lista bossów
- Deathloop: Jak pokonać bossa Aleksis The Wolf Dorsey?
- Deathloop: Jak pokonać bossa Charlie Montague?
- Deathloop: Jak pokonać bossa Egor Serling?
- Deathloop: Jak pokonać bossa Fia Zborowska?
- Deathloop: Jak pokonać bossa Ramblin' Frank Spicer?
- Deathloop: Jak pokonać bossa Harriet Morse?
- Deathloop: Jak pokonać bossa Julianna Blake?
- Deathloop: Jak pokonać bossa Dr. Wenjie Evans?
- Deathloop: Bossowie (Wizjonerzy)
- Deathloop: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
