Deathloop: Dishonored - podobieństwa
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera informacje na temat największych podobieństw tej gry do serii Dishonored i innych produkcji Arkane Studios.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika znajdziecie odpowiedź na pytanie czy gry Deathloop oraz Dishonored są do siebie podobne. Może to być istotny temat dla fanów poprzednich produkcji studia Arkane, która szukają podobnej rozgrywki w Deathloop.

- Deathloop na pierwszy rzut oka może wyglądać na grę wyraźnie różniącą się od Dishonored, przy czym za takim stanem rzeczy stoją przede wszystkim odmienny styl graficzny i setting. Deathloop posiada retrofuturystyczny styl graficzny inspirowany latami 60-tymi oraz klasycznymi filmami szpiegowskimi.
- Sami autorzy określają Deathloop mianem "Dishonored with guns". Oznacza to, że rdzeń rozgrywki pozostał bardzo zbliżony, natomiast większy nacisk położono na korzystanie z broni na potrzeby eliminowania napotykanych przeciwników. Nie oznacza to jednak, że Deathloop jest "zwykłą" strzelanką. Główny bohater może również korzystać z mocy o różnorakich zastosowaniach, jak również polegać na skradaniu się i unikaniu niepotrzebnych konfrontacji.
- Deathloop zachował pewne istotne cechy dla gier z gatunku immersive sim. Kładzie on podobnie jak Dishonored duży nacisk na eksplorację świata gry, która może prowadzić m.in. do odnajdywania alternatywnych ścieżek do celów misji, nowych rozwiązań problemów czy zdobywania wartościowej wiedzy na temat otaczającego świata. Ten ostatni element jest szczególnie istotny w kontekście eliminowania Wizjonerów będących głównymi antagonistami w grze. Pozyskana wiedza może ułatwiać dokonywanie skutecznych zabójstw.
- Deathloop wykazuje też liczne podobieństwa do nowej trylogii Hitman, a to dlatego, że ważnym elementem rozgrywki jest planowanie zabójstw. Każdego z przebywających w świecie gry Wizjonerów można pozbyć się na różne sposoby, również takie, które zakładają wykazanie się sprytem i umiejętnym wykorzystaniem elementów otoczenia na potrzeby dokonania zabójstwa. Gra premiuje wielokrotnie podchodzenie do tych samych zabójstw po to żeby odnajdywać i realizować nowe ich warianty.
0
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
