Deathloop: Jak zdobyć trofeum Żeby życie miało smaczek?
Ta strona poradnika trofeowego do Deathloop zawiera opis osiągnięcia Żeby życie miało smaczek – pokazujemy jak doprowadzić do śmierci Colta na różne sposoby.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Deathloop znajdziecie szczegółowy opis osiągnięcia Żeby życie miało smaczek (The Spice of Life), w ramach którego trzeba przyczynić się do różnych wariantów śmierci Colta. Poniżej zestawiliśmy wymagane okoliczności zgonu główego bohatera wraz z informacjami jak je osiągnąć.
- Informacje wstępne
- Utopienie się
- Uduszenie się gazem
- Padnięcie ofiarą dekompresji
- Śmierć w wyniku eksplozji
- Zgony od zastrzelenia i zagdźania
- Zmielenie Colta
- Śmierć od wystrzelonej rakiety
- Śmierć od atomówki / reaktora
Informacje wstępne
W kolejnych podpunktach znajdziecie listę wymaganych zgonów oraz podpowiedzi jak do nich doprowadzić. Możecie "zaliczać" te warianty w dowolnej kolejności, przy czym miejcie świadomość, że gra nie pozwala śledzić na bieżąco zaliczonych już zgonów. Proponujemy zacząć od tych najbardziej unikalnych. Jest duża szansa, że "pospolite zgony" automatycznie zaliczycie w trakcie przechodzenia gry
Utopienie się

To jeden z najprostszych wariantów śmierci. Dotrzyjcie w dowolne miejsce z głęboką wodą i wskoczcie do niej - Colt nie może pływać i od razu zginie.
Uduszenie się gazem

To kolejny łatwy wariant. Odwiedźcie dowolną lokację z trującym gazem, np. Hangar 2 z dzielnicy Zatoka Karla będący siedzibą Harriet. Wkroczcie do zielonego obszaru z trującym gazem i zaczekajcie aż Colt udusi się.
Padnięcie ofiarą dekompresji

To jeden z wariantów wymagających odwiedzenia unikalnej lokacji - udajcie się do Laboratorium doktor Wenjie z dzielnicy Kompleks (godziny popołudniowe). Musicie zainteresować się centralnym pomieszczeniem laboratorium. Celowo ustawcie się w polu widzenia jednego z sensorów / kamer żeby załączyć alarm i uruchomić procedurę dekompresji. Po wykonaniu tej akcji wystarczy zaczekać aż nastąpi zgon protagonisty.
Śmierć w wyniku eksplozji

To bardzo prosty wariant. Możecie zginąć w wyniku kontaktu z pułapką laserową czy miną, bądź też po prostu rzucić sobie pod nogi własnym granatem.
Zgony od zastrzelenia i zagdźania

To najprostsze warianty, przy czym musicie oddzielnie zginąć od ataku przeciwnika z bronią palną oraz przeciwnika z bronią białą (np. maczetą).
Zmielenie Colta


W grze jest więcej niż 1 miejsce do zaliczenia tego wariantu śmierci, przy czym najprościej jest odwiedzić posiadłość Aleksisa z dzielnicy Updaam. Konkretnie chodzi tu o wizytę na balu przebierańców w godzinach wieczornych, którą opisaliśmy m.in. na stronie dotyczącej tropu Pożeranie owiec.
Dotrzyjcie nad główną salę balu przebierańców i przekradnijcie się do bocznego obszaru z obrazka 1. Wciśnijcie tam przycisk z obrazka 2 i szybko pobiegnijcie do mównicy gdzie otworzyła się zapadnia. Wskoczcie do środka żeby Colt został zmielony.
Śmierć od wystrzelonej rakiety

Na potrzeby tego wariantu musicie odwiedzić kryjówkę Charliego z lokacji Updaam (wybierzcie środek dnia). Jej infiltrację opisaliśmy m.in. na stronie dotyczącej tropu Kosmiczny najeźdźca.
Dzięki zbadaniu górnych poziomów zamku Charliego możecie odnaleźć pokazany na obrazku obszar zasilania wielkiej rakiety.

Musicie dostarczyć w to miejsce docelowo 4 baterie (jedna powinna już tu być) i umieścić je w różnych aktywnych slotach. Pozwoli to na zapewnienie zasilania dla rakiety. Baterie odnajdziecie w różnych częściach zamku i jedną z nich możecie też przetransportować do dzielnicy Updaam z pomocą punktu dostawczego.


Na jednym z wyższych poziomów kryjówki Charliego znajdziecie też pomieszczenie inteligentnej maszyny 2-BIT. Włamcie się do środka z pomocą hakowania, wejdźcie w interakcję z maszyną i wybierzcie opcję uruchomienia silnika rakiety.

Skorzystajcie ponownie z hakowania żeby wydostać się z pokoju i pobiegnijcie na górę do miejsca, w którym rakieta uruchomi się. Musicie zginąć od jej płomieni.
Śmierć od atomówki / reaktora

Ten wariant powiązany jest z bunkriem Fii z dzielnicy Skała Fristad (ustawcie środek dnia) - jego infiltrację opisaliśmy m.in. na stronie dotyczącej tropu Popołudniowe igraszki.
Po wejściu do bunkra dostańcie się do centralnego obszaru i celowo dajcie zauważyć się okolicznym przeciwnikom. Dzięki wszczęciu alarmu Fia doprowadzi do celowego przeciążenia reaktora.

Musicie już tylko odczekać aż reaktor eksploduje i zniszczy przy okazji całą wyspę.
0
- Deathloop - poradnik do gry
- Deathloop: Poradnik do gry
- Deathloop: Aneks
- Deathloop: Poradnik trofeowy
- Deathloop: Wszystkie trofea, osiągnięcia
- Deathloop: Jak zdobyć trofeum Brutalne igraszki?
- Deathloop: Jak zdobyć trofeum Człowiek nie taki znowu niewidzialny?
- Deathloop: Jak zdobyć trofeum Żeby życie miało smaczek?
- Deathloop: Jak zdobyć trofeum Dzień sądu?
- Deathloop: Jak zdobyć trofeum Koniec gry?
- Deathloop: Jak zdobyć trofeum Gra Charliego Montague?
- Deathloop: Jak zdobyć trofeum Nagi zgon?
- Deathloop: Poradnik trofeowy
- Deathloop: Aneks
- Deathloop: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
