Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do gry Deathloop zawiera opis przejścia misji Pożeranie owiec (Devouring of the Lambs). To trop wizjonera powiązany z Aleksisem Dorseyem i balem przebierańców.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu wizjonera / misji Pożeranie owiec (Devouring of the Lambs). Solucja wyjaśnia m.in. jak po cichu zinfiltrować bal przebierańców, gdzie odnaleźć maszynę DJ-a i jak jej użyć do zdemaskowania Aleksisa, a także jak pozbyć się Wizjonera po odnalezieniu go wśród gości maskarady.
- Odblokowanie misji
- Wproszenie się na imprezę Aleksisa (Crash Aleksis's Party)
- Znalezienie wskazówek (Search for clues)
- Wykonanie planu (Enact the plan)
- Zabicie Aleksisa (Kill Aleksis)
Odblokowanie misji

Opisywany trop będziecie mogli rozpocząć po zaliczeniu prologu Colta - Najdłuższy dzień. Misja pojawi się w Waszym dzienniku po splądrowaniu sejfu w mieszkaniu w dzielnicy Updaam i odnalezieniu dokumentu z informacjami na temat personaliów i miejsc pobytu 8 Wizjonerów (bossów - głównych antagonistów). Z przystąpieniem do tego zadania radzimy jednak zaczekać aż ukończycie misję Wszechobecność. Pozwoli Wam to wykorzystywać rezyduum do zapamiętywania na stałe mocy, broni i innego ekwipunku zdobywanego w trakcie wypraw.
Na potrzeby zajęcia się opisywanym tropem musicie odwiedzić dzielnicę Updaam w godzinach wieczornych.
Wproszenie się na imprezę Aleksisa (Crash Aleksis's Party)

Aleksis przebywa na terenie zamku, w którym w godzinach wieczornych odbywa się wilcza maskarada - bal przebierańców. Główna ścieżka prowadząca do zamku jest pilnie strzeżona i w rezultacie wybranie jej nie jest dobrym pomysłem. Możecie wystawić bohatera na duże ryzyko utraty życia i dodatkowo niepotrzebnie zaalarmować osoby przebywające wewnątrz zamku.

Polecamy zainteresować się ścieżką biegnącą wzdłuż murów zamku. Sąsiaduje ona z przepaścią, tak więc warto zachować ostrożność i pomagać sobie w razie potrzeby Przeskokiem. Docelowo dotrzyjcie do zaznaczonej na powyższym obrazku bocznej okiennicy.
Znalezienie wskazówek (Search for clues)


Znajdziecie się w małym pomieszczeniu. Wyjdźcie z niego na wąski parapet z obrazka 1. Przejdźcie kawałek po nim i dwukrotnie skręćcie w prawo. Wyjdźcie po schodach na wyższy poziom zamku.
Kierujcie się prosto i wybierz pierwsze drzwi po lewej stronie. Znajdziecie się nad salą balu przebierańców pokazaną na obrazku 2.

Colt domyślnie nie wie jak wygląda Aleksis. Jeśli nie chcecie ryzykować eliminowania przeciwników metodą chybił-trafił, to będziecie musieli wykonać kroki, które umożliwią bohaterowi zidentyfikowanie Wizjonera.
Zacznijcie od przedostania się do okiennicy na drugim końcu sali balu przebierańców. Najlepiej jest w tym celu pomóc sobie mocą Przeskok żeby teleportowac się najpierw na wiszące obiekty i następnie do okna.

Na piętrze możecie spotkać 1 lub 2 gości przyjęcia i warto po cichu się ich pozbyć (w okolicy jest urządzenie, które możecie hakować i odwracać uwagę wrogów).
Na potrzeby odnalezienia śladu udajcie się w prawo i zbadajcie maszynę DJ-a z powyższego obrazka. Do zaliczenia będzie tu zagadka polegająca na ustaleniu ulubionej melodii Aleksisa po to żeby pojawił się na parkiecie i został "zdemaskowany".
Wykonanie planu (Enact the plan)

Pozostańcie na tym piętrze i obejdźcie parkiet od drugiej strony. Dotrzyjcie do schodów sąsiadujących z parkietem i udajcie się na wyższe piętro. Niedaleko schodów znajdziecie drzwi, które zaprowadzą Colta do toalety.
Obok WC znajdziecie drugi kontroler. Musicie zapamiętać jego kombinację, która jest niestety losowa.

Powróćcie do pierwszej maszyny DJ-a i zacznijcie wciskać jej przyciski żeby skopiować kombinację znalezioną w toalecie.
Po poprawnym wykonaniu tej czynności odczekajcie chwilę. Aleksis pojawi się na dole i po tym jak odezwie się uda się go Wam potwierdzić jako cel misji.
Zabicie Aleksisa (Kill Aleksis)

Najbardziej oczywisty wariant zakłada zaatakowanie Aleksisa z górnych balkoników, przy czym musicie liczyć się z tym, że zaalarmujecie w ten sposób okolicę - musicie być gotowi na szybką ucieczkę z zamku (najlepiej tą samą drogą).
Jeśli macie cichą broń, to możecie też próbować eliminować z ukrycia kolejne osoby z parkietu, które będą miały problemy ze zlokalizowaniem Colta.

Alternatywnym pomysłem jest powrócenie do poprzedniej sali balu przebierańców, przy czym najpierw ustawcie inne przyciski na kontrolerze żeby Aleksis przestał się bawić. Zbadanie bocznej części sali pozwoli Wam na znalezienie przycisku otwierającego zapadnię. Możecie zaczekać z jej uruchomieniem aż ustawi się na niej Aleksis i rozpocznie przemówienie.
Dodatkowa podpowiedź - Aleksisa możecie też pozbyć się z pomocą zapadni bez korzystania z zagadki z maszyną DJ-a. Po dotarciu w okolice przycisku możecie po prostu czekać i obserwować kolejne osoby podchodzące do mikrofonu. Aleksisa rozpoznacie po tym, że przemówi głosem mężczyzny i że będzie miał przy sobie dwie pomarańczowo wyglądające bronie.
0
- Deathloop - poradnik do gry
- Deathloop: Poradnik do gry
- Deathloop: Opis przejścia
- Deathloop: Tropy wizjonerów
- Deathloop: Kosmiczny najeźdźca - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Popołudniowe igraszki - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Teoria chaosu - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Cisza radiowa - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Ballada o Franku Gadule - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Czego chcą Wenjie - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Tropy wizjonerów
- Deathloop: Opis przejścia
- Deathloop: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
