Deathloop: Jak odblokować punkty dostawcze (Delivery Booths)?
Ta strona poradnika do gry Deathloop wyjaśnia jak odblokować punkty dostawcze (Delivery Booths) i jak z nich poprawnie korzystać.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajdziecie wyjaśnienie czym są punkty dostawcze (Delivery Booths), które można odnaleźć we wszystkich 4 głównych dzielnicach Blackreef. Dowiecie się jaki jest kod do odblokowania punktów dostawczych, a także jakie rodzaje usług one oferują.

Punkty dostawcze z wyglądu przypominają duże automaty. Nie są one punktami szybkiej podróży. Ich zastosowaniem jest dostarczanie przedmiotów do wybranych dzielnic wyspy. Mogą one w rezultacie ułatwiać Wam zmagania jeśli zależy Wam na pozyskaniu jakiegoś konkretnego przedmiotu i nie chcecie tracić czasu na rozglądanie się za nim w danej dzielnicy.


Punkty dostawcze są domyślnie zamknięte - wymagają podania kombinacji do ich otwarcia.
Wiedzę na temat kodu do otwierania wszystkich punktów dostawczych (mają one wspólną kombinację) możecie pozyskać podczas zaliczania tropu wizjonera o nazwie Popołudniowe igraszki (Afternoon Delight). Zakłada on zbadanie kryjówki Fii Zborowskiej znajdującej się w dzielnicy Skała Fristad. Podczas eksploracji podziemnego bunkra natraficie na pomieszczenie z nieaktywnym punktem dostawczym. Obok będą notatka na temat tych obiektów oraz kod 5370 napisany na tablicy. Zapamiętajcie go sobie, gdyż gra nie doda do dziennika powiązanego z nim odkrycia.

Po dotarciu do dowolnego aktywnego puntku dostawczego możecie wejść w interakcję z klawiaturą i wprowadzić kod 5370. Dopiero w tym momencie odblokowane zostaną ślady dotyczące punktów dostawczych - kombinacje pojawią się na liście odkryć każdej z 4 dzielnic.

Po wejściu w interakcję z punktem dostawczym musicie najpierw wybrać dzielnicę, do której będzie miał zostać przetransportowany ładunek.

Drugim krokiem jest wybór ładunku. Możecie wysyłać:
- Baterie (Battery) - Mogą one być pomocne do zasilania wybranych urządzeń czy zamków. Nie jest to bardzo duża pomoc, bo w lokacjach z maszynami wymagającymi użycia baterii prawie zawsze znajdziecie co najmniej jedną wolną baterię. W okolicy często są też stacje do ładowania zużytych baterii.
- Koła korbowe (Crank-Wheel) - Są one używane do zaliczania pojedynczych zagadek środowiskowych. Możecie np. natrafić na maszynę, która nie ma koła. Dostarczenie takiego przedmiotu pozbawi Was konieczności rozejrzenia się po okolicy za zapasowym nieużywanym kołem.
- Niwelatory polowe (Nullifier) - Ich działanie polega na blokowaniu efektów działania tabliczek (nadnaturalnych mocy). Ma to praktyczne zastosowanie przede wszystkim na potrzeby sabotowania maszyny Egora z lokacji Kompleks. W pozostałych przypadkach możecie ich ewentualnie używać do pozbawiania bossów możliwości wspierania się mocami w trakcie walk. Wiedzcie jednak, że wejście w pole działania niwelatora pozbawi również Colta opcji używania mocy.
- Wieżyczki (Turret) - Są one dostarczane w formie walizki, którą możecie rozstawić w dowolnie wybranym miejscu, przy czym trzeba pamiętać o wcześniejszym zhakowaniu wieżyczki żeby Colt nie stał się celem. W świecie gry znajdziecie sporo nieużywanych walizek i opcja ta nie jest szczególnie pomocna.

Po zatwierdzeniu operacji dotrzyjcie do dzielnicy, do której wysłaliście ładunek i wejdźcie w interakcję z tamtejszym punktem dostawczym. Musicie potwierdzić chęć odebrania przesyłki.
0
- Deathloop - poradnik do gry
- Deathloop: Poradnik do gry
- Deathloop: FAQ
- Deathloop: Czy jest singleplayer?
- Deathloop: Czy jest limit czasu?
- Deathloop: Jak zmienić porę dnia?
- Deathloop: Jak zachować moc i broń?
- Deathloop: Czy można zapisać grę?
- Deathloop: Jak odblokowywać nowe moce, tabliczki?
- Deathloop: Jak się leczyć?
- Deathloop: Czym są błyszczące obiekty?
- Deathloop: Jak zdobywać amunicję?
- Deathloop: Jak używać medalionów?
- Deathloop: Jak odblokować punkty dostawcze (Delivery Booths)?
- Deathloop: Dlaczego Nie ma Wizjonera?
- Deathloop: Czy można zmienić poziom trudności?
- Deathloop: Jak unikać trującego gazu?
- Deathloop: Jak używać baterii?
- Deathloop: Czy jest Punkt bez powrotu?
- Deathloop: Na czym polegają Inwazje?
- Deathloop: Jak zdemaskować Aleksis?
- Deathloop: Jak wyłączyć Reaktor?
- Deathloop: Jak zaliczyć quiz Yerhva?
- Deathloop: Gdzie są pudła w Wyzwaniu przebudzenia (Wake Up Challenge)?
- Deathloop: Czy są mapy lokacji?
- Deathloop: Jak zmienić wygląd postaci?
- Deathloop: FAQ
- Deathloop: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
