Deathloop: Niespodziewana niespodzianka - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera opis przejścia misji Niespodziewana niespodzianka (Keep On Giving). To trop arsenału z odnalezienia legendarnego karabinu snajperskiego.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu arsenału / misji Niespodziewana niespodzianka (Keep On Giving). Misja ta dotyczy pozyskania legendarnego karabinu snajperskiego Sepulchra Breteira. Solucja wyjaśnia jak dowiedzieć się o unikalnej broni, gdzie znaleźć snajperkę i jak bezpiecznie wejść w posiadanie karabinu Sepulchra Breteira.
- Odblokowanie misji
- Nagroda za ukończenie misji - karabin snajperski Sepulchra Breteira
- Odebranie prezentu (Seize the Present)
- Zdobycie karabinu (Claim the Sepulchra Breteira)
Odblokowanie misji

O możliwości pozyskania karabinu snajperskiego powinniście dowiedzieć się w trakcie jednej z wizyt w Updaam (w naszym przypadku doszło to do tego w godzinach popołudniowych). Przejdźcie się po okolicy i szukajcie okazji do podsłuchiwania rozmów napotykanych przeciwników.
Nagroda za ukończenie misji - karabin snajperski Sepulchra Breteira


Nagroda za ten tropem jest bardzo wartościowa, gdyż jest nią karabin snajperski Sepulchra Breteira. Może to być doskonała broń do atakowania bardzo odległych celów, zwłaszcza że:
- karabin wyposażony jest w lunetę (możecie regulować stopień przybliżenia - prawy kierunek na krzyżaku pada),
- możecie ładować strzały poprzez przytrzymywanie R2 i jest to bardzo wskazane jeśli planujecie używać snajperki do atakowania Wizjonerów oraz opancerzonych wrogów.
Uwaga - Zużyjcie 9000 rezyduum do nasycenia karabinu snajperskiego żeby zachować go na stałe. W przeciwnym razie musielibyście w kolejnych Pętlach powtarzać kroki doprowadzające do dotarcia do Updaam i pozbycia się wrogów planujących zasadzkę.
Odebranie prezentu (Seize the Present)

Prezent "czeka" na głównego bohatera w dzielnicy Updaam i musicie odwiedzić ją w godzinach popołudniowych. Jest on w dużym zielonym pudełku ze wstążką i jak się zapewne domyślacie jest to pułapka. Co więcej, w pudełku znajdował się będzie wyłącznie najniższej jakości medalion.


Po pociągnięciu za dźwignię z okiennicy pobliskiego budynku zaatakują Colta przeciwnicy - chodzi tu o okiennicę nad szyldem piekarni (Bakery).
Jeśli chcecie możecie odpowiedzieć ogniem lub próbować np. wrzucić do środka budynku granat albo teleportować się do pomieszczenia z pomocą Przeskoku. Możliwe jest też "oszukanie" poprzez załączenie mocy Eter przed pociągnięciem za dźwignię.

Jeszcze lepszym pomysłem jest zaskoczenie wrogów planujących zasadzkę. Możecie znaleźć wejście do budynku mieszkalnego, skorzystać z klatki schodowej żeby wejść na piętro i ostrożnie zakraść się do pomieszczenia z przeciwnikami. Pozwoli to Wam zaatakować ich od tyłu.
Zdobycie karabinu (Claim the Sepulchra Breteira)

Karabin snajperski najwyższej jakości znajdziecie w tym samym pomieszczeniu, w którym przebywali wrogowie czekający na otwarcie pudełka przez Colta.
0
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
