Deathloop: Niespodziewana niespodzianka - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera opis przejścia misji Niespodziewana niespodzianka (Keep On Giving). To trop arsenału z odnalezienia legendarnego karabinu snajperskiego.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu arsenału / misji Niespodziewana niespodzianka (Keep On Giving). Misja ta dotyczy pozyskania legendarnego karabinu snajperskiego Sepulchra Breteira. Solucja wyjaśnia jak dowiedzieć się o unikalnej broni, gdzie znaleźć snajperkę i jak bezpiecznie wejść w posiadanie karabinu Sepulchra Breteira.
- Odblokowanie misji
- Nagroda za ukończenie misji - karabin snajperski Sepulchra Breteira
- Odebranie prezentu (Seize the Present)
- Zdobycie karabinu (Claim the Sepulchra Breteira)
Odblokowanie misji

O możliwości pozyskania karabinu snajperskiego powinniście dowiedzieć się w trakcie jednej z wizyt w Updaam (w naszym przypadku doszło to do tego w godzinach popołudniowych). Przejdźcie się po okolicy i szukajcie okazji do podsłuchiwania rozmów napotykanych przeciwników.
Nagroda za ukończenie misji - karabin snajperski Sepulchra Breteira


Nagroda za ten tropem jest bardzo wartościowa, gdyż jest nią karabin snajperski Sepulchra Breteira. Może to być doskonała broń do atakowania bardzo odległych celów, zwłaszcza że:
- karabin wyposażony jest w lunetę (możecie regulować stopień przybliżenia - prawy kierunek na krzyżaku pada),
- możecie ładować strzały poprzez przytrzymywanie R2 i jest to bardzo wskazane jeśli planujecie używać snajperki do atakowania Wizjonerów oraz opancerzonych wrogów.
Uwaga - Zużyjcie 9000 rezyduum do nasycenia karabinu snajperskiego żeby zachować go na stałe. W przeciwnym razie musielibyście w kolejnych Pętlach powtarzać kroki doprowadzające do dotarcia do Updaam i pozbycia się wrogów planujących zasadzkę.
Odebranie prezentu (Seize the Present)

Prezent "czeka" na głównego bohatera w dzielnicy Updaam i musicie odwiedzić ją w godzinach popołudniowych. Jest on w dużym zielonym pudełku ze wstążką i jak się zapewne domyślacie jest to pułapka. Co więcej, w pudełku znajdował się będzie wyłącznie najniższej jakości medalion.


Po pociągnięciu za dźwignię z okiennicy pobliskiego budynku zaatakują Colta przeciwnicy - chodzi tu o okiennicę nad szyldem piekarni (Bakery).
Jeśli chcecie możecie odpowiedzieć ogniem lub próbować np. wrzucić do środka budynku granat albo teleportować się do pomieszczenia z pomocą Przeskoku. Możliwe jest też "oszukanie" poprzez załączenie mocy Eter przed pociągnięciem za dźwignię.

Jeszcze lepszym pomysłem jest zaskoczenie wrogów planujących zasadzkę. Możecie znaleźć wejście do budynku mieszkalnego, skorzystać z klatki schodowej żeby wejść na piętro i ostrożnie zakraść się do pomieszczenia z przeciwnikami. Pozwoli to Wam zaatakować ich od tyłu.
Zdobycie karabinu (Claim the Sepulchra Breteira)

Karabin snajperski najwyższej jakości znajdziecie w tym samym pomieszczeniu, w którym przebywali wrogowie czekający na otwarcie pudełka przez Colta.
Komentarze czytelników
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
