Deathloop: Wymagania sprzętowe
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika znajdują się informacje o minimalnych i zalecanych wymaganiach sprzętowych PC gry Deathloop. Zamieściliśmy również informacje o rozgrywce online i różnych trybach graficznych dostępnych w wersji na konsolę PlayStation 5.
- Deathloop: Minimalne wymagania sprzętowe PC
- Deathloop: Zalecane wymagania sprzętowe PC
- Deathloop: Wymagania sprzętowe ultra PC
- Granie w trybie online - czy jest obowiązkowe?
- PS5 - tryby wizualne (Visual Modes)
- Interfejs użytkownika (HUD)
Deathloop: Minimalne wymagania sprzętowe PC
Poniższa konfiguracja sprzętowa pozwoli na uruchomienie gry Deathloop w niskich detalach oraz w rozdzielczości 1080p / 30 fps.
- Procesor: Intel Core i5-8400 @ 2.80GHz lub AMD Ryzen 5 1600
- Pamięć RAM: 12 GB
- Karta graficzna: Nvidia GTX 1060 (6GB) lub AMD RX 580 (8GB)
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 (wersja 1909 lub nowsza)
- DirectX: 12
- Miejsce na dysku: około 30 GB
Deathloop: Zalecane wymagania sprzętowe PC
Poniższa konfiguracja sprzętowa pozwoli na uruchomienie gry Deathloop w wysokich detalach oraz w rozdzielczości 1080p / 60 fps.
- Procesor: Intel Core i7-9700K @ 3.60GHz lub AMD Ryzen 7 2700X
- Pamięć RAM: 16 GB
- Karta graficzna: Nvidia RTX 2060 (6GB) lub AMD RX 5700 (8GB)
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 (wersja 1909 lub nowsza)
- DirectX: 12
- Miejsce na dysku: około 30 GB
Deathloop: Wymagania sprzętowe ultra PC
Poniższa konfiguracja sprzętowa pozwoli na uruchomienie gry Deathloop w najwyższych detalach ultra oraz w rozdzielczości 4K / 60 fps.
- Procesor: Intel Core i9-10900K @ 3.70GHz lub AMD Ryzen 7 3800XT
- Pamięć RAM: 16 GB
- Karta graficzna: Nvidia RTX 3080 (10GB) lub AMD RX 6800 XT (16GB)
- System operacyjny: 64-bitowy Windows 10 (wersja 1909 lub nowsza)
- DirectX: 12
- Miejsce na dysku: około 30 GB
Granie w trybie online - czy jest obowiązkowe?

W momencie uruchomienia gry Deathloop nawiąża ona próbę zalogowania się do serwisu Bethesda.net i następnie połączenia się z serwerami gry. Deathloop nie wymusza ciągłej rozgrywki online, ale jest ona zalecana do dysponowania pełną zawartością gry. Jeśli zdecydujecie się na rozgrywkę offline / w trybie dla pojedynczego gracza, to niedostępne będą:
- Inwazje dokonywane przez innych graczy - Julianną zawsze będzie sterowała sztuczna inteligencja.
- Opcja grania jako Julianna - Wymusza one stałe połączenie z serwerami, gdyż będziecie mogli atakować innych graczy przeszkadzając im w graniu postacią Colta.
Na rozgrywkę offline możecie też celowo się zdecydować po to żeby atakująca Waszą kampanię Julianna była mniej wymagająca. Temat ten szerzej opisaliśmy na stronie Inwazje - na czym polegają?.
PS5 - tryby wizualne (Visual Modes)

Deathloop na PlayStation 5 ma do zaoferowania aż trzy tryby graficzne:
- Wydajność (Peformance) - To domyślny tryb graficzny. Oferuje on dynamiczne skalowanie 4K, które priorytetowo traktuje wydajność gry. Ma on w założeniach oferować stabilne 60 klatek na sekundę, przy czym w trakcie przygotowywania poradnika w tym trybie doznawaliśmy okazjonalnych spadków animacji m.in. podczas przemierzania dachu zamku w Updaam czy w trakcie intensywnych walk. W trybie tym nie jest dostępne śledzenie promieni (raytracing).
- Jakość wizualna (Visual Quality) - Tryb ten oferuje dynamiczne skalowanie 4K, które priorytetowo traktuje wierność grafiki. Ma on w założeniach oferować 60 klatek na sekundę z okazjonalnymi spadkami. W trybie tym nie jest dostępne śledzenie promieni (raytracing).
- Śledzenie promieni (Raytracing) - Tryb ten jako jedyny oferuje możliwość gry z włączoną tytułową technologią. Podobnie jak w trybie Jakość wizualna dostępne jest dynamiczne skalowanie 4K i priorytetowe traktowanie wierności grafiki. Niestety włączony raytracing wiąże się z tym, że gra działa w stałych 30 klatkach na sekundę.
Interfejs użytkownika (HUD)

Deathloop oferuje możliwość dostosowania informacji wyświetlanych na ekranie do własnych preferencji. Opcje konfiguracji interfejsu użytkownika obejmują m.in. wyświetlanie komunikatów, pasków zdrowia i mocy, celownika, opcji interakcji, informacji o zbieranych przedmiotach czy znaczników celów misji.
W osobnej zakładce menu HUD możecie też dostosowywać wyświetlanie napisów - wybrać ich język, rozmiar oraz zakres (np. tylko główne dialogi).
0
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
