Deathloop: Zakończenia - lista
Ta strona poradnika omawia główne zakończenia gry Deathloop. Informujemy jak odblokować wszystkie zakończenia i jaki przebieg mają zakończenia kampanii.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się lista wszystkich zakończeń głównego wątku fabularnego. Dowiecie się w jakich okolicznościach dokonuje się wyboru zakończenia, jakie są główne zakończenia Deathloop oraz czy można obejrzeć wszystkie zakończenia w ramach pojedynczego przejścia gry.
Na stronie są bardzo duże spojlery na temat finału gry. Znajdziecie tu informacje czego dotyczą poszczególne dostępne zakończenia kampanii.
- Awans do ścisłego finału kampanii
- Moment wyboru zakończenia
- Wariant 1 - Użycie broni palnej
- Wariant 2 - Odstapięnie od użycia broni palnej
Awans do ścisłego finału kampanii

Wyboru zakończenia Deathloop dokonuje się dopiero w trakcie finałowej konfrontacji z Julianną. Nie musicie obawiać się konieczności podejmowania ważnych wyborów w trakcie przechodzenia gry. Główna kampania rozwija się w liniowy sposób.
Na potrzeby obejrzenia jednego z zakończeń musicie zaliczyć finałowy trop Koniec końców - opisaliśmy go szczegółowo na osobnej stronie solucji.
Gra niestety nie tworzy żadnego zapisu przed końcową konfrontacją. Chcąc obejrzeć inne zakończenie musicie ponownie przejść ostatnią misję. Nie musicie na szczęście obawiać się konieczności ponownego zaliczania całej kampanii Colta. Finałowe zadanie powinniście być w stanie ukończyć w około 30 minut (znając jego założenia).


Do finału przystąpicie po zamordowaniu 7 Wizjonerów w kolejno odwiedzanych lokacjach oraz dotarciu do podziemnej lokacji RAK z rakietoplanem. Colt użyje rakiety do dotarcia do rdzenia Stabilizer Core - to wielka konstrukcja na wyspie, którą wielokrotnie mogliście zauważać w oddali w poprzednich etapach.

Podróż do rdzenia pozbawiona jest jakichkolwiek interaktywnych momentów. Jest to po prostu dłuższa scenka przerywnikowa.

W lokacji z rdzeniem nie czekają Was żadne walki, zagadki lub inne tego typu elementy wymagające jakiegoś zaangażowania. Musicie po prostu podążać liniową ścieżką, wysłuchując po drodze monologu Julianny.
Moment wyboru zakończenia


Docelowo musicie dotrzeć do obszaru, w którym przebywa Julianna. Rozpocznie się nowa rozmowa z nią, przy czym już za chwilę czeka Was wybór wariantu zachowania. Musicie po wysłuchaniu rozmowy z Julianną wyjąć ze skrzynki jeden z antycznych pistoletów.
Wariant 1 - Użycie broni palnej

Po tym jak Colt i Julianna wymierzą w siebie z pistoletów używanych do honorowych pojedynków zdecydujcie się na pociągnięcie za spust żeby zastrzelić Juliannę.


Możecie teraz:
- Wejść w interakcję z fotelem z zamiarem pozostania w Pętli.
- Rzucić się w przepaść i popełnić samobójstwo żeby zrestartować Pętlę.

Dodatkowa informacja - Podczas powtarzania finału gry (w kolejnych pętlach) możecie zamiast zastrzelenia Julianny skręcić jej kark. Dostępność tej akcji powinna zasygnalizować ikona czaszki, która pojawi się po zbliżeniu się do siedzącej w fotelu Julianny. Nie wpływa to na dalszy przebieg tego wariantu (fotel lub samobójstwo).
Wariant 2 - Odstapięnie od użycia broni palnej

Po tym jak Colt i Julianna wymierzą w siebie z pistoletów używanych do honorowych pojedynków nie wykonujcie żadnych czynności. Czekajcie po prostu aż główni bohaterowie opuszczą bronie.

Akcja docelowo przeniesie się na plażę gdzie obejrzycie drugą część zakończenia.
0
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
