Deathloop: Kosmiczny najeźdźca - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Deathloop zawiera opis przejścia misji Kosmiczny najeźdźca (Space Invader). To trop wizjonera powiązany z postacią Charliego i jego siedziby w Updaam.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Deathloop znajduje się opis przejścia tropu wizjonera / misji Kosmiczny najeźdźca (Space Invader). Solucja wyjaśnia m.in. jak dotrzeć do siedziby Charliego Montague'a, jak przejść przez zamek i zabić Charliego, gdzie znaleźć minikom Charliego i ślad w sypialni, gdzie jest miejsce spotkania z fotografii Fristad oraz jak odnaleźć szyfr.
- Odblokowanie misji
- Wbicie się do gry Charliego (Gatecrash Charlie's game)
- Odnalezienie minikomu Charliego (Find Charlie's minicom)
- Przetrząśnięcie sypialni Charliego (Toss Charlie's bedroom)
- Przeszukanie wybrzeża Fristad (Search the Fristad shore)
- Odnalezienie szyfru (Find the cypher)
Odblokowanie misji

Opisywany trop będziecie mogli rozpocząć po zaliczeniu prologu Colta - Najdłuższy dzień. Misja pojawi się w Waszym dzienniku po splądrowaniu sejfu w mieszkaniu w dzielnicy Updaam i odnalezieniu dokumentu z informacjami na temat personaliów i miejsc pobytu 8 Wizjonerów (bossów - głównych antagonistów). Z przystąpieniem do tego zadania radzimy jednak zaczekać aż ukończycie misję Wszechobecność. Pozwoli Wam to wykorzystywać rezyduum do zapamiętywania na stałe mocy, broni i innego ekwipunku zdobywanego w trakcie wypraw.
Na potrzeby zajęcia się opisywanym tropem musicie odwiedzić dzielnicę Updaam. Jako porę dnia wybierzcie środek dnia.
Wbicie się do gry Charliego (Gatecrash Charlie's game)

Po dotarciu do dzielnicy Updaam musicie zlokalizować pokazany na obrazku most, który był niedostępny w innych porach dnia. Prowadzi on do zamku, który jest siedzibą Charliego. W drodze do celu podróży możecie spotykać pojedynczych przeciwników. Omijanie ich może okazać się utrudnione, szczególnie jeśli nie posiadacze jeszcze mocy Przeskok lub Eter.

Zamek ma kilka różnych wejść, przy czym jeśli wybierzecie jedno z tych bardziej oczywistych, to musicie liczyć się z tym, że Charlie będzie nie tylko spodziewał się Waszego przybycia, ale również przez megafony podawał aktualne położenie bohatera.
Jeśli dysponujecie już mocą Przeskok (np. od Julianny) i możecie teleportować się na większe odległości, to możecie poszukać alternatywnych wejść, jak choćby wysoko położonych okiennic czy balkoników.
Odnalezienie minikomu Charliego (Find Charlie's minicom)

Eksploracja wnętrza zamku może różnie przebiegać w zależności od wybranego wejścia oraz taktyki działania. Spodziewajcie się tego, że podczas jego eksploracji możecie spotykać przeciwników i jeśli nie chcecie znaleźć się na celowniku większej grupy to wskazane jest poleganie na cichych metodach ich eliminacji (ataki skrytobójcze, broń z tłumikiem, broń strzelająca gwoździami - jedna z nich jest w zamku).

Musicie kierować się w stronę wyższych pięter budynku. Jeśli spotkacie samego Charliego, to możecie od razu zaatakować i zabić wizjonera. Należy w tym miejscu zaznaczyć, że zaalarmowany Charlie może wycofać się do pomieszczenia na dachu. Jeśli tak się stanie, to musicie bardzo pilnować się, bo w okolicy są pułapki laserowe. Dodatkowo wewnątrz samego pomieszczenia jest wieżyczka - należy ją szybko zniszczyć lub zhakować.
Śmierć Charliego nie zakończy opisywanego śledztwa, ale będziecie mogli zdobyć moc Przeskok lub jedno z jej ulepszeń.


Na potrzeby awansowania w opisywanej misji musicie zająć się dokładnym zbadaniem najwyższego piętra zamku. Zlokalizujcie przejście prowadzące do osobistych pomieszczeń Charliego. Użyjcie kopniaka do zniszczenia desek przy drzwiach. W jednym z pomieszczeń znajdziecie minikom - musicie wejść w interakcję z nim i odczytać wiadomości zapisane na komputerze. Dowiecie się dzięki temu o planowanym spotkaniu Charliego z Fią.
Przetrząśnięcie sypialni Charliego (Toss Charlie's bedroom)

Musicie wrócić się do poprzedniego pomieszczenia. W okolicy tej jest do odkrycia kilka znajdziek, przy czym na potrzeby awansowania w misji zainteresujcie się ramką ze zdjęciem z Fristad (Photograph of Fristad). Znajdziecie ją na łóżku w słabo oświetlonym narożniku pomieszczenia. Zdjęcie stanowi podpowiedź na temat miejsca spotkania obu Wizjonerów.
Przeszukanie wybrzeża Fristad (Search the Fristad shore)

Możecie już opuścić zamek oraz całą dzielnicę Updaaam. Zaplanujcie podróż do dzielnicy Skała Fristad w godzinach wieczornych.
Podpowiedź sugeruje, że miejsce z obrazka znajduje się na wybrzeżu. Zbadajcie cała linię brzegową Skały Fristad. Obok jednej z większych lokacji z przeciwnikami zauważycie pokazany na obrazku przekrzywiony wrak samolotu (widoczny on był w tle na fotografii). Musicie podróżować wzdłuż brzegu na lewo od tego wraku.

Cel podróży i jednocześnie miejsce, w którym para wykonała sobie zdjęcie, pezentuje powyższy obrazek - oprócz wraku zauważycie tu też 09 ze zdjęcia. Możecie skorzystać z wejścia do bunkra.

Dotrzecie do pomieszczenia z dużą konsolą z kasetami z danymi (Data Cassette). Zbadajcie dziennik (Order of Operations) leżący na konsoli, dzięki czemu poznacie kod (w naszym przypadku było to 0231, ale gra może też wylosować inny).
Odnalezienie szyfru (Find the cypher)

Możecie opuścić Skałę Fristad, bo chwilowo nic więcej w tym miejscu nie zdziałacie. Po dotarciu do tuneli jako kolejny cel podróży wybierzcie Zatokę Karla. Dzielnicę tę możecie odwiedzić o dowolnej porze za wyjątkiem środka dnia.
Do zbadania jest lokacja Yerkhva. To jeden z budynków w dzielnicy Zatoka Karla i do środka możecie wejść bez żadnych przeszkód.

Tuż po wejściu do środka powinniście zauważyć postawiony pod stołem sejf - użyjcie zdobytego wcześniej kodu żeby go otworzyć. W sejfie znajdziecie kolejny dziennik (Aesthetics Are Key). Dowiecie się o tym, że Charlie ma słabość do Fii i poznacie kolejną kombinację (w naszej grze było to 2631, ale możecie w Waszej otrzymać inną).
Opisywany trop w tym momencie zakończy się, ale odblokujecie nową misję powiązaną z Charliem i Fią - Popołudniowe igraszki (Afternoon Delight). Opisaliśmy ją na odrębnej stronie solucji.
0
- Deathloop - poradnik do gry
- Deathloop: Poradnik do gry
- Deathloop: Opis przejścia
- Deathloop: Tropy wizjonerów
- Deathloop: Kosmiczny najeźdźca - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Popołudniowe igraszki - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Pożeranie owiec - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Teoria chaosu - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Utracone w transmisji - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Cisza radiowa - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Ballada o Franku Gadule - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Czego chcą Wenjie - solucja, opis przejścia
- Deathloop: Tropy wizjonerów
- Deathloop: Opis przejścia
- Deathloop: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ighar Legionista
A takie pytanie dotyczące bezpośrednio gry, bo zdobyłem umiejętność `przesunięcie`, wydałem rezyduum żeby ją zachować. Zginąłem, a teraz nie mam jej do wyboru, a kolejne zabicie wizjonera daje tylko ulepszenie do tej umiejętności, to jakiś bląd gry?
Stranger. Senator
Czy na miejsce Przesunięcia zabrałeś inną nową moc od pokonanego wizjonera? To może powodować występowanie tego problemu. Ja miałem podobny z (zachowanymi) broniami, ale rozwiązał się po awansowaniu do kolejnej pętli. Jeśli nawet kolejnego dnia nie będziesz miał dostępu do tej mocy, to obstawiałbym niestety buga.
TobiAlex Legend
Wszelkie kody itp. itd. w grze są generowane losowo. Każdy gracz będzie miał inny kod, więc podawanie ich w poradniku jest bezcelowe.
majkol3d Legionista
Uzupełnię tylko, że w ostatniej próbie zaraz przy wejściu jest dziura w ścianie zasłonięta deskami, za którą znajduje się urządzenie zakłócające tabliczki. Jeśli się je zdezaktywuje, to można korzystać z tabliczek w tej próbie.
best.nick.ever Generał
Wasze poradniki potrzebują liftingu. Bałagan. Faq i porady na start, od tego zacznijcie. Niektórych misji nawet nie jestem w stanie znaleźć, może to wina kolejnych patchy. Ale te "porady na start" i omawiacie moce, bronie. To nie start, to coś co się liczy dużo później. W poradach na start to wpiszcie to co często robicie, skopiujcie manual.
I to: opisaliśmy w solucji. Link? Cokolwiek?
Lukas1983 Centurion
15-20 godzin na przejście gry? Mam już 14 godzin, a dopiero zabiłem Charliego Montague. Na moje oko, znając gry Arkane i będąc fanem serii Dishonored, to ukończenie Deatloop zajmie mi co najmniej 35 godzin.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
